409 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 24 Svar

Hvad er der galt i Danmark. Hvad er der galt i Danmark.

Ja hvad er der galt i Danmark et land der bryster sig af H.C. Andersen og hans eventyr - teater stykket Jeppe på bjerget - velfærdssamfundet og hvad der ellers høre til og så siger jeg det lige højt 25% af Danmarks befolkning er på førtidspension (ligesom mig) af alverdens årsager og jeg er sikker på at alle dem der er på førtidspension heller vil have et liv - et liv og arbejde som alle andre - desværre gør mange ting at sådan skal det bare ikke være.
Men kan det være en fejlslagen ført politik igennem det sidste århundrede og hvis hvordan skal sådan politik entres.

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Elektriker 700 kr.
  • Montering og installation af opvaskemaskinen 650 kr.
  • Flytning af stikkontakt - 15min 500 kr.
  • Hjælp til at samle en BRIMNES seng fra ikea 750 kr.
  • Help with bicycle gears that are slipping 210 kr.
  • Skift af vandhane i køkken 800 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Hvad er der galt i Danmark.
  • #1   22. jan 2023 Leon, jeg tro vi alle burde være glade for vores system for hvor mange steder kan folk
    få førtidspension og leve et anstændigt liv med mad p bordet, hver dag og mulighed for
    både hjemmehjælp pleje m.m. som staten betaler for.

Skal vi stemme om hvem der skal sidde i folketinget så har vi alle mulighed for det, så jeg mener ikke vi er så dårligt stillede, hvis vi ser på andre lande.

Som jeg skrev i en anden tråd, vi er blevet utrolig krævende lige fra fødslen børnehaven skolen, uddannelser m.m. vi har næsten alle en mulighed for et liv, hvor vi ikke behøver bo på gaden.

Men lige nu med inflationen og dårlig politisk ledelse lige fra folketinget regionen og værst kommunerne.
    godkendelse oppefra.
    Vi er ved at sænke Danmark i regler og kontrol fordi ingen vil eller kan tage ansvar som
    kræver godkendelse oppefra.

Så vi har som sagt sejret os ihjel i demokrati og mangel på empati for den enkelti borger.

• #2   22. jan 2023 Brok S ja men jeg er også glad for vores sikkerhedsnet og det må du ikke være i tvivl om - men der skal ske et eller andet - nytænkning og super sygehusene er ikke vejen frem - store plejehjem er heller ikke vejen frem - store psykiatriske sygehuse er heller ikke vejen frem og igen gentager jeg ordet nytænkning.

• #3   22. jan 2023 Leon, jeg har lige været gennem supersygehuset i Gødstrup fod det samme som jeg
    for ca, 6 år siden var igennem sidst.

Denne gang tog det to dage på Gødstrup.
    Sidst var jeg på Viborg, Holstebro og et privathospital for det samme, og det tog med diverse ventetider mellem hospitalerne 3 mdr. og ikke mindst meget kørsel.

Så jeg ser ikke noget dårligt ved den form for behandling.

• #4   22. jan 2023 Brok S var det ikke Gødstrup sygehus at der var kø af ambulancer der ventet på læger og plads smiley

• #5   22. jan 2023 Leon, du ved godt, at der er ca 30dg på en måned og der er ikke kø alle dage og timer.

Husk det ikke altid overskriften passer til virkeligheden.

• #6   22. jan 2023 Brok S du mener at når det er på LIVE tv er det løgn.

• #7   23. jan 2023 Var det et spørgsmål til mig,

eller gætter du på hvad jeg tror og mener?

Hvis jeg siger, at der var ingen kø i Bilka da jeg var der skal du ikke påstå, at indlæget i TV var det jeg påstod.

• #8   23. jan 2023 Brok S vi må da gå ud fra at lægen der udtalte sig ku gøre det med sindsro eller hvad smiley

• #9   23. jan 2023 Leon, hvad prøver du at opnå?

• #10   23. jan 2023 Brok S ARH nu må du tage dig sammen jeg så lægen udtale sig på tv.

• #11   24. jan 2023 Leon, jeg har set mange udtale sig på TV uden det er fakta.

• #12   24. jan 2023 Brok S ja så bliver det svært at argumenter med dig hvis du ikke tror på kilderne.

• #13   24. jan 2023 Leon, har du aldrig hørt folk udtale sig på tv, uden at det var rigtig,

Jeg er da glad for, ikke at modbevise min oplevelse om indgangsdøren
    til Gødstrup hospital var blokeret.

Og husk Leon de har åbent 24 timer for det er et super sygehus der hjælper patienter.

• #14   24. jan 2023 Brok S jeg er glad på dine vegne at du som jeg har haft gode oplevelser inden for sundhedsvæsenet - ligeså er jeg glad for at du ikke har oplevet kødannelser på Gødstrup sygehus - jeg vil dog fastholde at jeg ikke tror på at alle nyheder er løgn smiley

• #15   24. jan 2023 Leon, hvorfor nævner du løgn i forbindelse med en nyhed.

• #16   24. jan 2023 Brok S det kommer ud af din tale om at du jo ikke mener at nyheder kan være sande.

• #17   24. jan 2023 Hold nu op Leon for det har jeg jo aldrig sagt eller skrevet.

• #18   24. jan 2023 Brok S jeg tog lige et kopi fra din tale et par nr. op i historien.
    Leon, har du aldrig hørt folk udtale sig på tv, uden at det var rigtig,

• #19   24. jan 2023

Leon, og det får du til, at jeg har sagt at hvad der siges på tv er løgn.

Kan du huske da Ellemann sagde aldrig i regering med Mette.?

• #20   24. jan 2023 Brok S ja og griner men der findes jo også sandheder på tv smiley

• #21   24. jan 2023 Leon, lægen talte ikke usandt, men husk lige hvad han sagde,

Akut afdelingen, og det er noget andet end skal du til undersøgelse på Gødstrup.

• #22   24. jan 2023 Brok S så husker du vel også hans tale omkring det at det ikke var forsvarligt og at det kun var et spørgsmål om hvornår det vil gå galt.

• #23   24. jan 2023 Leon, ja jeg husker godt hans opsang til politikerne, men så kom Regionsformanden på banan, og han kunne slet ikke genkend det billede.

Det var som i Klods Hans, ”Duer ikke – VÆK! ”

• #24   24. jan 2023 Brok S så er det jo op til dig og mig og jeg tror på lægen frem for politikeren smiley

Kommentér på:
Hvad er der galt i Danmark.

Annonce