{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
540 visninger | Oprettet:

Jeg har ondt af vores Folkevalgte. {{forumTopicSubject}}

Ja jeg har lige set vores Folkevalgte komme frem på skærmen og fortælle om alle dem der skal have hjælp og det jeg også så var politiker som bare ikke havde det godt og nu har vi haft dårlige tider i x-antal lang tid og hvis jeg var folkevalgt politiker vil jeg brække mig i lårtykke stråler og utak er verdens løn - dog vil jeg håbe at når vi kommer ud på den anden side at alle og her tænker jeg i alle vores politiker vil blive hyllet smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Jeg har ondt af vores Folkevalgte.
  • #3   10. feb 2023 At være politiker er helt klart et valg, så ingen kære mor herfra, når jeg ser hva kassedamen bliver spist af med.

    Har man spidse albuer så er det en kamp for, at komme på toppen.


  • #5   10. feb 2023 For det første har politikkerne selv fortalt at de bruger alt alt for meget tid på de sociale medier, i forsøg på at promovere dem selv og deres parti. Se på hvad andre mener om dem, skændes med andre politikkere osv. Det er en stor stress faktor. Også af brug af deres tid, som de kunne bruge mere fornuftigt.

    Mange mennesker går ned med stress på deres arbejdsplads af forskellige årsager. De skal hurtigt aflevere lægeerklæring. Få sygedagpenge, og er man syg lidt for længe, bliver man kaldt til samtale, hvilket stresser, og flere går så på arbejde, men går så helt ned med flaget. Hvilket kan ende med kontanthjælp og så går jagten ind fra Jobcentret side.

    Alt dette har politikkerne sørget for de bliver skånet for. De behøver ikke en lægeerklæring, og kan være sygemeldt i 2 år.













  • #9   10. feb 2023 Astrid J får politiker så meget i løn og vil du være politiker og sku høre på al den utak selvom de prøver at få alt til at køre og privatforsikring det er der da mange der har hvis de har råd.

  • #10   10. feb 2023 Ja den med jobcenteret er jeg enig i den sku de måske selv prøve.

  • #13   10. feb 2023 Som Jakob Elleman sagde for ikke længe siden, omkring vedtagne lovforslag; 'ja, nogen gange går det lidt for hurtigt.'

    Naturligvis kan der ske fejl, men når der sker fejl er det eneste rigtige at sørge for ændringer.

    Mange mennesker er kommet slemt i klemme, grundet uigennemtænkte love, og når så politikkerne bliver gjort opmærksom på det, så skal de sørge for at bringe det iorden.

    Men de skubber det foran sig hele tiden, og finder på nyt. Det skaber problemer der kunne være undgået.



  • #14   10. feb 2023 Chris, ja vi har lige fået lavet en regering af JVM hvilket er noget helt nyt.

    Det eneste jeg ser er, at milliarderne går til våbenindustrien. Satans jeg ikke har penge til nogle aktier i krigens købmænd.


  • #16   10. feb 2023 Ja en trykfejl, men en god Jyde for S

  • #18   10. feb 2023 Astrid J det er jo nemt at syntes de 60.000.kr er værd at blive politiker for - noget andet er når det bliver ens dagligdag og du tror at du vil ku gøre alle tilfredse.

  • #19   10. feb 2023 Annella nej ingen tvinger dem - men de har vel visioner om hvad de vil og ikke vil når de går ind i politik og det er jo ikke et stort tag selvbord og der bliver taget og givet og tror det er sjældent en politiker kommer helt i mål med egne visioner.

  • #21   11. feb 2023 Astrid J ser du det var klar tale og du higer efter de 60.000.kr om måned vil de ku gøre dig lykkelig vil de ku gøre dig rask hvis du er eller bliver syg der er mange hvis og du ku jo blive en kvartalsdranker og kæderyger + en der æder slik ligesom jeg gør - men vil alt det ku gøre dig lykkelig.

  • #24   11. feb 2023 Bare rolig Leon ved bedre end en selv både hvordan man har levet og hvad man fejler og ved gud også hvad man tænker, hvis man tillader sig en egen mening.
    Men det er altid nemt at være barmhjertig samaritan når man bare kan give andre skylden.

    Og husk man er både grim dum og åndsvag, hvis man ønsker alle milliarderne til danskerne i stedet for til Ukraines militær.

    Leon burde tænke på, hvad de mange penge til politikerne kunne hjælpe en stakels kontanthjælps modtager, men som Leon siger bliver de lykkelige af det, nej da, men kolde kontanter vil jo hjælpe, men ikke efter Leons mening.

    Leon ønsker kun godt for krudt og kugler, hvor militæret ønsker indkøb for 90 milliarder.







  • #26   11. feb 2023 Astrid, ja jeg er godt nok træt af, at få fortalt hvordan jeg har levet og hvor forfærdelig jeg er på grund af, at jeg går ind for fred.
    Og det mest kedelige er, at debat er en by i Rusland, for svaret er altid personlig om, hvordan man tænker, og ikke det der skrives,
    Vi kan nok ikke alle være enige om overskriften altid, nogle gange bør man kende grunden til det mellem linjerne.


  • #28   11. feb 2023 Astrid J når jeg ser din tale om din bolig den er der da ingen der kan smide dig ud af og atter tænker jeg i hvordan du har forsøgt at gøre noget godt for dig selv ved at lave arbejde hjemme fra og hvor du jo ikke har fået oplysning om hvordan du ku gøre og tror du at det er de folkevalgte der er skyld i den misser ku det ikke være en sagsbehandler de findes jo alle steder og 1500.kr at leve for ja det er en skandale og du har nok set mit andet indlæg om netop kontanthjælpsgalimatias.

  • #29   11. feb 2023 Astrid J hvad vil du have hvis ikke vi havde et folkestyre smiley

  • #30   11. feb 2023 Brok S dog har du glemt at spise dine lykkepiller og du så gerne at Ukrainerne sku bøje sig for Putin og jeg forstår at du går i selvsving og det er fint nok men du er vel også som mig og andre under velfærdssystemet - så hvorfor gå i selvsving når mindre kan gøre det.

  • #31   12. feb 2023 Leon, nu ved jeg ikke hvilke opkvikkende midler du bruger, men kunne du ikke tage noget for dumhed.
    Din mening om mig og hvad jeg ønsker for Ukraine er direkte snot dum, du kan jo læse men forståelse af det skrevne er ret mangelfuld.
    Hvor fanden har du set mig skrive at Ukraine skal bøje sig for Putin, ingen steder kun din syge tankegang om hvad du tror om mig. Du skriver hvor godt et menneske du er, men jeg ser intet godt i ønsket om døde Ukrainske børn som du gør.

    Husk nu Leon det er mig der ønsker fred og dig der ønsker KRIG.

    Så stop nu dit galimatias om hvad andre tror og mener, hvis ikke de har givet udtryk for det

    Husk Leon, det er tilladt at have en anden tro og også en anden mening end dig uden, at være tilhænger af en lallekultur uden love og regler.



  • #32   12. feb 2023 Brok S jeg er så uheldig at jeg ikke behøves tage noget for at blive dum jeg er nemlig født dum og du kan da ikke komme uden om at du ikke ønsker at den frie verden giver Ukraine våbenhjælp og andet og hvordan kan du sætte de her ord op - men jeg ser intet godt i ønsket om døde Ukrainske børn som du gør.
    Der falder en vær tale om fornuft helt fra hinanden og en utroligt dårlig måde at formuler dig på.


  • CarstenJ
    CarstenJ Tilmeldt:
    dec 2012

    Følger: 1 Følgere: 1 Svar: 62
    #34   13. feb 2023 Uanset hvor enig eller uenig jeg er med politikere, og hvorvidt de er kompetente eller ej, så er det sidste jeg misunder dem deres løn. Sammenlignet med hvad man tjener i det private erhvervsliv, med lignende ansvar og offentlig eksponering, kan politikere vel nærmest sammenlignes med børnearbejdere i en fjern diktatur stat.

    Jeg arbejder som ansat i det private erhvervsliv, sidder hver dag på min flade røv, arbejder hjemmefra, har ingen medarbejdere under mig, bliver ikke hængt ud i medierne og tjener alligevel mere end Danmarks statsminister. Jeg har ikke engang en uddannelse.

    Uanset om jeg bryder mig om en politiker eller ej, eller er enig politisk eller ej, så har jeg stor respekt for deres engagement og den kamp de kæmper for hvad de mener er rigtigt for landet.


  • #35   13. feb 2023 Carsten, det er nemt, at være på flinkeskole når ens indtægt er så høj.

    Men en udbetalt løn overførselsindkomst på 10.000 og så se på alle goder med en god løn
    og personen så siger der skal spares på de laveste i samfundet.


  • CarstenJ
    CarstenJ Tilmeldt:
    dec 2012

    Følger: 1 Følgere: 1 Svar: 62
    #36   13. feb 2023 #35
    Jeg levede engang for 2-3.000 kr. i måneden. Jeg har prøvet at sove i min gamle bil fordi jeg ikke havde råd til at betale indskud på en lejlighed, og og grædt af glæde over at finde 50 kr. som én havde tabt på gaden. Jeg har været så langt nede, at jeg overvejede om det var værd at leve.

    Mit liv har ikke været nemt, jeg blev udstødt i skolen pga. en kronisk sygdom og blev kategoriseret som en nørd fordi jeg kunne lide elektronik og computere. Jeg var engang til samtale i folkeskolen med min lærer som sagde at jeg skulle stoppe med at læse om computere og være normal som de andre elever. I mine 9. klasse afgangspapirer står der at jeg nok ikke kan forfølge en akademisk karriere, da jeg ikke er dygtig nok.

    Det ramte mig virkelig på min selvtillid, men jeg besluttede mig for at de ikke havde ret. Jeg besluttede mig for at min historie var ikke skrevet, og jeg ville vise dem at de tog fejl.

    I dag arbejder jeg som IT ekspert og lønmæssigt ligger jeg i den øverste 1% i USA. Jeg har arbejdet sindsygt hårdt for at komme til hvor jeg er i dag, og har trodset alle dem der ikke troede på mig. Jeg er gået fra at være fattig til at tjene millioner, og det er pga. hårdt arbejde. Sindsygt hårdt arbejde.

    Jeg gjorde det mod alle odds, men jeg arbejdede 100-150 timer om ugen for at komme hertil. Hvis jeg kunne gøre det, kan alle gøre det, hvis de er villige til at yde indsatsen. Jeg har aldrig modtaget så meget som 1 kr. fra det offentlige i hjælp (ud over SU), da jeg var overbevist om at jeg kunne klare mig selv, gennem hårdt arbejde - og jeg kunne.



  • #38   13. feb 2023 Carsten J netop og godt kæmpet smiley

  • #39   13. feb 2023 Brok S hvem tænker du lige på i din tale om at der skal på de laveste i samfundet er det så højre eller venstre politiker.

  • #40   13. feb 2023 Astrid J jeg havde heller ikke ku magte det.

  • #41   14. feb 2023 Leon prøv dog at læse det der skrives, jeg kan jo ikke lære dig noget, men du kunne jo godt gøre dig lidt umage selv med et åbent sind.

  • #42   14. feb 2023 Brok S jeg tænker nu stadigt på hvem du angriber desværre kan jeg ikke se om det er højre eller venstre politiker og de har da lige lavet noget der sku komme de svageste til gode smiley

  • #43   14. feb 2023 Leon, hvis du ikke har opdaget det har jeg tydeligt givet udtryk for, politikere, og det er
    næsten lige fedt om deres plads er til højre eller til venstre, så er man sikker på, at de hytter deres skin alle til hobe. Men mange af dem kan tale en død mand til live.


  • #44   14. feb 2023 Brok S altså syntes du at uanset hvad vores folkevalgte gør af ting der er godt for os syntes du i bund og grund at de kun tænker på sig selv - Brok S hvis de ikke gad os borger var de sku da skredet fra politik for længest.

  • #45   15. feb 2023 Leon du har selvfølgelig ret derfor har vi ingen problemer med hverken store sygehuse
    jobcentre, så ok, de er da gode, men de sørger også for den gode kontanthjælp som ingen burde klage over m.m.


  • #46   15. feb 2023 Brok S det hjælper nu ikke at du prøver at vende det på hoved for du syntes jo alt køre godt smiley

  • #47   15. feb 2023 Ja Leon du får ret og jeg fred for en åndsvag debat uden mening.

Kommentér på:
Jeg har ondt af vores Folkevalgte.

Annonce