{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af gardinstang 250 kr.
  • Montere en kattelem i en dør 1.000 kr.
  • El løbehjul - skift af bremseklodser - kugoo g2 600 kr.
  • Flytterengøring 2.500 kr.
  • Samling af 2 garderober fra jysk 2.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Stor Bededags parodi.
  • #2   28. feb 2023 Jojo vi to kan men der findes jo mange der arbejder deres røv ud af bukserne så måske vi skal ku forstå deres vrede og det er jo ligesom når de sætter folkepensionsalderen på til 72 år det er helt væk især når jeg ser folk der går på pension og på det nærmeste ikke når at nyde deres otium.

• #5   28. feb 2023 Stop nu, det er ikke forkert, at have debat selv om en regering bare kan bruge deres flertal.
    Og nu til næste punkt på dagsordenen, det er vedtaget for vi har flertal.

• #7   28. feb 2023 ÅH jojo du har bare glemet tiden hvor der sku knokles og blev knoklet smiley

• #8   28. feb 2023 Brok S ja sådan er demokrati jo meeeeeeeeen dette her var politisk spiltid og det var jo så bedre at bruge tiden på at redde alverdens fauna og biounivers smiley

• #9   28. feb 2023 Hello Kitty tænk det var jeg ikke klarover men tiden er også blevet en anden der er sket meget de sidste par år smiley

• #10   1. mar 2023 Leon, nej det var ikke spild, for du vil gerne vise dig frem som tilhænger af demokrati
    så skal du da ikke klage over den bliver udført.

• #13   1. mar 2023 Hvad uærligt er der ved, at ville slette en helligdag?

• #15   1. mar 2023 Begrundelsen med de mange milliarder, der kommer ind i statskassen, kan jeg ikke se, at det nogensinde bliver virkelighed.

Alle dem, der får SH-betaling, bliver beskattet af det.
    Funktionærer/månedeslønnede skal have kompensation, der for en stor del, kommer fra stat/kommunekasser.

Der må være en alvorlig fejl i det program, hvor man har fundet de mange milliarder!

• #18   1. mar 2023 Brok S jeg er stor tilhænger af Demokrati men der laves også fejl i Demokrati og du kan jo bare lytte til verden hvordan Danmarks fjernelse af Stor Bededag har skabt overskrifter verden over + alle dem i Danmark der ikke bryder sig om at Stor Bededag er blevet fjernet.

• #19   1. mar 2023 Brok S tror de fleste dansker ved at der bliver lavet lokumsaftaler på borgen også kaldt for aftalt spil.

• #20   1. mar 2023 Resten af den aftale, der lige er stemt "hjem", der indeholder tyveriet af storebededag, har vi ikke hørt noget om.

Man kan godt føle, at omtalen af bededagen, er en afledningsmanøvre, der skjuler nogle andre "lokumsaftaler" der helst ikke skal tales om offentligt.

• #21   2. mar 2023 #19
    Ja Leon demokratiet er noget besværligt noget, og ingen lyver men nogle omgås sandheden ret lemfældigt.

• #22   2. mar 2023 Brok S i et Demokrati findes der en masse bureaukrati hvor en masse love og regelsæt skal gøre livet letter at være borger desværre gør mange af de regelsæt hvor der findes en masse pargraffer med der tilhørende tillægs pargraffer som mange i den sidste ende ikke kan bruge til en skid og som desværre og så kan gøre borgernes liv besværligt og eksempelvis må du nogen steder kun have røde tegl på taget andre steder må de kun være sorte - nogen steder må du godt have et pilrensningsanlæg og andre steder skal der være kloakeret og en ting ved jeg og det er at alle tilladelser koster penge + der jo også findes love der siger at du ikke må ryge på offentlige arbejdspladser - så du røgen smiley

• #23   2. mar 2023 Ja Leon, nok bedre end lovløshed.

• #24   2. mar 2023 Brok S vi ønsker ikke lovløshed smiley

Kommentér på:
Stor Bededags parodi.

Annonce