240 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 5 Svar

Hvis man mødes med et åben sind. Hvis man mødes med et åben sind.

Ja jeg syntes at jeg igennem livet har lært at hvis man mødes med et åben sind endog med åben arme kommer den åbenhed retur på den samme gode måde og når man så som jeg er ligeglad med hvad folk tænker om mig - mener om mig + at jeg altid kan svare ærligt da jeg ingen hemmeligheder har - gør jo den del af mit liv ret meget letter + at jeg for den sagsskyld kan holde på folks hemmeligheder (jeg har lært mig en måde at gøre det på og som gør at der er helt lukket af) og det er jo ingen hemmelighed at jeg også har mit at slås med og her gør mit åbne sind og ærlighed den kamp noget nemmer.
Og lad mig nu bare sige som slutning på dagen at det er en nydelse at ku debattere med jer om vi så er enig eller ej.

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Moving out cleaning 800 kr.
  • Break a lock of storage as I have lost the key for it. 350 kr.
  • Hanging curtains 800 kr.
  • Vi har køb en Elektrisk bil til vores barn- bilen hedder Toyota FJ Cruiser til 3 år og vi vil gerne have den komplet samlet til idag 350 kr.
  • Etablere udendørs stikkontakt 1.500 kr.
  • Samle børnemøbler 550 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Hvis man mødes med et åben sind.
  • #2   27. mar 2023 Jojo jeg skal huske det - da det skal være let for alle at ku læse med og du fik mit smil frem smiley

• #3   28. mar 2023 Helt enig med JoJo - du er en uundværlig ingrediens i Baboom gryden Leon smiley

• #4   28. mar 2023 Cody N det må så være inden BB går i kog og nok ikke som sukker smiley

• #5   28. mar 2023 Altså Leon nu kender jeg dit efternavn og det navn betyder "Lærke" på tysk, nu overvejer jeg, om det er sårrrrn en lidt større lommelærke, du har i lommen på din anorak? smiley

• #6   28. mar 2023 Annella nu skal du høre historien om hvorfor jeg altid har en sodavand i lommen da jeg som ung mand stod og sku starte min motorcykel ku jeg pludseligt ikke få luft og måtte gå i knæ og jeg kom så på sygehuset - faktisk på psykiatrisk afdeling og der begyndte jeg at gå med vand i en flaske grundet mundtørhed og nu er det så blevet til sodavand - samtidigt efter 20.år ringede sekretæren fra neurologisk afdeling og skældte mig ud fordi jeg ikke havde fortalt om hvordan jeg havde det da jeg 20.år før blev indlagt på psykiatrisk afdeling jeg måtte så sige til den sekretær jeg jeg jo ikke havde en jordisk chance for at sku ku sætte de 2 ting sammen.

Kommentér på:
Hvis man mødes med et åben sind.

Annonce