216 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 7 Svar

Udlændingemyndighederne ??? Udlændingemyndighederne ???

https://ekstrabladet.dk/nyheder/samfund/har-taget-ekstra-job-men-det-er-stadig-ikke-nok-helt-skoert/9689491

Der er sikkert nogle her som har læst om Tucktack, en tailandsk kvinde som virkelig har gjort sit bedste for at få at blive her.

Der er også danskere som er kommet i klemme fordi de har en udenlandsk kærste eller kone/mand. Endda selv om begge er højtuddannet, og ikke vil lægge nogen byrde på samfundet, men snarere være til gavn.

Brittere som aldrig modtog breve omkring tidspunkt for fornyelse af opholdstilladelse.

Der er efterhånden mange skøre kendelser fra Udlændinge Styrelsen eller SIRI's side.

Mange klager til udlændigenævnet, hvor dommere også her tager del, men som mest tager Siri's side, medmindre der er tale om en stor overtrædelse af regler

Samtidig ser vi at dommere i kriminelle retssager, igen og igen giver betingede udvisning til svært kriminelle personer. Endda 3 x betinget udvisning til en person.

Der er noget helt forkert ved det system.

Det er uforståligt, og ikke retfærdigt.

Hvad mener I?

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Hjælp til hænge tv op , har forsøgt selv , men det mislykkedes lidt . . derfor brug for hjælp til at rette på det . Har ikke boremaskine eller skruemaskine og det er murstensvæg . 300 kr.
  • Rem hoppet af havetraktor 500 kr.
  • skifte ventilator 750 kr.
  • Opsætning af lille vitrineskab 750 kr.
  • Fjerne ukrudt, klip græs og græs kanter 2.500 kr.
  • Garderobe 500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Udlændingemyndighederne ???
  • #1   28. mar 2023 Cris7 der er mange historier og hvor man ikke syntes at systemet behandler folk fair og det ku godt trænge til en ordenligt opdatering.

• #3   29. mar 2023 Jeg synes, det er en forfærdelig sag. Vi har rigtig mange nationaliteter i DK efter hånden, som skulle sparkes ud, men bliver det ikke. Navnlig den nationalitet, der er er tale, vil så gerne arbejde, de integrerer sig og vil gerne lære sproget, hvorfor kan myndighederne ikke se det. Reglerne er så indviklede, at myndighederne ikke selv kan finde ud af det. Det er SKOD !!

• #4   29. mar 2023 Ja en forenkling af det regelsæt ku gøre underværker og det burde jo ikke være en stor tyk lovbog - kun et par sider med lovtekst smiley

• #5   29. mar 2023 Jeg må indrømme, at jeg ikke i skrivende stund kender til reglerne på dagpengeområdet, men mener, at 30 timers arbejdsuge giver adgang til fuld dagpenge, men det kan være det skal ligge over, måske 31/32 timer.

Jeg har aldrig hørt, at der har været problemer med Vietnam, Thailand, Fillippinerne, Sydkorea osv., de vil gerne integrere sig og er meget arbejdssomme og myre flittige.

• #6   29. mar 2023 Jetset ja der må jeg sige som du tænker at der er dem der vil og dem der ikke vil smiley

• #7   29. mar 2023 Jeps, Leon - og dem som ikke vil, dem holder myndighederne på, det er sq dybt godnat smiley

• #8   29. mar 2023 Det her er virkelig en historie der er EB værdig.

Hvordan kan et menneske der kommer fra et land, hvor der er visumpligt bo og arbejde
    i ni år få løn og der må nok være noget giftemål familiesammenføreing, men det lyder bedre som om det er myndighederne der svigter.

Så der mangler en del oplysninger som EB undlader at fortælle.

Men hvad historien er får vi nok ikke svar på.

Kommentér på:
Udlændingemyndighederne ???

Annonce