{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
234 visninger | Oprettet:

Ondskab og hvordan er det nu med den. {{forumTopicSubject}}

Ja jeg har i længere tid vil skrive om ondskab og jeg tænker på om ondskab er noget mennesker er født med eller er det noget vi bliver formet igennem vores barndom (børn kan også være onde) og hvis ondskaben formes i vores barndom hvad er det så som gør at ondskaben opstår og ku det være det at børn som voksende oplever ens far eller mor eller en anden i familien eller for den sagsskyld bare en person som er modbydelig ondskabsfuld og selv dem der vil kaldes for de lærde og vise kan være modbydelige og ondskabsfulde.
Vi ser og har hørt om landes leder som grundet deres diktatoriske ledelse jo er direkte ondskabsfulde og igen er det set gang på gang i verdenshistorien
Og jeg ku jo tage dem der passede børn i min spæde barndom og udtale at der var nogen af dem jeg vil kalde for modbydelige og ondskabsfulde og der tror jeg at dem der var sådan tror at de gjore noget godt for børn for de små børn og her er jeg helt tilbage i 1963/1964/1965 og her er vi tilbage i en tid hvor det var sådan at ku du ikke høre måtte du føle - altså inden jeg begyndte i skole.

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Ondskab og hvordan er det nu med den.
  • #4   18. apr 2023 Jojo - Weena der er jo en årsag til at jeg på det nærmeste bare skal se coveret til filmen Ditte Menneskebarn så hulker jeg og jeg kan bare ikke tåle at de den film og ja jeg er blevet ret meget mere følsom med alderen og ja læste om hvordan Putin sku havde fået kræft og selvom jeg ser ham som ond ønsker jeg jo ikke Putin skal død af så forfærdelig en sygdom som kræft er.

• #5   19. apr 2023 Jojo gener de findes jo med mange identiteter og nok flere end vi kan tælle til og ligesom der siges at der findes et jagt instinkt og du ved jo hvordan folk får parret hunde så de er mere farlige eller større og det giver jo stamtavler med både Von Lerche + det løse og det er jo igen generne der bestemmer og du kan jo så klone et får med navnet Dolly der blev til Dolly 1 og Dolly 2 OVS smiley

• #6   19. apr 2023 Jojo - Weena børn der ikke kan få opmærksomhed og der med kærlighed bliver jo til snotunger hvor de så få opmærksomhed i form af håndmadder - bøjlegymnastik - Gudskelov skete der et mirakel i at jeg kom på Høng børnehjem.

Kommentér på:
Ondskab og hvordan er det nu med den.

Annonce