Ondskab og hvordan er det nu med den. {{forumTopicSubject}}
Ja jeg har i længere tid vil skrive om ondskab og jeg tænker på om ondskab er noget mennesker er født med eller er det noget vi bliver formet igennem vores barndom (børn kan også være onde) og hvis ondskaben formes i vores barndom hvad er det så som gør at ondskaben opstår og ku det være det at børn som voksende oplever ens far eller mor eller en anden i familien eller for den sagsskyld bare en person som er modbydelig ondskabsfuld og selv dem der vil kaldes for de lærde og vise kan være modbydelige og ondskabsfulde.
Vi ser og har hørt om landes leder som grundet deres diktatoriske ledelse jo er direkte ondskabsfulde og igen er det set gang på gang i verdenshistorien
Og jeg ku jo tage dem der passede børn i min spæde barndom og udtale at der var nogen af dem jeg vil kalde for modbydelige og ondskabsfulde og der tror jeg at dem der var sådan tror at de gjore noget godt for børn for de små børn og her er jeg helt tilbage i 1963/1964/1965 og her er vi tilbage i en tid hvor det var sådan at ku du ikke høre måtte du føle - altså inden jeg begyndte i skole.
dec 2014
Følger: 139 Følgere: 154 Fotoprofiler: 1 Emner: 1.644 Svar: 7.660
dec 2014
dec 2014
Ondskab og hvordan er det nu med den.