124 visninger
|
Oprettet:
FølgFølg ikke
4 Svar
Juleeventyret om Scrooge. Juleeventyret om Scrooge.
Ja hvem af os har ikke set juleeventyret om Ebenezer Scrooge hvor han grundet sin nærighed + hans kun tænke i penge gør at han får besøg får besøg af nogle ånder og hvor han med store lænker bliver vist hvordan hans ansatte har det og ku ha det og det entre hele hans verden.
Jeg kan sige jer at min grund til at sætte det ind er fordi jeg ser hvordan folk igennem de år med Corona har forandret sig til sure gamle gnavne mennesker.
0 synes godt om
mar 2023
Følger: 5 Følgere: 7 Emner: 31 Svar: 315
Jeg kan sige jer at min grund til at sætte det ind er fordi jeg ser hvordan folk igennem de år med Corona har forandret sig til sure gamle gnavne mennesker.
Måske tager du fejl med at mene at folk har forandret sig sure gamle gnavne mennesker?
Jeg har gjort helt andre erfaringer, hvad folks forandring angår, vi har her i den region, hvor jeg bor, i 3 år haft strenge resriktioner og har været meget indskrænket i vores frie bevægelighed. Jeg må dertil sige, at restriktionerne har være forskellige fra region til region i Tyskland men i det store og hele meget strenge.
Dertil kommer de høje prisstigninger, som mange familier ikke længere kan klare, og tillige hører vi igen i går, at vi skal indstille os på at fødevarer vil stige med 12% i år.
Folk har jeg ikke oplevet som sure mere som chokerede, sørgmodige og depressive for hvordan de fremover kan klare dagen og vejen, da lønningerne jo ikke stiger i samme tempo som priserne stiger.
dec 2014
Følger: 139 Følgere: 154 Fotoprofiler: 1 Emner: 1.644 Svar: 7.656
mar 2023
Følger: 5 Følgere: 7 Emner: 31 Svar: 315
dec 2014
Følger: 139 Følgere: 154 Fotoprofiler: 1 Emner: 1.644 Svar: 7.656
Juleeventyret om Scrooge.