124 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 4 Svar

Juleeventyret om Scrooge. Juleeventyret om Scrooge.

Ja hvem af os har ikke set juleeventyret om Ebenezer Scrooge hvor han grundet sin nærighed + hans kun tænke i penge gør at han får besøg får besøg af nogle ånder og hvor han med store lænker bliver vist hvordan hans ansatte har det og ku ha det og det entre hele hans verden.
Jeg kan sige jer at min grund til at sætte det ind er fordi jeg ser hvordan folk igennem de år med Corona har forandret sig til sure gamle gnavne mennesker.

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Flytte kommoder mm. 2.293 kr.
  • Sæt 2 mørklægnings-rullegardiner op. Den ene skal forkortes fra 60 til 50 cm. 600 kr.
  • Sætte gardinskinner op i betonloft (Vidga ikea) 300 kr.
  • VVS’er til installation af integreret IKEA opvaskemaskine 1.700 kr.
  • Møbelsamling 500 kr.
  • Tilstoppet toilet 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Juleeventyret om Scrooge.
  • #1   25. apr 2023 Leon

Jeg kan sige jer at min grund til at sætte det ind er fordi jeg ser hvordan folk igennem de år med Corona har forandret sig til sure gamle gnavne mennesker.

Måske tager du fejl med at mene at folk har forandret sig sure gamle gnavne mennesker?

Jeg har gjort helt andre erfaringer, hvad folks forandring angår, vi har her i den region, hvor jeg bor, i 3 år haft strenge resriktioner og har været meget indskrænket i vores frie bevægelighed. Jeg må dertil sige, at restriktionerne har være forskellige fra region til region i Tyskland men i det store og hele meget strenge.

Dertil kommer de høje prisstigninger, som mange familier ikke længere kan klare, og tillige hører vi igen i går, at vi skal indstille os på at fødevarer vil stige med 12% i år.

Folk har jeg ikke oplevet som sure mere som chokerede, sørgmodige og depressive for hvordan de fremover kan klare dagen og vejen, da lønningerne jo ikke stiger i samme tempo som priserne stiger.

• #2   25. apr 2023 Annella jeg forstår godt hvis det står så slemt nede hos dig og en prisstigning på 12% det er noget der må ku mærkes og er i ikke kommet over Corona endnu.

• #3   26. apr 2023 Jo Leon vi er efterhånden kommet over Corona-infektionerne, ihvertfald er snart næsten alle restriktioner ophævet landet over, men den spøger stadigvæk i baggrunden i form af advarsler om, at den ikke anses for at være udryddet.

• #4   26. apr 2023 Annella ja de taler om nye varianter og det er så samtidigt med at jeres vare stiger og måske jeg også vil beklage mig smiley

Kommentér på:
Juleeventyret om Scrooge.

Annonce