86 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 0 Svar

Når jeg kigger udover det danske land. Når jeg kigger udover det danske land.

Ja de fleste har set og hørt om de ting og her tænker jeg på hvordan nogen bare leder efter fejl.

Fejl hos dem der ellers har gjort et kæmpe stykke arbejde og vi ku tage Claus Hjort Frederiksen der jo har været med i folketinget og været i regering.

Og nu er i retten grundet han sku havde udtalt sig om ting der ikke vedkommer den almindelige borger.

Altså ku han havde brud sin tavshedspligt og hvis i har hørt om det han sku havde sagt har jeg også og jeg ved intet.

Og hvad med Lizette Risgaard og hvorfor kom de sager ikke frem en for en og fra at havde strøget sin hånd ned af ryggen og et klap på røven er det pludseligt blevet til en hånd i skridtet.

Og min personlige mening i denne/de sager er at deres troværdighed er ringe og især hvis de har følt sig krænket og intet har sagt.

Hvis jeg sådan lige sku sætte en finger på en større fejl her i Danmark må det være alle de milliardkroners fejl omkring de Supersygehuse som selvom de er sat i brug har så mange fejl (store som små) at det grænser til ord jeg dårligt kan finde frem.

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Gardinstang i soveværelset 600 kr.
  • Ophængning af lamper og spejl. 650 kr.
  • Samle det sidste af min jysk seng😂mangler meget lidt 720 kr.
  • Samle to små kommoder 450 kr.
  • Ophæng skab på lille badeværelse 400 kr.
  • Reparation af vandvarmer i kolonihave7 1.500 kr.

Opret en opgave

• Der er endnu ikke skrevet kommentarer

Kommentér på:
Når jeg kigger udover det danske land.

Annonce