148 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 1 Svar

Bedsteforældre byrden dansk kultur. Bedsteforældre byrden dansk kultur.

Ja jeg er jo kommet der op hvor jeg selv er iblandt dem der er bedsteforældre og da jeg var barn var den familie jeg havde dengang velbesøgt ved alverdens højtider + diverse kaffe besøg og det ku man ikke klandre min store familie de holdte sammen.
Men jeg syntes den danske kultur ku lære noget af vores muslimske venner og tænker på hvor få muslimske bedsteforældre der bare må sidde helt alene og her har jeg stor respekt.
Og tænk på alle de ældre på plejehjem i ældre bolig eller for den sags skyld bedsteforældre som sidder der hjemme og håber på besøg af deres børn og børnebørn.
Og det jeg ser er pligtbesøg og bekvemlighedsbesøg så har de nemlig gjort deres "pligt".
Og hvordan er det nu bekvemlighedsflygtninge og flygtninge der tages imod af pligt.
Se engang det indsatte billede af en del af min familie fra der var engang før min tid smiley

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Reparation af vaskemaskine 1.200 kr.
  • Blikkenslager 2.200 kr.
  • Montering af opvaskemaskine 960 kr.
  • Udskift vandhane 700 kr.
  • lave gyngestativ 700 kr.
  • Opsætning af spejl,vægreol og knagerække 1.096 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Bedsteforældre byrden dansk kultur.
  • #2   8. maj 2023 Hello Kitty tak og ja ik der var mere stil over det i gamle dage og selv om jeg ikke er født da billede blev taget kan jeg sætte navn på en del af familien og ja jeg er sikker på at familierne ikke holder sammen af pligt men af kærlighed smiley

Kommentér på:
Bedsteforældre byrden dansk kultur.

Annonce