{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
274 visninger | Oprettet:

Ikke alt der er stort er godt. OSV. {{forumTopicSubject}}

Ja nu bygges der mere psykiatri ude ved motorvejen ved Slagelse og nu er det længesiden jeg så Byggeriet af Slagelse sygehus og der tænkte jeg bare hvorfor så stort og nu bruges der stifinder som hjælp?

Vores ældre samles på store plejehjem. de små byskoler lukkes og skolebørn samles sammen i større skoler eller i klasser med større elevantal og til gavn for hvem?

Og vores ældre skal forblive i eget hjem så længe som muligt og nok ligeså meget fordi der er ventetid på plejehjemspladser.

Jeg læste om at København skal være bilfri om x-antal år og flere følger efter.
Der til må jeg bare spøger om de politiker har styr på det inden de sætter sådan dato op eller om det bliver kaotiske og problematisk at sku komme rundt i København og andre stor byer?

Og var der nogen der tænker i de let baner som går i stå når der er sne og frost?

Ku jeg få nogle gode svar imens jeg løvsuger smiley

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Ikke alt der er stort er godt. OSV.
  • #1   10. maj 2023 Det er noget af et larmende monster du går rundt med Leon - hvad siger dine naboer til det smiley
    Du har helt ret hvad de store centralsygehuse angår og samtlige kæmpesygehuse har vel været skandale ramte både hvad angår forsinkelser, prisforhøjelser og ikke mindst konstruktionsmæssigt byggesjusk.
    Derudover burde kommunalreformen heller aldrig være gennemført.
    Mange små rådhuse blev nedlagt til fordel for nye store centrale rådhuse.
    Så realiteten idag er at folk skal vente en evighed for at komme til at tale med kommunen og mange mennesker skal ofte langt for at komme til rådhuset og det kan være yderst problematisk når flere og flere busruter nedlægges samtidig.
    Nærhedsprincippet gik fløjten med reformen og det er en skandale at alt kommunalt er blevet meget mere besværligt efter internet og selvbetjening der jo netop skulle frigøre medarbejdere der kunne betjene borgere som ikke kunne hjælpes via selvbetjeningen smiley

• Å.R.
    Å.R. Online Tilmeldt:
    sep 2019

Følger: 2 Følgere: 31 Emner: 53 Svar: 579
    #2   10. maj 2023 Hvad faên Leon, er dutte mæ på noderne.

Det her du, dutter til det hele, et par batterier som passer på det hele.
    Selv har jeg (indtil nu) boremaskiner, hækkeklipper, græstrimmer, pudsemaskiner, håndstøvsuger og et par ting mere - løvsuger/blæser bliver det næste i rækken smiley
    https://www.bauhaus.dk/ryobi

• #3   10. maj 2023 Cody N læste du om hvordan en elevator på det nye Super sygehus i Køge var i frit fald og at sikkerhedsbremsen slog til og nu kommer jeg aldrig ind i en elevator grundet min klaustrofobi og jeg vil da så bare sige at når sådan noget sker fremmer det jo ikke min optimisme og jeg tænker på al det sjuskeri på de forskellige Super sygehuse og utætte tage - fugt i vægge og ting der sætter sig fast i tøj og affaldsskakte og jeg ku nok finde flere ting frem fra min hjerne - men ja det er skandaleløst smiley

• #4   10. maj 2023 Å.R. det er ikke min løvsuger det er en af alle de jomfrulige damer der bor her ude hvor jeg bor som jeg lige hjælper og jo jo har skruemaskine og andet og eller har jeg da stadigt mine arme så en god løvrive så er jeg med smiley

• #5   10. maj 2023 Ja Leon og hvad er årsagen - er håndværkerne virkelig blevet så dårlige med tiden eller er tidspresset så stort at de ikke kan levere ordentlig kvalitet, selv om det jo ikke harmonerer med at tidsplanerne altid bliver forlænget 🤔

• #6   10. maj 2023 Cody N jeg tror at det første der gør at det går galt er at de jo sætter det ud i licitation og den kvikkeste får arbejdet - det betyder kun at det var den billigste der fik arbejdet - det betyder dog ikke at det der skal laves laves på den rigtige måde og tid er penge så jo hurtigere det laves jo mere tjener byggeherren og så begynder sjuskeriet som vi ser og hvem husker ikke IC 4 togene eller IC 4 tog skandalen som kostet ekstra milliarder og jeg ku jo tage vores folkevalgte der jo smider om sig med undersøgelseskommissioner og det endog uden at de skammer sig smiley

• #7   10. maj 2023 Cody N lur mig om ikke der kommer en undersøgelseskommission omkring de Super sygehuse smiley

• #8   11. maj 2023 Ja IC4 togene fra det italienske firma var nok den største skandale indenfor transportsektoren i hele EU 😲

• #10   11. maj 2023 Ja jeg tror heller ikke ligefrem Italienere er berømte for kvalitet hvad håndværk gælder 😅

• #11   11. maj 2023 Ja, jeg synes altid, deres håndværkskvalitet var at skue på div Hoteller syd på, utætte vandhaner og løs dit, dat, dut, og skydedøre der var vind og skæv, stikkontakter monteret på en "sjov" måde, murerværk osv., men danske håndværkere mener jeg altid har været populært, skulle bare sige, du er dansk håndværker, så var der job, mener også vi stadigvæk har gode håndværkeruddannelser.

• #12   11. maj 2023 Ja men Italienske håndværker er måske ikke gode nu til dags men i de meget gamle dage altså en 3-4-5. hundrede år tilbage lavet de jo fantastiske håndværk og ja det er også meget længesiden smiley

• #13   11. maj 2023 Jetset det med de danske håndværker har jeg også hørt og det lige fra barnsben smiley

Kommentér på:
Ikke alt der er stort er godt. OSV.

Annonce