164 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 3 Svar

Putin prøver gang på gang. Putin prøver gang på gang.

Ja jeg må sige at Putin er ihærdig i og med alle hans løgne og den sidste lyder på at en Ukrainsk kampvogn + nogle Ukrainske soldater sku havde angrebet en grænsepost.
Og mit gæt må være at de eneste der tror på den løgn er de få af Putins lakajer.

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Hjælp til hænge tv op , har forsøgt selv , men det mislykkedes lidt . . derfor brug for hjælp til at rette på det . Har ikke boremaskine eller skruemaskine og det er murstensvæg . 300 kr.
  • Rem hoppet af havetraktor 500 kr.
  • skifte ventilator 750 kr.
  • Opsætning af lille vitrineskab 750 kr.
  • Fjerne ukrudt, klip græs og græs kanter 2.500 kr.
  • Garderobe 500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Putin prøver gang på gang.
  • #1   23. maj 2023 Se Leon, nu er der jo faktisk ingen som ved om det er løgn.
    Vi hører hvad vi helst vil høre, men den egentlige sandhed får vi ikke, uanset om den er god eller dårlig for vores ører.

• #2   23. maj 2023 Å.R. ja måske jeg er nu stadigt af den opfattelse at Putin gør alt for at få den Russiske befolkning med sig og der for gang på gang har levret den ene løgn efter den anden og det får mig til at tænke i historien om Peter og ulven og tror godt du kender den smiley

• #4   23. maj 2023 Jojo dog Man kan måske konstatere at det står slemt til for Putin når han bliver angrebet af sin egne.

Kommentér på:
Putin prøver gang på gang.

Annonce