254 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 18 Svar

Vil grille Ellemann Vil grille Ellemann

Jeg ved ikke, hvad jeg snart skal mene, men jeg synes ikke, at der snart er mere tilbage af troværdigheden, hvis vi skal tro det, som vi læser i pressen.

Vil mene, han er en færdig mand ....

https://ekstrabladet.dk/nyheder/politik/danskpolitik/vil-grille-ellemann-efter-kanon-loegne/9791494

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Hænge vinreol op 350 kr.
  • Ny stikkontakt, der skal bores i væggen 600 kr.
  • Samle legetårn undendørs 1.000 kr.
  • skift fuger i badeværelse 2.000 kr.
  • Fjern ukrudt. 700 kr.
  • Rengøring - 32kvm 300 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Vil grille Ellemann
  • #2   1. jun 2023 Uffe Ellemann Jensen var en meget dygtig udenrigsminister, det synes jeg bestemt. Men det er Jacob's store dilemma, han har en bunke at leve op til, og noget kan tyde på, at det er svært for ham.

EB eller ej, så har vi jo noget, vi har hæftet os ved, det der kom ud af Jakob's mund før valget og efterfølgende, hans sygemelding og nu det sidste her, det er jo ikke gode kort at have på hånden.

Min vurdering er, at han mistrives i den position han har, men kan være, jeg tager fejl.

• #4   1. jun 2023 Kan godt tyde på at Jakob var i den forkerte stilling og måske måtte præstere for familiens navn…. Sagde de( medierne )ikke på et tidspunkt søsteren faktisk var dygtigere og måske egentlig burde være blevet kørt i stilling i stedet for ham.

• #5   1. jun 2023 Jo, Kokos - det kan jeg også huske. Karen hedder hun til fornavn. Og måske kan jeg også godt se noget mere Uffe i Karen end Jacob. Jeg synes det er ulykkeligt, hvis Jacob har en ide om, at han skal leve op til sin far, for som jeg ser det, så kan han ikke det, og måske ved han det selv.

Vi er alle os selv - og det er umuligt at erstatte andre, selv med nogle af generne er tilstede, måske er det den værste gave vi kan få.

• #6   1. jun 2023 Jaaaaaa Uffe Ellemann var den bedste udenrigsminister som jeg husker og Jacob Ellemann syntes jeg nu har klaret sig godt og al begyndelse er svært også for Jacob Ellemann, men hvis han stresser som formand for Venstre og som forsvarsminister skal han måske lade andre komme til og så vente på at tiden er med ham igen.
    'Og tror ikke Jacob Ellemann smager godt som grillet.

• #7   3. jun 2023 Jeg har aldrig været fan af Ellemann familien, tværtimod.
    Uffe var en kritikløs og glødende unions tilhænger der hadede både EU forbehold og folkeafstemninger i en grad så det mindede om diktatur fremfor demokrati.
    Han har vist stadig rekorden på 80 uddelte “næser” hvoraf nogen, med dagens målestok, angiveligt havde medført hans afgang.
    Jacob’s kujonagtige opførsel overfor sin partifælle Støjberg der som den første i historien blev dømt uden beviser, men udelukkende på indicier (hensigter) af en åbenlyst forudindfattet rigsret.
    Hans kujonagtige kovending i “Mette mink” sagen da hans ufravigelige krav om en advokatundersøgelse pludselig var ligegyldig da De Radikale også hoppede fra fordi Mette lovede dem ministerposter hvis hun blev genvalgt.
    Hans kujonagtige kovending da han pludselig “glemte” at han aldrig ville pege på Mette som statsminister da den nye plan for en tre parti regering betød at han endelig kunne få en ministerbil igen.

Jeg tror ikke engang at deres far og farfar Jens Peter “døgnbrænder” havde været specielt stolt af sin søn og sønnesøn’s politiske opførsel.

Jeg er ikke i tvivl om at Ellemann familien bærer en stor del af skylden for at befolkningen sidestiller politikere med brugtvognsforhandlere og sortbørshandlere hvad troværdighed angår og i min karakterbog vil de altid rangere i bunden sammen med de Radikale smiley

• #8   3. jun 2023 Cody N Åhhhhh talen om EU og jeg er til både det ene og det andet og tænker på hvordan EU og den det danske folketing klaret pandemien godt og jeg vil altid se Uffe Ellemann som den bedste udenrigsminister og måske jeg når og opleve en der er bedre det vides jo ikke og jeg er helt enig i måden Inger Støjberg er behandlet på og heller ikke der rykker jeg mig og den sidste del af din tale tænker jeg i om nogen ku gøre det bedre og nej jeg er heller ikke enig i alt det regeringen fortager sig smiley

• #9   3. jun 2023 Men kan også se, at Jakob Ellemann ikke tror på sig selv, synes det lyser ud af ham, så vi kan nok godt sige, at han er færdig som politiker, V er også blevet mere end halveret siden Jakob trådte til, det er slet ikke godt.

• #10   3. jun 2023 Jetset det er deres interne kampe og jeg ku godt havde set Inger Støjberg som formand smiley

• #13   3. jun 2023 #10 Leon - nu er hun blevet formand for sig selv, jeg tror hun traf det rigtige valg.

• #14   3. jun 2023 Alis C ja der er brug for begge siders synsvinkle - enig smiley

• #15   3. jun 2023 Jetset ja du har nok ret men hvor stor tror du Venstre var blevet uden de interne stridigheder og jeg gætter på at den blå blok bliver meget større efter det næste folketingsvalg også selv om de fleste partier har travlt med at finde fejl hos hinanden smiley

• #16   3. jun 2023 Det bliver minus V. Hvornår var det, V begyndte at gå tilbage, første gang var, da LLR trådte ud og så er det bare gået ned ad bakke. Jeg kan ikke kende LLR, han har forandret sig meget, synes ikke han har den slagkræft mere, som han havde i V og var statsminister, som om han mangler energi. Og så er der denne her regering, som der ikke er noget godt at skrive om.

• #17   3. jun 2023 Jetset jeg vil også syntes det er træls at være politiker og det er jo op ad bakke, men syntes næsten alle partierne skyder sig i foden.

• #19   3. jun 2023 Jeg kan også få det indtryk, at MF har indset, at det slet ikke var en god sammensætning, synes hun går rundt som en ubøjelig pind og bare vente på hendes opgaver må slutte, hende kan jeg heller ikke kende, som før valget.

• #20   3. jun 2023 Alis C jeg tænker lige lidt over det smiley

• #21   3. jun 2023 Jetset ja netop det tænker jeg også og der gås jo rundt om den varme grød.

• #22   4. jun 2023 Jeg er helt enig med Cody #7

Jeg kunne heller ikke fordrage Uffe Ellemann, han var så arrogant og selvglad.

Han var chokeret og stiktosset, da danskerne stemte nej til EU.

• #23   4. jun 2023 Cris7 sådan er det vi skal alle respekter de afstemninger smiley

Kommentér på:
Vil grille Ellemann

Annonce