Letbanen 1,1 milliard ekstra og ingen løfter hoved. {{forumTopicSubject}}
Ja læser at Hovedstadens letbane kommer til at koste 1,1 milliard ekstra og når jeg læser om det forstår jeg ikke hvorfor en prisstigning på 1,1 millard ikke få politikerne op af stolene - men enten er de vant til at alt stiger og det selv ved de mindst anlæg vores regering laver.
Og der er mere postyr i Netto hvis lille Lise ikke får en is der er stor nok og jeg tænker jo bare igen om Danmarks befolkning er vant til at store projekter altid beregnes for lavt og hvorfor ikke overraske befolkningen ved at fortælle at prisen holdte.
Og ja de 1,1 milliard ku bruges på eksempelvis at vores ældre ku få bad mindst 3 gange om ugen + de ku komme op af deres seng før 11.
dec 2014
Følger: 11 Følgere: 88 Emner: 354 Svar: 3.897
Hvad skal vi overhovedet med en letbane?
Hvilket man også har spurgt om i..., ka' ikke lige huske byens navn, men ihvertfald kunne ingen andre end beslutningstagerne forstå hvorfor de skulle ha' den.
Ikke mindst har der været konstante problemer med letbanen, påkørsler osv. Den kunne ikke engang fungere om vinteren fordi man ikke havde brugt matrialer der kunne tåle kulde!
Man udbygger metroen. Hvilket er godt.
Men både busser og toge, især toge, er der konstant problemer med, ikke mindst er den offentlige trafik for dyr. Det var bedre hvis man brugte pengene dér, til forbedringer og lavere takster, samt til steder hvor der mangler offentlig transport.
Jeg forstår ikke de beslutninger der bliver taget!?
nov 2017
Følger: 6 Følgere: 54 Emner: 148 Svar: 2.280
3 bade om ugen er måske et bad for meget, men de gamle skal bestemt ikke ligge i sengen til kl. 11 når man ved at ældre mennesker sover mindre end unge 🤨
dec 2014
Følger: 139 Følgere: 154 Fotoprofiler: 1 Emner: 1.644 Svar: 7.656
dec 2014
Følger: 139 Følgere: 154 Fotoprofiler: 1 Emner: 1.644 Svar: 7.656
Letbanen 1,1 milliard ekstra og ingen løfter hoved.