184 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 8 Svar

JevgeniJ Prigozjin. JevgeniJ Prigozjin.

Ja JevgeniJ PrigozJin må kaldes for at være loyal over for Wagner soldaterne og med tanken om alt det der sker og ikke sker i Rusland lige nu tænker jeg på om det bare er et spil for galleriet.
Og hvis det har gør er rigtigt tænker jeg på om de garantier Putin og hans Hvide Russiske lakaj Aleksandr Lukasjenko om ikke at gøre JevgeniJ PrigozJin + alle soldaterne fra Wagner gruppen noget og jeg tvivler på alt der kommer fra Putin og hans lakaj, ligeså kan jeg forstå at Wagner gruppen skal flyttes væk - altså længere væk end de 300 - 400 km de sku stå fra Moskva.
Og jeg tænker i en Wagner Gruppe massakre og hvis jeg var i den gruppe vil jeg ikke lukke et øje.

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Hente to døre i bauhaus Roskilde Montere døre og dørhåndtag i Jyllinge 2.100 kr.
  • sætte hylder op bad og køkken 3.000 kr.
  • Tilskæring af ca 14 have fliser 400 kr.
  • Fix washing machine 750 kr.
  • Havearbejde 1.500 kr.
  • Rengøring 117m2 lejlighed 2.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  JevgeniJ Prigozjin.
  • #1   24. jun 2023 De var altså kun 200 km fra Moskva, men nu trækker de sig jo tilbage.
    Spændende hvor længe Wagner gruppen får lov til at overleve, hvis de ikke tilslutter sig den Russiske hær !

• #2   24. jun 2023 Å.R. netop og jeg tror nu stadigt de ku være nået til Moskva, nok der for der har været dem der mægler og ja sikken postyr de ku havde lavet i Moskva smiley

• #3   25. jun 2023 Jeg tror ikke han lever om 2 måneder.

• #4   25. jun 2023 Ja det lader ikke til, at der er udsigt til nogen fredelig løsning for Ukraine, for Putin ser ud til, at kunne modstå meget.

Hverken pres inde eller udefra ser ud til, at kunne vælte Putin, så hvad bliver næste skridt når ingen vil snakke fred.?

• #5   25. jun 2023 Brok S lad os nu se om et par måneder de ting der sker i Rusland ser jeg som en svækket Putin.

• #6   25. jun 2023 Leon, jeg er mere bange for, at det er som hunden der presses op i en krog.

Og Leon du har da påstået, at man ikke kan regne med Putin, så hvis du ikke ser ham som mere farlig nu tror jeg er piv naiv.

• #7   25. jun 2023 Brok S hvis ikke Putin var gået ind i Ukraine vil han ku havde levet i fred og ro som en statsmand der vil blive husket - men han har fejlet og må så prøve at gøre det godt igen, ved at lave fred + betale krigsskadeerstatning til Ukraine smiley

• #8   25. jun 2023 Der er ingen hverken her eller andre steder som ikke mener at denne krig skal stoppes.

Den eneste der kan stoppe den, er den som startede den.

Men det tillader Putin's ego ikke! Han har aldrig accepteret Ukraine som en selvstændig stat/land.

Det er frygtelig med de store tab af menneskeliv, ødelæggelse, sorg over mistede familie medlemmer fra begge sider.

Ja, våbenindustrien lukrerer på krigen, hvilket absolut ikke er godt.

Men hverken Vesten eller Amerika har noget at vinde ved at denne krig startede eller har fortsat.

Det koster dyrt for os alle. Ikke mindst når Ukraine er at betegne som 'verdens kornkammer', hvor mange lande og nationer er afhængige at den afgrøde som kommer derfra. Den er livsnødvendig for dem.

Forhandlinger? Hvordan skal man forhandle med een der fuldstændigt lovløst angriber ens land? Og som iforvejen har taget en del, Krim?

En diktator som føler sig berettiget til at annektere endnu mere af et suverænt selvstændigt land?

Som fører krig mod et søsterland?

Der er simpelthen INGEN undskyldning for Putin's handling.

Kommentér på:
JevgeniJ Prigozjin.

Annonce