Dansk bio-gigant stopper støtte til LGBTQ+ miljøet Dansk bio-gigant stopper støtte til LGBTQ+ miljøet
https://www.dr.dk/nyheder/indland/topledelsen-i-chr-hansen-svarer-paa-kritik-af-droppet-regnbueflag-vi-har-truffet-et
Truslerne i USA begyndte at komme omkring en uge inde i firmaets deltagelse i den årlige " "Pride Month".
- Det er tale om ret voldsomme verbale aggressioner mod vores medarbejdere i USA, siger Winnie Bügel, der er ansvarlig for Compliance & Corporate Affairs i Chr. Hansen.
- Det har vi simpelthen ikke kunnet sidde overhørig. Det er jo en ret stor medarbejderskare, vi har i USA,jvf. dr.dk
400 medarbejdere her i DK, har underskrevet et protestbrev grundet ledelsens beslutning.
Det er firmaet vel i sin gode ret til, for at blive ved med at have virksomheder rundt om i verden.
Det er som om at der er et gevaldigt konstant pres fra LGBTQ+ miljøet overalt, for at blive accepteret koste hvad det vil. Deres regnbueflag skal vejre allesteder.
Men det kan også blive for meget, og for pågående/påtrængende til at det bliver svært irriterende.
Der er mange som ikke støtter den form for levevis/måde, og det skal vel også respekteres.
Selvfølgelig skal ingen trues grundet deres seksuelle orientering, men det er heller ikke noget der kommer alle og enhver ved. Det bør være et privat anliggende for alle.
Dét at man også går så langt som i Norge at forsøge at afholde et børne-Pride, er helt og adeles forkert. Det blev så også aflyst.
Hvad mener I, er det ok at firmaet stopper med at reklamere med regnbueflag?
Er det blevet for meget med LGBTQ+'s pres til at blive set og hørt, eller er det godt?
maj 2023
Følger: 3 Følgere: 10 Emner: 7 Svar: 362
Fint vi er i det 2100 århundred.
Og tingene har forandret sig mærkbart sidden…..
Men om der skal blive ved at koges suppe på den frie seksualitet i form af homoseksuelle.
Synes det er ok de er det. Men det behøves vel ikke markeres hele tiden.
De behøver hellere ikke stå at kysse på hvert gadehjørne. Men det behøver hetero seksuelle hellere ik
Men en helt anden ting.
Regnbue flaget er så smukt og farverne er så smukke
dec 2014
Følger: 139 Følgere: 154 Fotoprofiler: 1 Emner: 1.644 Svar: 7.656
dec 2014
Følger: 11 Følgere: 87 Emner: 462 Svar: 3.725
Jeg mener også at hele den organisation's promovering har taget overhånd, og mange føler sig nærmest tvunget til at støtte dem.
nov 2017
Følger: 6 Følgere: 54 Emner: 147 Svar: 2.266
At være neutral i spørgsmålet accepteres ikke disse miljøer og derfor er der al mulig grund til at slå hårdt ned på den slags aktivisme overalt i verden.
Ingen skal tvinges til at bakke op om miljøer der virker ved fascistisk tilsvining og udskamning i offentligheden og her har medierne et kæmpe ansvar, men desværre er selvsamme miljøer stærkt repræsenteret blandt vore venstreorienterede medier.
Der har været stribevis af fortilfælde hvor disse fascistiske miljøer har lagt private og firmaer for had gennem medierne og det er sku ikke et demokrati værdigt.
Jeg håber at flere og flere bakker op om medicinalfirmaet Chr.Hansen så vi kan få bugt med det svineri
dec 2014
Jeg bryder mig ikke selv om det, for jeg mener at det er gået for vidt i alle de forskellige konstallationer som er. Jeg tror ikke at det er en sund og fornuftig måde for børn at vokse op i.
Men det må man heller ikke sige, for så får man een over nakken.
Fx. året før coronatiden, skulle jeg på besøg. Jeg skulle passére Rådhuspladsen hvor der var fuld gang i Paraden, så jeg måtte køre meget langsomt på cykel for at komme igennem. En mand gav regnbueflag til alle som kom forbi, også mig. Jeg smilede venligt og sagde nej tak. Mindsandten om han ikke råbte homofob efter mig! Det blev jeg faktisk vred over, for det er simpelthen ikke iorden.
Folk må leve som de vil, det vil jeg ikke blande mig i, men jeg vil ikke presses til at mene noget, som jeg i bund og grund mener er forkert.
Virksomheder skal heller ikke presses til at reklamere for LGBTQ+ miljøet bare fordi det er populært og in.
nov 2017
dec 2014
dec 2014
dec 2014
nov 2017
dec 2014
Men det gøres til et problem, når ens seksualitet skal anerkendes og accepteres koste hvad det vil.
Seksualitet bør være et privat anliggende.
Homoseksuelles attitude er meget tydelig, og kan være ekstrem irriterenede, for andre.
dec 2014
dec 2014
Homoseksuelles attitude er meget tydelig, og kan være ekstrem irriterende, for andre og ja men er det ikke bare at ignorer dem der er irriterende
Seksualitet bør være et privat anliggende ja da og det er de vel også.
Jeg nøjes bare med at respekter alle uanset hvad
Blogger
Følger: 14 Følgere: 259 Emner: 446 Svar: 9.938
Jeg har intet imod deres seksualitet, det må de selv om, jeg vil bare ikke have den kastet lige i hovedet hele tiden, ej heller om jeg vil tage hensyn til, at de skal have lov til at skabe sig i offentligheden, det vil jeg tillade mig at have ret til at mene.
dec 2014
Men også drama- queen adfærd, hvor der intet skal til før de flipper ud.
Det er en påtaget adfærd i miljøet, ikke en naturlig måde at opføre sig på.
Blogger
nov 2017
Blogger
dec 2014
Har mødt nogle stykker som fodboldspiller.
Også haft et par skidte oplevelser, fordi et nej ikke blev modtaget godt.
dec 2014
Blogger
Dansk bio-gigant stopper støtte til LGBTQ+ miljøet