281 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 8 Svar

Koranafbrænding i Sverige - Bestilt arbejde. Koranafbrænding i Sverige - Bestilt arbejde.

Ja først vil jeg sige at Koranafbrænding uanset hvor det er henne intet har med ytringsfrihed at gør.
Og jeg ser den sidste Koranafbrænding som bestilt arbejde, da en del lande ikke ønsker at se Sverige i NATO.
Og det gør at jeg, når jeg ser og høre om hvordan nogle lande råber op omkring sådan afbrænding, må kalde det for et spil for gallariet.

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Mounting of curtain rod 300 kr.
  • Anlæg af græsplæne 5.000 kr.
  • Hjælp til montering af ny vaskemaskine og ny opvaskemaskine 1.500 kr.
  • Hænge 3 lamper op😊 500 kr.
  • Elektriker 700 kr.
  • Afmontering og montering af opvaskemaskine (plus fix af tilkalket vandhane) 1.250 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Koranafbrænding i Sverige - Bestilt arbejde.
  • #1   30. jun 2023 Nu tror jeg ikke alle muslimer ser det som spil for galleriet.

• #2   30. jun 2023 Brok S jeg tænker at der findes forskellige former inden for den muslimske religion og nogen er mere ekstreme end andre og selv om deres Hellige bog er Hellig, tænker jeg at der nok findes en der går den grimme vej og brænder en Koran.

• #4   30. jun 2023 Jojo så er vi da 2 der er enig og det er altid en start smiley

• #5   14. jul 2023 Koran afbrændeninger er jo en del af vores ytringsfrihed
    Jeg sympatiser bestemt ikke med folk der gør den slags ting om det er koranen biblelen eller Toranen gør ingen forskel det er respektløst men hvis vi begynder at forbyder hvad bliver så det næste vi forbyder og det næste og næste det vil ramme vores demokrati og ytringsfrihed i sidste ende

• #7   14. jul 2023 Jaaaa men vi kan vel alle tale pænt og det er jo ytringsfrihed med maner smiley

• #8   15. jul 2023 Jojo. Selvfølgelig er ytringsfrihed vigtigt men vi kan ikke kalde alt for ytringsfrihed selvom det er det. En stor del af det handler jo om moral og almindelige god opførsel som da heldigvis er naturligt for de fleste af os
    Men er bare bekymret for når vi begynder at forbyde for så vil andre også ha andre ting forbudt som de føler sig krænket ved
    Det hele handler om alm respekt for andre

• #9   15. jul 2023 Som man siger: Frihed under ansvar

Det samme gælder ytringsfriheden, der skal også ligge normal dannelse bag.

Man går jo heller ikke hen til et fremmed menneske og siger, du er dum, grim osv., bare fordi man kan.

• #10   15. jul 2023 Ytringsfriheden misbruges helt på linje med racisme kortet.

Kommentér på:
Koranafbrænding i Sverige - Bestilt arbejde.

Annonce