359 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 23 Svar

Krudttønden Frankrig Krudttønden Frankrig

Frankrig har Europas højeste andel af muslimer og igen igen igen er det gået amok med bilafbrændinger, angreb på politiet og omfattende plyndringer af butikker.
Årsagen er nedskydningen af en 17 årig tunesisk ung mand der uden kørekort forsøgte at stikke af fra politiet.
Man kan spørge sig selv hvorfor disse reaktioner kun forekommer blandt muslimske mindretal og ikke blandt nogen som helst andre mindretal verden over.

https://www.dr.dk/nyheder/udland/drabet-paa-nahel-m-fik-antaendt-krudttoenden-hos-frankrigs-vrede-etniske-minoriteter

Når udsatte og forfulgte kristne brutalt myrdes og deres kirker brændes ned i muslimske lande er der ingen reaktioner fra hverken myndigheder eller de kristne selv og alle ved hvorfor og alligevel vedbliver kristne vestlige lande med at tolerere den opførsel fra deres muslimske mindretal ?

Hvad tror du er årsagen til vestens berøringsangst ?

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af spejl,vægreol og knagerække 1.096 kr.
  • Opsætning af lampe 250 kr.
  • Fjernelse af rødder fra buske. 1.000 kr.
  • Tjekke rør og skifte en pakning - fra have ind i hus 2.000 kr.
  • Vandhane Blinker røde 1.500 kr.
  • Opsætning af lampe 500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Krudttønden Frankrig
  • #1   1. jul 2023 Cody N jeg har fulgt med og måske den muslimske befolkning i Frankrig sku kigge ind ad.

• #2   1. jul 2023 Måske skulle vi se på hvordan vi selv opfører os, nu hvor vi har en krig i baggården.

Det er en smags sag, hvem der har ret, men en ting er sikkert, fred er blevet et fremmedord.

• #3   1. jul 2023 Helt enig Leon, men desværre viser historien at muslimer netop ikke er istand til at se indad fordi religionen jo er ufejlbarlig og derfor behøver rettroende muslimer heller ikke at se indad.
    Af samme grund har en reformation af islam aldrig fundet sted smiley

• #4   1. jul 2023 Brok S

Måske skulle vi se på hvordan vi selv opfører os, nu hvor vi har en krig i baggården.

Hvordan ville du selv opføre dig hvis du overværede et overfald ? Ville du hjælpe offeret eller vil du blot blive stående og råbe FRED smiley

• #5   1. jul 2023 Frankrigs regering har besluttet at straffe de forældre der ikke formår at holde sin ballademager unger indendørs når der er udgangsforbud.
    Dernæst har man besluttet at finde IP afpresserne bag alle de ballademagere der opfordrer til plyndringer og vold mod politiet på nettet.
    Rigtig gode tiltag som sagtens kan bruges i andre lande hvor muslimer går amok 🤔

• #6   1. jul 2023 Ja Cody forstår bedre og bedre, hvad du mener, vold og afstraffelse er sagn.
    Men selv i Danmark afskaffede vi retten til at tæve vore unger, Måske grunden til min indstilling og hvorfor jeg aldrig har lagt hånd på mine egne børn.

Tænk at vi i 2023 skal høre på at vold er en god afstraffelse,, men det kan jeg garantere for ikke er tilfældet.

• #7   1. jul 2023 Brok S men vold avler vold og ildspåsættelser og ødelæggelse af andres ejendom skal vel ikke bare tilgives.

• #8   2. jul 2023 Jeg tror de gør det fordi de tror nu har de en “ plausible “ grund til at lave ballade….
    Det er som om de søger og optrapper konflikten bevidst….

Man skal da ikke smadre alt omkring sig bevidst…..

Måske husker jeg forkert…. Når sorte bliver skudt i usa af politiet uberettiget så demonstrere de og andre folk…men smadre de os alt omkring sig på sin vej ?

• #9   2. jul 2023 Brok S

Har du drukket eller har du tabt sutten ?
    Hvem har snakket om vold ?
    De franske myndigheder har besluttet at straffe forældrene til voldsidioterne, men det er økonomisk og har sku da ikke noget med vold at gøre !
    Samtidig vil de finde ballademagerne der opfordrer til vold og plyndringer og det har jo heller ikke noget med vold at gøre !
    Mig bekendt er det de uopdragne unger fra det muslimske mindretal der alene står bag al volden i Frankrig !
    Super at du ikke har slået dine børn, men hvad har det med noget som helst at gøre ?

• #10   2. jul 2023 Mon ikke problemet er, at Frankrig havde

Fransk Vestafrika
    Mauretanien,
    Senegambia og Niger (nu Senegal (og Gambia) samt Niger),
    Fransk Sudan (nu Mali),
    Fransk Guinea (nu Guinea),
    Elfenbenskysten,
    Øvre Volta (nu Burkina Faso) og.
    Dahomey (nu Benin)

Det var jo en del af Frankrig tidligere så de følte nok at deres tilknytning lignede, hvad Grønland har til Danmark. Forskellen er vel, at Grønlænder ikke er så vanvittige.

• #11   2. jul 2023 Selvfølgelig er det forfærdeligt at en ung dreng på 17 er blevet skudt af politiet.

Men det ændrer ikke på de helt vanvittige scener og mordforsøg som ses i Frankrig.

Der ER INGEN UNDSKYLDNING for sådan en opførsel. Ganske almindelige mennesker får smadret der forretninger, deres livsgrundlag. Forsøger de at beskytte deres forretninger får de tæv.

Tilfældige biler og andet bliver sat i brand. Det har intet at gøre med hvad der er sket. Men en undskyldning for ren og skær plyndring, og bevidst ødelæggelse.

Tænk, at der er forældre der tillader at deres helt unge børn deltager i det, hvor de også sætter livet på spil.

Det er vanvid!

• #12   2. jul 2023 Helt enig Cris7
    Hvis Macron erklærede undtagelses tilstand havde politiet lov til at standse hærværk, plyndringer og ildspåsættelser med alle midler incl. gummikugler og det ville med garanti sætte en stopper for de bæster 🤔

• #13   2. jul 2023 Brok S der findes jo ingen undskyldning hvis man laver ugerninger og det uanset hvordan verden var for 200. år siden smiley

• #15   3. jul 2023 #14 Alis

En fuldstændig forudsigelig kommentar Alis.

Det er altid alle andres skyld, end dem som er ansvarlige for at opføre sig forfærdeligt.

Hvorfor altid smide diskriminations-kortet som undskyldning?

Den dur' ikke!

• #16   3. jul 2023 Ja det samme kunne vi gøre brug af herhjemme.

Så et LTF medlem fik en dom. Dermed røg hele familen på gaden fra deres lejlighed i boligselskabet.

Får en indvandre en dom. Så smid ham til hans hjemland og smid forældre og bedsteforældre ud sammen med ham.
    Så kan de lære hvad 0 tolerance og er ret sikker på de resterende indvandre får sig en forskrækkelse og gear ned.
    Ingen af dem ønsker at penge kasse Danmark lukker i for dem og de skal forlade landet.
    De hader os danskere. Men elsker vores velfærds samfund og penge.

• #17   3. jul 2023 Det er også synd for de indvandrere som virkelig gør en stor indsats, gør alt det rigtige, at der er en gruppe der ødelægger det for så mange andre.

• #18   3. jul 2023 Mod fanatisme kæmper mange total forgæves og det gælder mange andre end indvandrer.

• #20   3. jul 2023 #18 Brok

Sandt at fanatisme aldrig er godt. Men det er jo ikke kun dét som der er tale om.

Det er den 'fremmede' mentalitet, kultur, opdragelse og religiøsitét som er problemet. Og, uanset hvordan man vender og drejer det, for at give andre (os) skylden, så er det dér som går galt.

Hvis man ser på de lande hvor indvandre stammer fra, så er korruption, snyd og bedrag, klankrige, m.m.m., et kæmpe problem, som man ikke tager/eller egentligt reelt ønsker at tage hånd, om i uendelige tider.

Hvis man så også ser på EU landene, så er det de samme problemer med mange indvandrere som man ser. Mange ønsker ikke at integrere sig, men vil leve efter samme stupide måder som hvor de kommer fra.

Se fx. Sverige. Sverige som sagde: Kom bare, vi har plads nok, vi har penge nok, vi har viljen til at hjælpe og integrere, uddanne alle som har lyst til at være en del af samfundet.

Men hvad er det sket?

Den udstrakte arm gav bagslag. Sverige er blevet et slaraffenland for kriminelle indvandre/asylister, med det højeste antal dræbte ved skyderier i europa.

Selv politiet har givet op, for det er blevet alt for slemt!

• #21   3. jul 2023 Ja der findes også franskmænd der samler penge ind til politimanden og han lider også og husk han gør jo kun sin pligt smiley

• #22   3. jul 2023 Det skuffer mig at Frankrigs præsident nu vil til at straffe forældrene. Forældre har ingen kontrol over børn i den alder. Men det er jo blevet så moderne her i Vesten, at hvis børn ikke opfører sig ordentligt, så er det forældrenes skyld. Så har man da nogen, man kan straffe og få luft for sin egen vrede. Jr Alis

Forældrene har jo ikke haft kontrol overhovedet. Det er et forældrenederlag, hvis de ikke har kontrol og viden om deres teenagers færden og laden, jeg har ikke helt fulgt med, men er der ikke noget med at en af forældrene/bedsteforældre er gået ud og sagt i offentligheden, de ønsker fred og alle optøjer skal stoppe.

• #23   3. jul 2023 #19 Alis

Hvad jeg ved noget mere om, er din autoritære natur. Alle problemer løses med tvang og afstrafffelser.jvf. Alis

Takker for din analyse af mig, som er helt forfejlet, men du ser kun dét du vil se!

Hvorfor blander du den unge mand fra Fields ind i det her? Det har jo ikke noget med denne sag at gøre?

Hvorfor bliver du ved med at kalde det undskyldning, når man prøver at forklare, hvordan tigene hænger sammen. jvf. Alis

Fordi jeg ikke er enig i din fortolkning af hvordan tingene hænger sammen. Der er ikke noget nemmere end at trække diskrimination-kortet, eller racisme-kortet, men hva' med integrations-kortet?

Du fornægter fuldstændig de problemer som flere indvandrere/asylmodtagere er skyldige i rundt omkring i europa.

Og husk på, at problemerne sådan rigtigt startede for et halv århundrede siden her, men man lod stå til, fik skyklapper på, var bange for at blive kaldt racist eller at man diskriminerede, så ja man lod stå til.

Jeg har venner fra forskellige folkeslag, og de er oprigtigt trætte af dem som giver dem et dårligt ry, grundet deres opførsel m.m.

• #24   3. jul 2023 Det var bedstemoren til den unge mand, som sagde at al den ballade skulle stoppes. At sagen blev misbrugt for at plyndre og smadre. At politiet var nødvendigt.

I Schweich havde der været en telefonkæde igår, hvor der blev opfordret til ballade, med det formål at plyndre butikker osv.

• #25   4. jul 2023 De lande, der bliver nævnt i Broks #10 - er kendt for gennem historien med masser af borgerkrige og andre krige, optøjer. Det ligger åbenbart i generne, at sådan skal det være, og det er ikke sådan at lægge fra sig. Det er ikke kun i Frankrig, vi ser det, sådan er det også på Nørrebro til tider + andre europæiske lande.

Jeg vil tillade at give udtryk for, at jeg synes, de opfører sig som aber. Det er børn fra 12-års alderen og opefter, der yder denne vold og ødelæggelse, sørgeligt.

Men med alle disse afrikanske kollonier, så kan Frankrig vel ikke forvente andet, end at de mener, de er en del af Frankrig, de kan jo også sproget. Storbritannien har samme problem.

Kommentér på:
Krudttønden Frankrig

Annonce