725 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 104 Svar

Klovnen fra Moskva. Klovnen fra Moskva.

Ja sådan vil de historiske overskrifter være, når tiden kommer hvor der skal fortælles historier om Putin, for kun en klovn kan ikke finde ud af at styre et land uden der skal være krig.
Og jeg kommer til at tænke på fredens mand fra Ruslands præsident Mikhail Gorbatsjov der jo ku bryste sig af at være Ruslands mand og som vil stå i verdenshistoriebøgerne som en af dem der gav verden en chance, en chance for at verden ku stå sammen omkring fred på jord.
Men desværre ku Russerne ikke smage friheden før Diktator Putin kom til magten og hvad der gør at den Russiske befolkning gang på gang bøjer sig, står mig i det uvisse.

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Hænge vinreol op 350 kr.
  • Ny stikkontakt, der skal bores i væggen 600 kr.
  • Samle legetårn undendørs 1.000 kr.
  • skift fuger i badeværelse 2.000 kr.
  • Fjern ukrudt. 700 kr.
  • Rengøring - 32kvm 300 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Klovnen fra Moskva.
  • #1   4. jul 2023 Leon årsagen er præcis den samme tendens som vi ser i USA hvor tidligere tiders storhed byttes ud med voksende fattigdom og arb.løshed.
    Det vækker håb og nationalfølelse hos befolkningen når mænd som Trump og Putin lover at gøre deres land “Great again”.
    Den store forskel er at Trump vil gøre det ved at stoppe indvandring og tvinge amerikanske virksomheder til at flytte produktionen fra udlandet og tilbage til USA samt udligne den store ubalance i toldsatserne ml. især USA og Kina som har kostet USA dyrt de sidste 30 år.
    Minimere USA’s enorme engagementer og tilstedeværelse rundt om i verden og trække soldater hjem efter devisen at nu skal verden i langt højere grad klare sig selv.
    Kort sagt rydde op i eget hus og øge den hjemlige produktion og beskæftigelse, men desværre har hans store kæft og arrogance gjort dette gode projekt umuligt.

Putin derimod vil gøre Rusland “Great again” efter Sovjet modellen hvilket jo indebærer enten ubegrænset loyalitet overfor Rusland eller invasion og annektering af omkringliggende lande udfra devisen “er du ikke med os er du imod os”.

Putin’s befolkning kan vælge ml. flere årsager til at Putin vil gøre “Russia great again”.
    1: Russiske mindretal diskrimineres.
    2: Det vrimler med nazister.
    3: Nato opfører sig aggressivt.
    4: Nato stjæler gl.Sovjet lande.

Desværre har hverken Putin eller befolkningen skænket det en tanke at ingen af de tidligere vasal stater ønsker at leve under det åg og undertrykkelse som herskede i Sovjet tiden.

• #2   4. jul 2023 Leon

Nu tror jeg ikke du vil komme på gaden fordi du er utilfreds med vores regering,
    og mon ikke mange af de 144 mill. russere har det på samme måde.

• #3   4. jul 2023 Codt N et godt indspark og ja tænker lige en ekstra gang så kommer jeg med et bedre svar smiley

• #4   4. jul 2023 Brok S det er fordi jeg ikke bare lige kan ellers var jeg nok med og politisk radioaktiv og Brok S tænk hvis alle Russerne gik på gaden det vil trække Putins tænder ud smiley

• #5   4. jul 2023 Leon, vi kan ikke engang få folk på gaden, til festival kommer der flere end til en demonstration mod Rusland.

• #6   4. jul 2023 Brok S jeg tror det er fordi folk general ikke gider Rusland.

• #7   4. jul 2023 Leon, vil det sige, at du mener folk kun er utilfreds med Rusland, hvis de kan klare det fra sofaen og PC en.

• #8   4. jul 2023 Brok S Nej det er ikke det jeg skriver smiley

• #9   4. jul 2023 Det er ufattelig, hvor stor tiltro i har til den store viden om alle de russere der lever
    som ganske almindelige borgere, bare under en anden styreform end hvad der passer den vestlige verden.
    Og man behøver ikke være tilhænger af Putin eller den Amerikanske Præsident for, at kunne se fejl og mangler begge steder.

Men hvilket land i denne verden har et perfekt styre?

• #10   4. jul 2023 Brok S jeg fokuser nu på Putin og han er ske en magtliderlig klovn smiley

• #11   4. jul 2023 Brok #2

Jeg tror det er udsigten til 15 års fængsel der er årsag til at russere ikke tør gå på gaden og demonstrere !

https://nyheder.tv2.dk/udland/2022-03-13-russiske-demonstranter-bliver-masseanholdt-ved-protester-mod-krigen-i-ukraine

“ bare under en anden styreform end hvad der passer den vestlige verden.”

Jeg er heller ikke sikker på at styreformen passer den russiske befolkning.

• #12   4. jul 2023 Cody N jeg giver dig helt ret og det vil få mange til at blive hjemme smiley

• #13   5. jul 2023 Jeg tror nu mere på de 2 familier fra Rusland jeg kender.

Jeg er overbevist om, at de kender mere til Rusland og Rusisk mentalitet end både Cody og Leon.

• #14   5. jul 2023 Ja gør du bare det Brok men den russiske lovgivning lyver ikke og det er jo også bekvemt at sidde i trygge Danmark og lovprise sit hjemland smiley

Lidt som nord koreaneren der flygtede til syd Korea - han elskede sit hjemland, men turde ikke bo der !

• #15   5. jul 2023 Ok Cody, jeg kan ikke hamle op med din store viden om hvilke befolkninger der ikke er værdige til, at leve som det passer dem.

Men du går ind for frihed?

• #16   5. jul 2023 Brok

hvilke befolkninger der ikke er værdige til, at leve som det passer dem

SOM DET PASSER DEM smiley Du mener vel som det passer diktatoren ??

Eller mener du ligefrem at russerne synes det er fjong at ryge 15 år i spjældet for at demonstrere mod krigen, eller at nord koreanere synes det er iorden at havne i arbejdslejre resten af livet hvis de kritiserer styret ??

Din definition af frihed er åbenbart meget forskellig fra min !

• #17   5. jul 2023 Ja ja Cody, hvad straf var det nu du mente de ballademagere i Frankrig skulle have?
    og hvad med militærdiktaturet m.m. hvor det ikke er Russere. For som du plejer,
    at bebrejde mig, at jeg hader USA, det er trods alt kun et land, dit had rager ud til hele verden. sådan ca. 80% som ikke er demokratiske, men hadet kender ingen grænser bare det giver penge i kassen til våben.

• #18   5. jul 2023 Der er så megen krig, ondskab og lidelser i verden, at det gør ondt at høre om konstant. Dermed ikke sagt at man skal ha' skyklapper på.

Hvem ønsker ikke fred, retfærdighed overalt hvis det var muligt?

Men sålænge magt, rigdom, udvidelse af landområder, ekstrem religiøsitet styrer overalt, så bliver der aldrig fred, eller retfærdighed for nogen.

Det eneste man kan forsøge er at begrænse omfanget af alt hvad der sker. Hvilket nok er optopi.

• #19   5. jul 2023 Ja Brok hvad var det nu jeg skrev om de franske ballademagere - var det noget med undtagelsestilstand og gummikugler som begge dele bruges mod optøjer i demokratier til forskel fra diktaturer hvor man bruger skarp ammunition !

Ja jeg hader diktaturer som alle andre frihedselskende mennesker og det er heldigvis sjældent jeg debatterer med mennesker som dig der hader demokrati og forsvarer diktaturer der iøvrigt koster langt mere end demokrati.

Spørg dig selv hvordan verden så ud hvis der ikke var demokratier der kunne holde diktaturer inden for egne grænser !

• #20   5. jul 2023 Cody glem nu, dit had til mig og forhold dig til, at det er mig der ønsker fred og dig der ønsker krig.

Du kan så kalde dem alle diktatorer eller krigsherrer eller hvad du nu kan finde på. Men fakta er jeg går ind for fred og det har du kritiseret hele vejen og påduttet mig, at være tilhænger af den krigeriske Putin, ja nogen kan vende hele verden på hovedet.

Fred være med det, du fatter ikke min indstilling til verden.

• #21   5. jul 2023 Jeg hader dig bestemt ikke for jeg kender dig jo ikke, men jeg hader din holdning hvor du udelukkende snakker fred selvom du udemærket ved at det koster blod sved og mange penge at opnå fred !

Hvad tror du ikke det kostede at stoppe kommunismen i Korea ? Forestil dig hvis hele Korea halvøen var blevet som Nord Korea’s rædselsregime der konstant sender missiler hen over Japan.

Man kan sku da ikke bare råbe FRED på frihedens bekostning og det er her du er kørt helt af sporet for fred og frihed har en pris.
    Friheden vil altid tabe hvis diktaturer vinder, men desværre foretrækker du fred fremfor frihed og det kommer jeg aldrig til at forstå !

• #22   5. jul 2023 Fred smiley i taler fred dagligt smiley fred og fred samtidig med alle bekriger hinanden smiley
    Nej det er altså lidt tragisk komisk efterhånden smiley

• #23   5. jul 2023 Jeg er stensikker på, at alle mennesker på denne jord, går ind for fred, men det er ikke det, vi ser Putin formår at gøre, han ønsker krig og udøver det, det er det vi må bekæmpe, han er et rædselsfuldt mennesker, der elsker at give ordre, til at synderbombe, han er et MØGSVIN smiley

• #24   5. jul 2023 Jetset, tror du på, at alle ønsker fred, så er du noget naiv, bare læs her på siden, så er fred jo blevet et fremmedord, og bruges nu som undskyldning for våbenhandler der lige nu er de store vindere, i mine øjne er Nato de store tabere som garant for fred. Det ser ud som nogle handlingslammede hjælpeløse neutrale a la Sverige.
    Men som Sverige er våben en god handelsvare. Men alle ønsker fred siges der i tide og utide, og den tror jeg ikke holder i byretten.

• #25   5. jul 2023 Brok S det undre mig at jeg i går så du skrev om de to Russiske familier du kendte og at deres venskab var sat på standby og nu kan jeg ikke længere finde den tale smiley

• #26   5. jul 2023 Brok S

Hvad er det for nogle våbenhandler du fabler om hele tiden ?

• #27   6. jul 2023 Åh undskyld, den del af krigen kender du ikke. men se dog hvordan folk dør.

• #28   6. jul 2023 Brok S

Nu må du sku vågne op - der er ingen våbenhandler involveret i Ukraine når altsammen er donationer, det siger jo sig selv.

Ja folk dør i kampen for frihed og fædreland af årsager pacifister som dig slet slet ikke fatter noget som helst af, men som for disse helte er helt naturligt.
    At du ikke kan forstå, at fred er umuligt så længe der findes russiske soldater i Ukraine, kan hverken jeg eller Ukrainere forstå !

Herunder ser du en Ukrainsk soldat miste benet da han træder på en af de 1000 vis af landminer som terroristens rotter har drysset overalt i øst Ukraine.
    Om 1 måned er han tilbage igen med protese på og fortsætter kampen med at udrydde russiske rotter i Ukraine.

https://rumble.com/v2wr006-incredible-footage-of-ukrainian-soldier-stepping-on-a-mine.html

Smut du bare en tur til fronten med dit “Peace” skilt og se hvad der sker smiley

• #29   6. jul 2023 Ja Cody, hvis ikke det er våben vi køber og så giver videre ja så er de da stadig købt.

Men skal vi være enige om at der dør mange mennesker uanset, hvad du kan få ud af rotter og andet ævl.

Jeg tror faktisk, at fred ville spare menneskeliv.

Bare se dig rundt i verden hvor mange steder der ikke er fred.

Og er der ikke fred hvem er så medløber i krigen.

Havde vi da bare ikke haft så mange krigsgale mennesker, men det kan jo tydeligt ses
    at selv Nato holder sig ude så de ikke får snavsede fingre, nej vi og alle Nato lande betale bare, Ukraine og Rusland betaler bare med menneskeliv,, men de er sikkert ikke så meget værd på markedet.

• #30   6. jul 2023 Cody, hvad laver du dog her når der mangler folk ved fronten, der ikke råber på fred.

• #31   6. jul 2023 Brok - spørg dig selv for hvem en fred gavner mest på nuværende tidspunkt og du har samtidig svaret på hvorfor der IKKE er fred før rotterne har forladt skuden !

• #32   6. jul 2023 Ja Cody vi har rotter i Danmark , bare se på kloak systemet i København.

Men det skaber ingen fred., se dig lidt om i verden, hvor har militæret skab andet end diktaturer.

Men vore verdener er helt forskellige, våben skaber frygt ikke helte, bare se TV.

• #33   6. jul 2023 Men hvilket land i denne verden har et perfekt styre? Jr. Brok

Hvor det er tilladt at ytre sig, leve frit, uden korruption, have tag over hovedet og kan købe alt, hvad der skal bruges, adgang til gode uddannelser osv., og ikke være bange for at sige lige, hvad vi mener, uden at få masser af tæsk og blive smidt i fængsel.

Men du mener så, der ikke findes perfekte styre, måske, jeg mener Danmark er tæt på.

• #34   6. jul 2023 Jetset, nu ved jeg ikke hvordan perfekt er i din verden, men i min har vi ikke det perfekte, men vi har det godt i Danmark sammenlignet med de fleste andre lande.
    Men når politikere kan lave noget som boligsagen der lige har været fremme så bliver jeg arrig over, hvordan andre bliver trukket i løn, hvis de ikke har betalt tilbage, hvis de har fået noget udbetalt for meget. fra stat eller kommune. De nøjes ikke med næser og løftede pegefinger.

• #35   6. jul 2023 Ja, Brok - men ift hvad der foregår i Ukraine, så synes jeg det er småting. Der er ingen lande, hvad jeg ved, hvor vi kan hakke af, hele listen igennem, men tager vi lande over de mindst korrupte lande, mener jeg, Danmark kommer ind på en flot 1. plads.

• #36   6. jul 2023 Ja ja Jetset vi er meget gode til at finde de skyldige, hvis de er af ganske almindelige arbejdende, men så snart det handler om de bedre stillede så er der mange huller i osten,

• #37   6. jul 2023 Jetset, tror du på, at alle ønsker fred, så er du noget naiv, bare læs her på siden, så er fred jo blevet et fremmedord, og bruges nu som undskyldning for våbenhandler der lige nu er de store vindere, i mine øjne er Nato de store tabere som garant for fred. Det ser ud som nogle handlingslammede hjælpeløse neutrale a la Sverige.
    Men som Sverige er våben en god handelsvare. Men alle ønsker fred siges der i tide og utide, og den tror jeg ikke holder i byretten. Jr. Brok

Statsoverhoveder, diktatorer, det er dem, som starter krige og har magt til det, jvfr Putin, jeg kunne godt tænke mig at se en folkeafstemning i Rusland, hvor mange, der er med det Svin, men sådanne afstemning tillader det Svin ikke, så det kommer aldrig til at ske, det er heller ikke muligt at gå på gaden i Moskva og spørge indtil, hvad de synes om invasionen i Ukraine, de kan komme til at sige noget forkert - og så er det bare hovedet af, ingen tør udtale sig.

Ang Nato - skal vi ønske, at Nato går ind og stopper den krig ....., jeg er ikke sikker på, hvad der vil ske efterfølgende, men jeg kan spørge dig, om du har en ide.

• #38   6. jul 2023 Jetset, at snakke om folkeafstemning i Rusland er vel det samme som, at bede USA om, at forbyder våben i private hjem ved en folkeafstemning.

Det er underlig, at der altid kommer underlige påstande om noget vi alle ved ikke er muligt, det samme er at Nato blev direkte involveret i krigen.

Men vi får nok snart et nyt militær som bliver en EU hær. Og det tror jeg ikke ligger mange år ude i fremtiden. Det tror jeg sagtens der kan blive flertal for, så i mine øjne er vi blevet et folk der har glemt hvad krig betyder for befolkningen, bare se på hvor mange førtidspensionister vi har fra forsvaret, selm om vi ikke direkte har været i kamp.

• #39   6. jul 2023 Brok for hede hule, der bliver sku da ikke fred så længe diktaturer invaderer andre lande !

Vend du hellere dit papskilt mod den der starter krigen og ikke mod den der forsvarer sig og dem der hjælper forsvaret !

Jeg priser mig sku lykkelig for at du ikke bestemmer Danmarks forsvarspolitik !

• #40   6. jul 2023 #33

Godt skrevet !
    Vi har det godt her i dk.
    Synes nogle af de ting vi brokker os over er i småtings afdelingen.

• #42   7. jul 2023 Jojo ja kun se det var slemt i Ukraine og ja Putin går efter sevilbefolkningen + diverse strøm og varme og vand.

• #43   7. jul 2023 Ja det er godt vi har et forsvar der kun har været stationeret og brugt udenfor vore grænser.
    Og nu har så mange herinde fortalt, hvad Putin vil med sin krig, så det må være noget af disse kloge Åger der fortæller det.

Jeg er stadig tilhænger af fred, og jeg tror ikke fred skabes ved, at fylde flere og fler våben i Ukraine. Men alle salige i sin tro. Og jeg klarer nok, at være tåben der ønsker fred på jord.

• #44   7. jul 2023 Hvis du er tilhænger af fred kan du så ikke skabe det herinde først smiley

• #45   7. jul 2023 Hvilken form for fred mangler der på BB, at alle retter ind til højre og siger javel hr general
    Cody, eller hvem jeg nu skal vælge.

• #46   7. jul 2023 Brok S

jeg tror ikke fred skabes ved, at fylde flere og fler våben i Ukraine.

Nej Brok ingen er vist længere i tvivl om hvad dine “freds” hensigter går ud på !
    Altid en trøst at jer Putinister kun udgør en fåtal 😅

• #47   7. jul 2023 Brok, du skriver om FRED i hvert 2. indlæg, fint nok, du har bare ikke kommet med forslag til, hvordan den FRED skulle foregå, jeg har ihvertfald ikke læst fra din hånd, hvordan.

Som jeg ser det, så kan der KUN blive FRED, hvis Ukraine overgiver sig, kaster håndklædet i ringer og siger tak for kampen, værgo' at tag vores land smiley

Så kan SVINET nemlig gå videre til næste land smiley

• #48   7. jul 2023 Ja Cody, der er også plads til dig som nazi tilhænger.

Så Putinister er nok ikke langt fra sandheden med i nazister er tilhænger af kæft trit og retning, og det racerene samfund også i Frankrig, så hil du frelser og forsoner.

Jeg har taget jødestjernen til mig i dyb beundring af dit had til anderledes tænkende.

• #49   7. jul 2023 Har vi alle lov til at have en mening, Brok ??

Der er ikke tale om noget had, der er tale om meninger til emnet.

• #50   7. jul 2023 Jetset, jeg har aldrig påstået, at mine evner er til en plads i hverken Nato, FN eller andre steder, og jeg har ikke løsningen, for var mine evner så store så var Israel og Palæstinensere også blevet forenet på en eller anden måde.

Men som præsten tro kan flytte bjerge, men mine muskler er for gamle til vægten.

Men tak fordi du mente jeg havde en løsning på et verdensproblem.

• #51   7. jul 2023 Brok du er smækfyldt med selvmodsigelser.

Kæft trit og retning, samt had til anderledes tænkende er jo netop hvad terroristen og hans rædselsregime står for så hvis han endelig vil have ram på en nazist kunne han jo passende skyde sig selv en kugle for panden.
    At du kun taler fred for at dække over at du i virkeligheden holder med nazi terroristen må jo selvsagt betyde at det er dig og ikke mig der er nazisten !

P.S. Så forstår man bedre hvorfor en russisk tilbagetrækning aldrig var en del af din fredsløsning..

• #52   7. jul 2023 Ære være den store Cody der opfører sig som herrefolket jo gør.
    Og jeg er bare en ganske almindelig bruger af BB der bare ikke vil rette sig efter den store mester.

• #54   7. jul 2023 Det handler vel ikke om at rette ind.
    Alle har lov at ha en mening.
    Men tingene har det lidt med at køre i ring herinde.
    Der skrives om fred dagligt. Samtidig med man bekriger hinanden med glosser som ikke skaber fred.

• #55   7. jul 2023 Og jeg nøjes med at tænke mit smiley

• #57   7. jul 2023 Jojo det fortæller jo alt om hvor desperat Putin er.

• #59   7. jul 2023 Jojo jeg tror vi er enig og Putin er desperat for hvis han ikke vinder taber han.

• #61   7. jul 2023 Jojo så er vi enig smiley

• #62   8. jul 2023 Terroristen Putin kaldet “Putler” sendte igen en stribe missiler ind over Kiev kl.2 i nat

“ The civil infrastructure was severely damaged: more than 30 houses were damaged, more than 25 apartments, 10 dormitories, two universities, a children's home, a sanatorium school. One substation in Lviv was damaged.150 subscribers remain without power supply.
    10 killed people have been reported so far. The youngest girl who was killed by Putin was only 21 years old.The oldest victim was 95. The woman who survived the fascists could not survive the rushists.

An appeal to putler:

"In order to become the ultimate Hitler, you need to go into that shitty bunker of yours and fucking shoot yourself!"

Andrey Danilko,

Gad vide om terroristen forsøger at overgå sit store forbillede Hitler 🤨

profilbillede
  • #63   8. jul 2023 Cody N ja det er sku godt vi ikke bliver mundlam over Putins brutalitet.

• #64   8. jul 2023 Slemme slemme Putin !
    Men altså mange siger uuuhhh han bomber de civile.
    Øh ja….
    Tror folk at når der krig så er target en skov eller en havet smiley
    Nej man skader sgu da der det gør mest muligt ondt…..

• #66   8. jul 2023 Nå så har jeg misforstået noget. Troede der var krig i Ukraine.
    Jeg må ha læst forkert.
    Beklager.

• #67   8. jul 2023 Kokos kokosmel du skal huske på at Putin ikke kalder det for en krig men en specieloperation.

• #68   8. jul 2023 Det er rigtig ja det siger jeg lige til dem at der faktisk slet ikke er krig smiley
    Så er det bare hele verdenen som er galt på den og mig smiley
    Læser jo dagligt om krigen i Ukraine på diverse news sidder.
    Måske i lige skulle skrive til dem os smiley så de os ved der ikke er krig smiley
    Hvis Putin siger og brugerne på baboom siger der er krig så er der ikke krig smiley
    Dumme mig altså smiley

• #70   8. jul 2023 Jojo

Hvor er du bare grineren smiley

Du forstår tilsyneladende ikke ironi smiley så kom lige op i omdrejninger selv smiley
    Men det er mega skægt fordi man kan sidde og ta tykt pis på bb og så slutter du af med at skrive kom op i omdrejninger og forstå sort humor smiley

Kom ind i kampen og forstå ironi smiley men jeg skal nok blive bedre til at markere det så du kan forstå det smiley

Det kan da ikke være raket videnskab for nogen at en krig koster civil ødelæggelse og menneske liv smiley

Og sidden hvornår er i anti putiner begyndt at hænge jer i hvad Putin siger smiley

Der er sgu krig kald det hvad i vil. Jeg kalder det krig smiley

• #72   8. jul 2023 Kokos kokosmel jeg må nu også kalde det for krig, dog gør Putin det til terror grundet hans beskidte måde at få andre til at lave det beskidte arbejde for sig, grundet at han ikke selv tør bruge fingeren der aktiver kanonen.

• #73   9. jul 2023 Jojo
    Du er herre grineren smiley
    Tænker en portion røg og så dit skriv
    Weeeeee en griner man kan få smiley

• #74   9. jul 2023 Det er dumt at ryge i totterne på hinanden over en misforståelse smiley

• #76   9. jul 2023 Nogen vil ikke indse at der rent faktisk er krig og er bedrevidende….
    Men ingen ryger i totterne på hinanden her…. For vi har vel alle lidt sort humor.

Lad være med at trække udlændinge kortet smiley
    Det hører sig ikke hjemme her.
    Eller kan du jo bare rejse hjem hvis ikke du tåler lidt sort humor smiley

• #77   10. jul 2023 Kokos den sidste linje kunne du godt have udeladt smiley

• #78   10. jul 2023 #77

Enig Cody. Nærmere de sidste 3 linjer. smiley

• #79   10. jul 2023 Nu ser jeg ingen grund til, at få skrupler, for det må da gå begge veje.

Fakta er, at når det handler om krig og myrderier er sort humor ikke særlig passende.

• #80   10. jul 2023 Skal jeg undlade sidste linje ?
    Jeg er blevet pådutter flere gange at der ikke er krig i Ukraine af 2 brugere.
    Men derimod er der mig som fik at vide jeg ikke forstod sort humor.
    Fordi man så giver igen
    Så er man imod udlændinge ?
    Nej stop nu jer selv smiley

Men for husfredens skyld så dropper jeg de sidste 3 linjer smiley
    Og vender den anden kind til hver gang Mister sort humor deler lussinger ud smiley

• #81   10. jul 2023 Arhh Kokos come on - at bede nogen rejse hjem har intet med sort humor at gøre !

• #82   10. jul 2023 #80 Kokos

Jeg elsker sort humor, og bruger det ofte i tale, men på skrift så kan det ofte misforstås af modparten.

Jeg er blevet pådutter flere gange at der ikke er krig i Ukraine af 2 brugere.
    jvf. Kokos

Det er måske fordi du ikke har forstået hvad der menes?

Men vi er lige gode venner alligevel, og dét var ikke sort humor. smiley

• #83   10. jul 2023 Chris, skal vi ikke være enige om, at på dansk er det dumt, hvis ikke man behersker sproget bedre end det vi har set.

• #84   10. jul 2023 #83

Det kan vi såmænd godt være enige om Brok. smiley

• #85   10. jul 2023 Brok S 79# jeg er faktisk enig i det du siger, men vi mennesker kan overleve meget ved at bruge sort humor.

• #86   10. jul 2023 Jeg overlever sagtens uden plat sort humor om krig.

• #87   10. jul 2023 Cody
    Det er min sorte humor smiley
    Vil du nu os diktere hvordan jeg må ha sort humor smiley
    Nej nej du kommer ikke til at ske smiley
    Og så stop dig selv med det der. Der er midt ynkeligt at se på når man slikker så meget røv på en anden bruger smiley
    Du vinder ikke en skid på den lange bane.

• #88   10. jul 2023 Brok S jeg har overlevet på den sorte humor smiley

• #89   10. jul 2023 Kokos der er vist noget du har misforstået smiley

Det værste ved sort humor er at bruge det som undskyldning hvis man sviner andre til og her hjælper en smiley med glimt i øjet ikke det fjerneste smiley
    Din ophidselse er lige så overraskende som postulatet om at mit forrige indlæg skulle være “at kysse røv” på andre smiley
    Til det kan jeg kun sige at det skam er min helt personlige mening om sidste linje i dit indlæg og nej jeg vil ikke diktere dig noget som helst, men som dig har jeg også ret til at ytre min mening smiley

• #90   10. jul 2023 #88

Ja jeg har overlevet på grund af storsygehuset i stedet for dumme vittigheder.

• #91   10. jul 2023 Cody :

Du spiller konge herinde og ville gerne være bedre end andre.
    Det er du ikke.
    Du er ikke konge cody. Det er du altså ikke. Du er en gammel mand cody
    Jojo trækker selv udlændige kortet.
    Ingen har på noget tidspunkt været efter ham fordi han er udlænding !
    Så stop dog for helved din person hetz mod mig.
    Og dem som liker det er jo egentlig ikke helt velforvaret i hovedet.
    For hvordan kan egentlig få sig selv det.

Hvis folk gør sig vitterlig på min bekostning må vi da formode de kan tåle egen medicin.

• #92   10. jul 2023 #91 Kokos

Jeg tror du har misforstået nogle skrevne ting her, hvis du kigger tilbage i tråden.

Det går lidt galt da 'speciel operation' versus krig bliver omtalt.

Putin bruger ordrene 'speciel operation', og nægter at bruge ordet krig. Mens alle véd at 'den specielle operation' er et dække for en direkte krig, som han bare ikke vil indrømme eller udtale.

Da JoJo skriver: Cody
    Nogen er bare naturligt til krig smiley
    Nogen gør op i sprog

Nogen er imod udlændinge
    jvf. JoJo

Så var der ikke tale om at trække udlændige kortet, nok mere det groteske som nogle går op i, eller har en misforstået imellem hinanden.

Det er ikke iorden at udtrykke dig på den måde som du har gjort i #91. Det er det virkelig ikke!

• #93   10. jul 2023 #65
    Ved ikke om det der De = Du

DER ER IKKE KRIG smiley nej der er ej smiley

Ah cris den der hopper jeg ikke på.
    Men det er godt forsøgt reddet på holdets vegne.

Får direkte at vide der ikke er krig i Ukraine.
    Det der fucking ordkløveri er ikke nemt at navigere en debat i.
    Der er ikke så meget at rafle om.
    Hvis der kun er plads til fis og ballade når der cody , Leon og jojo der sætter dagsordneren så er stedet ikke noget for mig smiley
    Længere er den ikke.
    Og slet ikke til debat.
    Slut herfra.

• #96   10. jul 2023 Jojo
    Du har holdet i ryggen smiley
    Det bliver nogle fede debatter når i klapper hinanden på ryggen og når til enighed i svar #5

• #97   10. jul 2023 Koko kokosmel du kan bare gå tilbage i historien omkring Putins indtog i Ukraine der vil du møde Putins ord (specialoperation) smiley

• #98   10. jul 2023 95:

Rigtig jeg må gør hvad jeg vil og mene hvad jeg vil.
    Det må du også. Du har min tilladelse.

Hvis jeg holder med Putin hvad så ?
    Er det et problem for dig ?
    Trigger det noget i dag hvis folk holder med Putin ?
    Fordi så hvad ?
    Bliver du varm inden i på den vrede måde når folk holder med Putin ?

Sæt i gang smiley

Nej du. Du kommer ingen vegne med dit had til mig.
    Dine ord preller af på mig som vand på en gås.

• #99   10. jul 2023 Leon :
    Jeg er forholder mig kun til hvad medierne skriver.
    De skriver krig.

Drop nu det der Putin snak.
    Og jeres hetz på mig stop det nu.

• #100   10. jul 2023 Klovnen Putin =
    Ja men muligt.
    Men han famler sig dog ikke frem som en blind med som Biden.
    Jeg har dog aldrig set noget lignede med en præsident.
    Det var på grænsen til det pinlige.

• #102   10. jul 2023 Jeg kan ikke forklare tingene så du kan forstå dem.

Men prøv med tv2 news

Ved du ikke selv hvor du er fra ? Det er ikke godt.
    Kig evt i dit pas smiley måske det står der.
    Ønsker mig ikke noget om hvor du er fra.
    Du er ikke min kop te smiley
    Det rager mig egentlig meget lidt hvem du er og hvorfor smiley

• #104   10. jul 2023 Nej den kan jeg ikke stikke.
    Tilykke med det smiley du vandt.

Er ikke nogen verdens kvinde.

• #105   10. jul 2023 Kokos kokosmel jeg Hetzer ingen og nyder gode debatter smiley

• #106   10. jul 2023 Nej Leon smiley du er from som et lam smiley

• #107   10. jul 2023 Kokos kokosmel From som et lam aaaaarrrrhhh det var måske lige i overkanten, men stadigt Hetzer jeg ingen smiley

• #109   10. jul 2023 Jeg synes du er from som er lille lam smiley

• #110   10. jul 2023 Jojo
    Forklare dig ingenting.
    Undskyld. Men vil ikke bruge tid på dig med lange forklaringen.
    Har forsøgt men du tog pis på mig og smed dit sort humor kort og gjorde nar ad mig.
    Så nej jeg forklare ikke dig noget.

Se det med egne øjne.
    Tænd for news

• #112   10. jul 2023 Ikke for dig smiley

• #113   10. jul 2023 smiley Weena smiley

Er ordblind smiley smiley smiley smiley

• #115   10. jul 2023 Så lidt W smiley

• #116   13. jul 2023 TV2 News kalder det Krig i Europa, har fået sin helt egen station, så kan der vel ikke være nogen tvivl, synes det er dejligt, at denne nyhedsdel har fået en "stue" for sig selv, for så zapper jeg videre, gider ikke høre mere om den krig smiley

• #117   13. jul 2023 Jetset tror du Putin giver TV2 NEWS ret smiley

• #118   14. jul 2023 Leon, jeg er alvorlig bange for din store tiltro til din elskede Putin.

Putin er jo snart det eneste du går højt op i.

• #119   14. jul 2023 ÅH Brok S du sku bare vide smiley

• #120   17. jul 2023 #117 - jeg tror, han er bedøvende lige glad med, hvad div kalder den krig, han lytter kun til sig selv smiley

Kommentér på:
Klovnen fra Moskva.

Annonce