{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
281 visninger | Oprettet:

Er der forskel på besættelse? {{forumTopicSubject}}

Nu har USA haft base på Cuba, som helt klart ikke er en Amerikansk
stat.

For mig er det lidt på linje med den forbrydelse Rusland lavede med Krim.

Burde vi ikke få begge lande til, at fjerne deres militær væk fra et andet lands område.

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af gardinstang 250 kr.
  • Montere en kattelem i en dør 1.000 kr.
  • El løbehjul - skift af bremseklodser - kugoo g2 600 kr.
  • Flytterengøring 2.500 kr.
  • Samling af 2 garderober fra jysk 2.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Er der forskel på besættelse?
  • #1   11. jul 2023 Hvis man sammenligner noget er det altid en fordel at kende historien bag.

Guantanamo Bay er indskrevet i den Cubanske forfatning som am. territorium allerede da Cuba fik selvstændighed i 1898..
    Rusland invaderede og besatte Krim som er en del af Ukraine.

Der er derfor slet ingen sammenligning 🧐

• #2   11. jul 2023 Ja selvfølgelig er der en gammel historie, det er der jo også med Sovjet.

Men ok du får ret og jeg får fred, men derfor ligger det stadig på Cuba.

Mon det holder i byretten, at Krim er det ene og Guantánamo noget andet.

Men selv staten Israel er oprettet efter 1898.. så noget i historien er efter havn man tror på.

• #3   12. jul 2023 Brok du vrøvler helt vildt

Guantanamo Bay er indskrevet i Cuba’s forfatning som en del af selvstændighedsaftalen.

Staten Israel blev oprettet som følge af en FN beslutning i 1947 hvor et flertal i generalforsamlingen stemte for.

Der er absolut nul sammenligning med Ruslands invasion af Krim..

• #4   12. jul 2023 Cody, ja hvis nu det passer ind i mester Codys mening, så har farven helt sikkert en anden lyd. Har du husket det Osmanske rige, deres farver er også vrøvl, for er der bare lidt rigtig i
    Rusisk fave. så du ævler kun for krigen, har du aktier nogle våben fabrikker?

• #5   12. jul 2023 Mig bekendt er det dig og ikke mig der støtter landet der har invaderet sit naboland og bombet det sønder og sammen så mon ikke det er dig der har aktier i krigen smiley

• #6   12. jul 2023 Cody, nu er det godt nok mig der mener fred. Så du har da ikke læst det du selv har bebrejdet mig, at være fredselskende.

Så jeg tror ikke vi taler eller forstår det samme sprog.

• #8   12. jul 2023 Palæstina var britisk mandatområde frem til 1945 og overlod beslutningen til det nyoprettede FN som derefter proklamerede staten Israel.
    Palæstinenserne blev ikke spurgt fordi området på dette tidspunkt var under britisk kontrol.

Læs lige nedenstående artikel om afstemningen på Krim.

https://www.dr.dk/nyheder/udland/folkeafstemning-paa-krim-ja-eller-ja

Den forrige Ukrainske russervenlige præsident Janukovitj blev alene afsat af folket og ingen andre uanset hvor ofte du opfinder en anden forklaring.

Kommentér på:
Er der forskel på besættelse?

Annonce