Hvem udvider ? Hvem udvider ?
Hvis man ser på hvad Sovjet var, så er det svært, at få øje på
Rusland som det land der vil udvide.
https://da.wikipedia.org/wiki/Sovjetunionen
Udvider Nato og EU ikke alt hvad de kan, så den eneste forskel er, at Rusland bruger krig de vestlige lande er mere til pengenes magt, og den vinder nok i længden.
Men jeg stoler ikke på nogen af siderne, så vesten lever godt selv om der er krig, men hvor længe lever den anden side som er total i knæ på grund af pengenes magt, der kan jo ikke betales med Russisk mønt, så det er livsfarlig, at sulte den Russiske befolkning, hvad vi i vesten forsøger. Men vi smider ikke bomber, det overlader vi til Ukraine, så er vore hænder rene.
nov 2017
Følger: 6 Følgere: 54 Emner: 147 Svar: 2.266
Nu forsøger du igen at gøre Rusland til offeret i den brutale krig som de selv har startet og så skriver du tilmed at vesten lader Ukraine smide bomberne så vi selv har rene hænder, men så forklar lige hvad det er der regner ned over hele Ukraine næsten dagligt og slår uskyldige kvinder og børn ihjel ?? Er det grønærter og gulerødder, eller er det bomber ?
Jeg har absolut ingen medlidenhed med en russiske befolkning der støtter terroristen og som ikke behøver frygte hverken bomber i hovedet, kolde radiatorer eller manglende vand og EL samt mad eller at være tvunget til at opholde sig i beskyttelsesrum i dagevis !!!
I mine øjne er man mildt sagt helt på månen hvis man seriøst mener at det er Rusland der er offeret i denne krig 🤨
apr 2019
Følger: 4 Følgere: 31 Emner: 323 Svar: 2.127
Men det er godt nok svært, at se et kort, hvor Russerne er rykket mod vest,
men se på hvor vesten er nået til.
nov 2017
Du forsøger at vende fakta på hovedet og gøre Rusland til et offer for den krig de selv har startet så selvfølgelig holder du med Rusland - hvad ellers ?
Du skriver Vesten som om det var ET land, men “surprice surprice” det består skam af små selvstændige lande der frygter et modbydeligt kæmpe diktatur der tror de med magt kan invadere sine nabolande og bombe det sønder og sammen 🤨
Det er sku da ikke underligt at nabolande vil gøre hvad som helst for at komme med i Nato alliancen for at beskytte sig selv mod den satans terrorist !
Beklager, men dit forsvar af en led slyngelstat vinder bestemt ikke genklang hos mig - tværtimod….
nov 2017
https://www.aljazeera.com/news/2023/7/11/russia-launches-second-night-of-drone-attacks-on-ukraines-kyiv
Glæder mig til den dag Rusland og Moskva får lov at smage sin egen medicin så befolkningen ved hvordan det føles 🤨
apr 2019
Men nu kommer fy ordet igen. Fred burde være målet for både Nato og vesten, men der har jeg godt nok forregnet mig, Aldrig mere krig var et slogan som ingen vel husker mere.
nov 2017
At man selvfølgelig aldrig invaderer sine nabolande, men holder sig indenfor sine grænser - det burde da være logik for burhøns
apr 2019
Og ellers amen.
Men mærkelig at det kun er denne krig, hvor ingen vil fred.
Hvem udvider ?