Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Montering og installation af opvaskemaskinen 650 kr.
  • Flytning af stikkontakt - 15min 500 kr.
  • Hjælp til at samle en BRIMNES seng fra ikea 750 kr.
  • Help with bicycle gears that are slipping 210 kr.
  • Skift af vandhane i køkken 800 kr.
  • Sætte spejl og hylde op 400 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Stor sygehuse,
  • #1   14. jul 2023 Selvfølgelig findes der også mange solstrålehistorier hvor alt bare er gået godt. Det skal naturligvis også med.

• #2   14. jul 2023 Chris, mener du at der er flere dårlige enkelt personer der bliver svigtet, fordi hospitalet er et supersygehus?

• #3   14. jul 2023 Det er svært at svare på Brok.

Men jeg tror at det har stor betydning hvordan en ledelse fungerer, ikke kun den overordnede ledelse, men også i de forskellige afdelinger.

• #4   14. jul 2023 Ja ganske rigtig, men når jeg læser kritik normalt, mener jeg altid det er de lavest rangerende der får skyld for dårlig behandling.

Personlig tror jeg mere på ledelse så snart de kommer over gulvhøjde, så kikser de gevaldigt.

På ledelsesgangene er der for mange små konger og det gælder hele sundhedsvæsenet.

• #5   14. jul 2023 Helt enig Brok. smiley

Sygeplejersker med erfaring har faktisk en temmelig stor viden, ikke mindst er de også gode til at 'læse' en patient. Det er trods alt dem som har den daglige kontakt med patienterne.

• #6   14. jul 2023 Brok S hvad forventer du af svar og servicer med en historie hvor sygehusene får et i min verden alvorligt tilfælde ind og her bliver der taget hånd om den til skade kommende person med det samme, men det forventer vi vel alle får og her kommer du så med en solstrålehistorie, men hvad er det du vil have jeg skal sige.

• #7   14. jul 2023 Ja jeg forventer, at du forsvarer dit syn på, at supersygehuse er dårligere end som hospitaler.

Jeg går da ud fra at det er det debat betyder.

• #8   14. jul 2023 Brok S jeg tager da lige Slagelse sygehus før det blev bygget stort og efter at det er blevet bygget stort og bort set fra at der kan ligge rigtigt mange mennesker, er der stadigt overbelægning, så uanset om der bygges endnu større sygehuse vil det være det samme.

• #9   14. jul 2023 Leon overbelægning har da intet med hospitalets størrelse at gøre, men dårlig ledelse,
    Et lille hospital kan da også ledes dårligt.

Fordelen med supersygehuse er, at du kan blive behandlet for næsten alt på det samme sted.

• #10   14. jul 2023 Brok S ja måske, men det indebær at det skal ku servicer for fuld styrke,, altså bygget færdig og jeg ku godt se du ikke forstod det jeg skrev.

Kommentér på:
Stor sygehuse,

Annonce