293 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 14 Svar

SVM regeringen. SVM regeringen.

Ja med tanken om hvordan de må stå for skud tænker jeg på om, anden regering vil ku havde gjort det bedre og jeg tænker på hvad SVM regeringen har og må kæmpe med, eksempelvis en energikrise, efterdønningerne fra pandemien, en høj inflation, et sundhedsvæsen der ikke er ikke køre 80%, grundet manglende vedligeholdelse, en offentlig transportsektor der ikke køre 80%, grundet manglende vedligeholdelse af skinner og vejnet, og general ku man jo sige hvad mangler der ikke at blive vedligeholdt og sku jeg havde glemt noget må i godt skrive det.

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Montering og installation af opvaskemaskinen 650 kr.
  • Flytning af stikkontakt - 15min 500 kr.
  • Hjælp til at samle en BRIMNES seng fra ikea 750 kr.
  • Help with bicycle gears that are slipping 210 kr.
  • Skift af vandhane i køkken 800 kr.
  • Sætte spejl og hylde op 400 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  SVM regeringen.
  • #1   25. jul 2023 Ja det er som Buster sagde, et lorte land Magda.

• #2   25. jul 2023 Brok S der ligger mange arbejdspladser i den vedligeholdelse og det koster men det gør manglende vedligeholdelse også smiley

• #3   25. jul 2023 Jeg er ikke ligefrem tilhænger af SVM, på den anden side kan jeg dog heller ikke se hvem der ellers ville kunne finde ud af et samarbejde - tænker sgu nok de går tiden ud.

• #4   25. jul 2023 Å.R. ja men jeg er faktisk enig med dig og netop hvem vil ellers ku samarbejde og er vi i Danmark ikke svære at gøre tilfredse smiley

• #5   26. jul 2023 SVM er forfærdelig.

Det er ikke godt med en flertals regering, der tvinger ting igennem, og kan gøre som de vil.

Der er blevet løjet, (bla. Jacob Ellemann), skjult ting, (St. Bededag). Man nægtede at ta' et kasseeftersyn, som normalt sker straks en ny regering træder til, og fandt langt senere pludselig 16 milliarder.

Hvor størstedelen burde ha' været brugt på de ting som halter gevaldigt. Men istedet bliver brugt til forsvar.

Det var også rigtig trist at se Lars Lykke tilbage, nu mange håbede på at han havde forladt politik.

• #6   26. jul 2023 Cris7 jeg tænker på det kasseeftersyn hvor der så var +16 milliarder, det ku havde været være hvis der nu var minus 16 milliarder og ja der er rigtigt mange ting der halter men der rækker 16 milliarder som en skrædder i helvede og jeg tror ikke en anden regering vil ku havde lavet det meget anderledes og jeg kan godt se at du ikke er Lars Lykke fan, men han har altså meget politisk erfaring smiley

• #7   26. jul 2023 Som jeg har sagt hele tiden, pengene er der, det er blot et prioriteringsspørgsmål. Hvorfor får borgerne aldrig forelagt et regnskab, hvad pengene går til, vi hører kun om det, de kan jo bilder os alt ind smiley

• #8   26. jul 2023 Jetset ja det ku være sjovt at se.

• #9   26. jul 2023 Finansloven er da tilgængelig, men bare gå igang.

Vidste du at? Finansloven fylder ca. 500 sider, og bemærkningerne til loven fylder ca. 2.500 sider.

• #10   26. jul 2023 Brok S så må der være læsning til mange nætter smiley

• #11   27. jul 2023 #9 - nej, det vidste jeg ikke. Men jeg vil foretrække at koncentrere mig om det ministeriet sagen drejer sig om, nemlig Sundhedsministeriet - deres budget/forbrug - der må være en forenklet oversigt.

• #12   27. jul 2023 Jetset ja det vil være dejligt med en forenkling så kan vi følge med smiley

• #13   28. jul 2023 Helt ærlig, det er et budget ikke en afsluttet regnskab.

Husk det gamle, hvor regeringen pludselig fandt 16 milliarder,

• #14   28. jul 2023 Har slet ikke tid til at sætte mig nok ind i den nye regerings gøren og Laden til at have en mening om dem.
    Men tænker hvis ikke dem hvem så ?
    Det er jo altid let at sidde og brokke sig og den siddende regering…..
    Men hvad gør du selv af forskel ?
    Ingenting formentlig ud over at brokke sig
    Du= er den generelle brokrøv og ikke til nogen speciel i den tråd.
    Du kunne i teorien være mig selv i andre tilfælde.

Kommentér på:
SVM regeringen.

Annonce