210 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 5 Svar

et koldere Europa. et koldere Europa.

Ja med tanken om at der altid tales om ulven kommer når der tales om klimaforandringer, tænker jeg på at i måske sku kigge i det indsatte link.
https://ing.dk/note/dyster-klimaforudsigelse-fra-ku-system-af-havstroemme-kan-kollapse-i-2057

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Montering og installation af opvaskemaskinen 650 kr.
  • Flytning af stikkontakt - 15min 500 kr.
  • Hjælp til at samle en BRIMNES seng fra ikea 750 kr.
  • Help with bicycle gears that are slipping 210 kr.
  • Skift af vandhane i køkken 800 kr.
  • Sætte spejl og hylde op 400 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  et koldere Europa.
  • #2   25. jul 2023 Jojo jeg vil uanset hvad der bliver sagt kun gisne om hvordan vejret i den sidste ende bliver og håbe på det bedste + at jeg håber at sydpolen bevare sin kulde + det er godt jeg er oppe i alderen og ellers ku jeg forstille mig at plante træer over det hele eller næsten det hele smiley

• #4   25. jul 2023 Jojo ja men var der nogen der tog de forskers advarsler alvorligt den gang, eller blev andre forsker betalt for at ytre sig om at der intet var at være bange for og igen mere kulde ved og på Grønland og Nordpolen vil jo give mere is og der ved ikke den høje havstigning der har været talt om + de gletscher i Europa vel har en chance for at bestå smiley

• #6   25. jul 2023 Jojo jeg husker godt Bjørn Lomborg og at han var statsfinansieret og husker han var på med skyskibe (anden ung forskers ide) og han var på med en ide om hvordan kapper sku spise skrald (den bruges steder i Japan en meget gammel metode) og husker hvordan en anden forsker vil sende 30.000 frisbee op imod solen så sku de være et værn imod solen.
    Om Bjørn Lomborg og hans klimatanker var dumme, der tænker jeg at jeg jo ikke er forsker og der smides 1000-vis af klimaideer ud i IT universet dagligt og mon ikke nogle af dem ku bruges smiley

• #7   25. jul 2023 Jojo Australien lavede grin med forsker, ku det være fordi det ikke passede den Australske regering der var på dette tidspunkt og mon ikke de er kommet på andre tanker siden og der er sket meget ekstremt klimatisk i Australien siden smiley

• #9   26. jul 2023 Jojo mon ikke Bjørn Lomborg vil svare hvis han fik chancen smiley

Kommentér på:
et koldere Europa.

Annonce