hvordan er det nu man ytre sig. {{forumTopicSubject}}
Ja jeg er ellers svag i dag og tror jeg har spist/drukket et eller anden der gør at jeg har mega brækket mig, men lad mig lige tale om hvordan det er at ytre sig og hvad ytringsfrihed er.
Jeg tænker på hvad der sker hvis jeg ytre mig, altså taler om et eller andet og lad mig tage da Morten Olsen var landstræner og en kamp Danmark tabte 2-1 der var de fleste danske fan jo sure, nok fordi han ikke havde sat det rigtige hold og her kan vi jo alle ytre/tale sig og talens brug er frihed, men hvis du sætter ild i en bil har det jo intet med tale at gøre + det at sætte ild til en bil er straffebart, bare tænk på Jagtvej 69.
Og det burde det jo også være hvis man brænder en hellig bog af, da det jo er en handling og ikke en ytring.
Om i kan forstå budskabet vides ikke, men i kan forsøge
feb 2007
Følger: 17 Følgere: 19 Fotoprofiler: 1 Emner: 156 Svar: 5.486
Til ytringsfriheden , jo den er fin nok, men jeg er ved og være træt af de koran afbrændinger. det skader mere end det gavner. og vi HAR set Paludan gøre det 100 gange. Nu må han sgu holde en pause.
og sætte ild til biler har intet med ytringsfriheden og gøre, det er strafbart og hærværk... Nogen ejer jo den bil.
dec 2014
Følger: 139 Følgere: 154 Fotoprofiler: 1 Emner: 1.644 Svar: 7.660
Blogger
Følger: 14 Følgere: 257 Emner: 442 Svar: 9.878
dec 2014
Følger: 139 Følgere: 154 Fotoprofiler: 1 Emner: 1.644 Svar: 7.660
hvordan er det nu man ytre sig.