256 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 7 Svar

En kamp for den hjemløse. En kamp for den hjemløse.

Ja jeg må sige at hvor jeg tænker på dem der har brug for hjælp, i ved bare sådan en hurtig hjælp og med tanken om hvordan jeg oplever at folk kan have brug for hjælp, tænker jeg hvor blev det sikkerhedsnet som et land som Danmark en gang ku bryste sig af og den gang var det jo nærmest en menneskeret at ku sove i en seng og have tag over hoved.

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Fjerne murbrokker og træ 500 kr.
  • Samle to Ikea Metod skabe og hænge op over køleskabet 1.000 kr.
  • Kloak i badeværelse er tilstoppet der skal bruges en maskine for at kunne åbne det på da det er s afløb uden vandlås 625 kr.
  • Assemble Ikea cupboard 600 kr.
  • Nedrivning af fliser på badeværelse 1.000 kr.
  • Fjerne byggeaffald 2.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  En kamp for den hjemløse.
  • #1   6. aug 2023 Det er trist for mange danske hjemløse at de ikke kan få ly for natten på fx. herberger, især om vinteren.

De danske hjemløse bør prioriteres over udlændinge som fx. østeuropærere som der er alt for mange af.

Det er lidt træls, hver gang man skal i Supermarkedet, at blive mødt af udenlandske tiggere som er meget påtrængende.

Hvis det er en dansk, giver jeg som regel en skilling, men ellers ikke.

• #2   6. aug 2023 Cris7 jeg er enligt enig med dig, men en udenlandsk hjemløs fryser jo ligeså meget som en dansk hjemløs og hvis der findes så mange udenlandske hjemløse i Danmark må det være en forfejlet grænsepolitik der føres smiley

• #3   7. aug 2023 Det er lidt træls, hver gang man skal i Supermarkedet, at blive mødt af udenlandske tiggere som er meget påtrængende. Jr. Cris

Enig. Og så når det er koldt lige udenfor døren, sidder de i mellemgangen, hvor der er varme og generer een. Jeg er hamrende træt af dem, og jeg kan slet ikke forstå, forretningsbestyreren tillader det, det ville ikke være tilladt i min forretning smiley

• #4   7. aug 2023 Jetset hvis man har prøvet at sulte og fryse, får man et helt andet syn på sagen smiley

• #5   9. aug 2023 #4 - Leon, mon ikke vi har prøvet lidt af det, som er mindre sjovt, men det giver ikke lov til at andre skal føle sig generet af det. De gør mig utryg og jeg synes, de er ualmindelige påtrængende og ydermere har jeg set på Nørrebro St at en benløs kunne rejse sig, efter endt arbejdsdag og tage hjem til familien, hvad synes du om det ??

• #6   9. aug 2023 Jetset jeg har også oplevet hvordan en tigger rejste sig og gik hen til sin store dyre bil og kørte væk og der findes brodne kar over alt og nej de skal ikke trænge sig på.

• #7   19. aug 2023 Nå, så er vi jo enige om det smiley

Kommentér på:
En kamp for den hjemløse.

Annonce