374 visninger
|
Oprettet:
FølgFølg ikke
11 Svar
Regnbue familier, Regnbue familier,
Jeg har lig set et indlæg i news om de stakler der mistrives fordi de vil leve på en anden måde,
Hvad hvad har de forventet, at deres valg koster noget, men det er jo frivilligt, lev dit liv som du ønsker, men forvent ikke medlidenhed herfra.
1 synes godt om
dec 2014
Følger: 139 Følgere: 154 Fotoprofiler: 1 Emner: 1.644 Svar: 7.656
apr 2019
Følger: 4 Følgere: 31 Emner: 328 Svar: 2.128
Jeg er ved at brække mig over ham der kendis frisøren som opfører sig som om han er normal. Jeg anser ham som kugle skør.
dec 2014
dec 2014
Følger: 11 Følgere: 87 Emner: 460 Svar: 3.721
dec 2014
dec 2014
Men her er det gået over gevind.
'Regnbue' familier vil juridisk ha' indskrevet 2-4 forældre?
Juridisk kønsskifte, uanset om man er opereret eller ej. Endda til unge under 18 år.
Fx. accepterer jeg ikke juridisk kønsskifte, hvis jeg skal dele omklædningsrum som fx. i en svømmehal, med en mand der har taget et pigenavn. Jeg ville jage ham væk!
Der skal ikke tages hensyn til folks seksualitet på en arbejdsplads. Seksualitet er et privat anliggende.
Samt meget mere.
Uanset hvordan man vender og drejer det, så eksisterer der kun 2 køn. At nogle vælger at leve anerledes ændrer ikke på dét.
Jeg har spillet fodbold med lesbiske, arbejdet med bøsser og lesbiske, men de har opført sig normalt, så de var lige så gode kollegaer som enhver anden.
Jeg har fortalt om sidste år, da der var pride, og jeg skulle forbi Rådhuspladsen på cykel. Der blev uddelt små regnbueflag, og jeg måtte køre langsomt grundet alle de mennesker der var. Een vil gi' mig et flag, jeg smiler og siger pænt nej tak, hvorefter han råber homofob efter mig. Jeg blev så arrig.
Og, havde jeg ikke haft travlt, ville jeg ha' stoppet og spurgt den idiot, hvad han bildte sig ind?
For jeg var høflig, men vil ikke tvinges til noget, jeg i bund og grund ikke accepterer.
Ha
dec 2014
dec 2014
Men som det også er sket, er de gået med en eller anden fyr hjem, uden at fortælle at de også havde noget dingel-dangel hængende, og derefter fået et par på hovedet. Hvilket de har fortjent.
Der er forskel på at tænke anerledes, og så at handle anderledes, som er ud over normal adfærd.
Bøsser med de flagrende hænder, høje stemmer, sproget, nej tak.
Jeg hørte engang om en fyr, godt oppe i 20'erne, som ikke var i tvivl om at han var til mænd. En ellers helt normal fyr. Han vidste ikke helt hvordan han skulle finde en partner. Så han forsøgte at gå på et bøsse-diskotek, for at se om han kunne finde en sød fyr der. Men han blev mere eller mindre udelukket på stedet, for han var ikke bøssets nok.
Så det handler ikke kun om at være homoseksuel, men også om man har 'måden', at være bøsset nok på.
Jeg vil ikke tvinges til at acceptere noget som jeg ikke mener er rigtigt.
Men jeg ønsker intet dårligt sker for nogen, absolut ikke.
dec 2014
Og jeg kan jo med de fleste mennesker og accepter alle, dog bestemmer jeg selv, ligesom du selv skriver
dec 2014
Ingen tvivl om at de kan være lige så søde og rare som alle andre. Måske endda mere loyale for dem som acceptere dem som de er.
Men jeg er nok helst fri for deres selskab.
dec 2014
Regnbue familier,