Butiksdød ku huslejen være forhøj. Butiksdød ku huslejen være forhøj.
Ja der findes nok ikke mange byer i Danmark der ikke mærker det og man ku jo sige sådan her, først tog man livet fra de små byer, ved at lukke skolen, den offentlige transport, sygehuset, fritidshjemmet, bageren, købmanden, slagteren, skomageren, huslægen, tandlægen, boghandleren, isenkræmmeren og nok mange andre.
De tog til de større byer hvor huslejen jo også var meget større + de sku kæmpe imod Bilka, netto, Rema, fakta, indkøbscenter, internet butikker og det er så gået udover slagteren, bageren, købmanden, skomageren, tøjforretningerne og mange andre.
Og dem der så ellers er tilbage er værksteder, byggemarkeder, pitzzaria, andre spisesteder, værtshuse, genbrugsbutikker og hvorfor er det bare grundet en forhøj husleje og vil en huslejenedsættelse på 1/3 del ikke være bedre end igen huslejeindtægt.
og 200.kr i indtægt er da bedre end ingen indtægt, altså 0.kr
nov 2017
Følger: 6 Følgere: 54 Emner: 147 Svar: 2.266
Små lokale brugsforeninger eller sågar en tankstation med butik kan være det eneste der holder liv i de små landsbyer, men desværre er også disse i tilbagegang.
Jeg har en livlig butiksgade samt et storcenter tæt på, men når jeg kører mine daglige ture med vovsen handler jeg dagligvarer på skift i to lokalbrugsen i nærliggende landsbyer fordi de har gode områder hvor man kan lufte sin vovse
dec 2014
Følger: 139 Følgere: 154 Fotoprofiler: 1 Emner: 1.644 Svar: 7.656
Butiksdød ku huslejen være forhøj.