281 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 4 Svar

Udtalelser om kønsidentitet; mulig eksklusion Udtalelser om kønsidentitet; mulig eksklusion

https://nyheder.tv2.dk/lokalt/2023-09-17-byraadsmedlem-kan-vaere-taet-eksklusion-efter-udtalelser-om-koensidentiteter

Ulf Harbo som er byrådsmedlem fra Enhedslisten kan se frem til en mulig eksklusion fra partiet.

Han brøde : Byrådsmedlemmet er nemlig stærkt kritisk over for de mange kønsidentiteter, der i hans øjne ikke alene forvirrer, men også vasker mande- og kvindekønnenes betydning ud. jvf. tv2

Jeg giver ham helt ret i det!

Så behøves kønskvoteringer vel heller ikke mere?

Fx. vil jeg selv nægte at kalde nogen for den eller det, selvom vedkommende ønsker det. For det er ikke en ting jeg taler til, men et menneske.

De senere år er vi blevet påtvunget og i den grad præget til at acceptere alle mulige mærkelige samlivs konstellationer. Til skade for et sundt normalt familieliv, hvor mange børn istedet vokser op i forvirring.

I skolerne lærer man nærmest mere om at det er iorden at 'føle' sig forkert i sin krop, end om at lære at lægge et bugét, så man kan klare at flytte hjemmefra. Eller hvilken uddannelse man skal vælge.

Alene dét at mindre årige kan få medicinsk behandling til at skifte køn er helt hen i vejret.

Det er et stort emne, og svært at udtrykke kort. Men måske kan vi få en god debat om det.

Så, hvad mener I?

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Gardinstang i soveværelset 600 kr.
  • Ophængning af lamper og spejl. 650 kr.
  • Samle det sidste af min jysk seng😂mangler meget lidt 720 kr.
  • Samle to små kommoder 450 kr.
  • Ophæng skab på lille badeværelse 400 kr.
  • Reparation af vandvarmer i kolonihave7 1.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Udtalelser om kønsidentitet; mulig eksklusion
Kommentér på:
Udtalelser om kønsidentitet; mulig eksklusion

Annonce