305 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 5 Svar

Verdens forfejlet klimapolitik. Verdens forfejlet klimapolitik.

Ja med tanken om alle de skovbrande og andet der ikke tages alvorligt, er det jo klart at den ene varmerekord efter den anden bliver slået og se nu bare i linket der omhandler indlandsisen på Grønland.
https://ekstrabladet.dk/nyheder/samfund/vejret/rekordvarm-sommer-paa-toppen-af-groenlands-indlandsis/9956658

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Samle en seng 500 kr.
  • Græsslåning + små klip af busk 600 kr.
  • Fræse havestykke 1.625 kr.
  • Vinduespudsning inde og ude 700 kr.
  • Sætte 2 lamper til og hænge dem op. 1.000 kr.
  • Hjælp til hænge tv op , har forsøgt selv , men det mislykkedes lidt . . derfor brug for hjælp til at rette på det . Har ikke boremaskine eller skruemaskine og det er murstensvæg . 300 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Verdens forfejlet klimapolitik.
  • #2   19. sep 2023 Jojo for mange år siden lavet jeg sjov med at jeg vil have et landbrug på Grønland smiley

• #3   24. sep 2023 Trods utallige år med mange store advarsler om vigtigheden af at ændre på meget grundet klimaet, så er advarsler blevet tilsidesat, skubbet i baggrunden, ikke taget alvorligt nok.

Grunden til dét er, at der er alt for mange store virksomheder m.m. som direkte har modarbejdet tiltag. For det vil indskrænke deres indtjenings muligheder betragteligt.

Politikkere i hele verden har altid fuldt og taget parti for giganter der tjener mange penge. Nogle/flere har ladet sig korrumpere, andre har ændret deres politik så hensynet følger giganternes interesser.

Men de har 'glemt' at ingen kan eksistere på en klode som i den grad har vist at vi mennesker har over -udnyttet den, misbrugt den, ødelagt den.

Aldrig så mange 'indtjeningsmuligheder' eller penge i verden kan ændre på dét. Nu er det for sent. Timeglasset er løbet ud.

• #5   24. sep 2023 Cris7, Jojo jeg tror stadigt at vi kan entre verdens klimaproblemer, men det kommer til at gøre ondt, før vi når så langt smiley

• #7   24. sep 2023 Jojo det er ikke godt at du ikke tror at vi kan entre på alle de unoder vi har lavet og som gør at stormene er begyndt at være ekstreme smiley

• #9   24. sep 2023 Jojo måske Danmark er Nr.1, men jeg er ikke som forbruger Danmark jeg er en genbrugsmand og derfor kun i den sidste del som nummer 8. millard + 350 millioner og et smiley

Kommentér på:
Verdens forfejlet klimapolitik.

Annonce