302 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 10 Svar

Selv censur. Selv censur.

Ja jeg sad lige og læste om hvordan Russiske militær blogger lavet selv censur når de skrev om krigen i Ukraine og de censurer sig selv hvis de skal skrive om hvis det går dårligt for det Russiske militær og ligeså hvis det går godt for det Ukrainske militær.
Og hvis ikke man skriver sandheden hvad er en blogger så vær og tænk hvis den Russiske front var løbet over ende og der så kun stod, intet nyt fra fronten og min personlige holdning omkring selv censur grundet manglende sanddruelighed også kaldt for manglende moral.

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Montering og installation af opvaskemaskinen 650 kr.
  • Flytning af stikkontakt - 15min 500 kr.
  • Hjælp til at samle en BRIMNES seng fra ikea 750 kr.
  • Help with bicycle gears that are slipping 210 kr.
  • Skift af vandhane i køkken 800 kr.
  • Sætte spejl og hylde op 400 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Selv censur.
  • #1   30. sep 2023 Leon, tror du selv på, at det kun er den ene side der lyver ?

• #2   30. sep 2023 Rusland har altid været kendt for at lyve og manipulere med sandheden.

Hvem kender ikke det gamle ordsprog, 'det er en by i Rusland', hvis en fortæller en historie der tydeligt ikke er sand?

• #3   30. sep 2023 Hvem lyver ikke i en konflikt?

• #4   30. sep 2023 Det gør alle, mere eller mindre.

Men især Rusland har altid været kendt for det. Ikke mindst overfor deres egen befolkning gennem tiderne.

• #5   30. sep 2023 Chris, fordi man er stor tilhænger af modstand mod andre meninger når det handler om Rusland, så må man ikke lukke øjnene for sandheden.

• #6   30. sep 2023 Det gør jeg heller ikke Brok.

Det skrev jeg jo også i #4. Nemlig at alle mere eller mindre lyver i konflikt/krig.

Men med Ruslands renommé, igennem tiderne, så vil selv en sandhed ikke blive troet.

Kæft, trit og retning, har altid været Ruslands modersmål. (Såvel som Kina's).

Især med Putin's baggrund, mangeårig KGB agent/chef, chef for FSB, nu præsident.

Han har levet sit liv i et skyggeland af løgn, mord, manipulation, og det gør han stadig.

Han har tilegnet sig ufattelige rigdomme, på bekostning af den almindelige russer.

• #7   30. sep 2023 Brok S jeg er enig, dog syntes jeg at Putin har brugt metoden hvor overdrivelse fremmer forståelsen og Putin og de få i Rusland der må lyver så meget og længe at de efterhånden selv tror på det de siger.

• #8   30. sep 2023 Cris7 enig og det kan undre mig at den almindelige Russer ikke råber op, men så falder de jo bare ud af vinduet eller ned af nogle trapper smiley

• #9   30. sep 2023 Er der nogen af jer der kan huske frasen, Vi har gjort en forskel? Irak, Afghanistan med mange flere.

• #10   30. sep 2023 Brok S jaaaaa smiley

Kommentér på:
Selv censur.

Annonce