278 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 5 Svar

Lørdagsfri - mindre skoletid. Lørdagsfri - mindre skoletid.

Ja hvem husker ikke da vi pludseligt ikke sku i skole om lørdagen længere og sikken en glæde.
Nu kan jeg forstå at børn skal endnu mindre skoletid, altså mindre læretid, dog kan jeg forstå at børn med særlige behov bliver til gode set og at der også vil ku være færre børn i klassen og de ting kan jeg jo godt li og i sammen øjemed er mesterlæren kommet tilbage og her klapper jeg også i mine hænder.
Så nu må vi se hvordan det går.

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Udskift vandhane 700 kr.
  • lave gyngestativ 700 kr.
  • Opsætning af spejl,vægreol og knagerække 1.096 kr.
  • Samling af MARTINSEN GAS GRILL model 160 002 476 kr.
  • Opsætning af lampe 250 kr.
  • Fjernelse af rødder fra buske. 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Lørdagsfri - mindre skoletid.
  • #1   12. okt 2023 Heldigvis har jeg aldrig kendt til at være i skole om lørdagen. smiley

Ja, godt med mesterlære, men også EFG burde være der igen.

Der skal mere fokus på håndværk end gymnasie i skolerne.

I det hele taget skal der mere fokus på hvad den enkelte unge ønsker at arbejde med, eller har kvalifikationer til.

Alt for mange vælger gymnasiet, fordi andre i klassen går den vej, eller forældrene presser på. Eller fordi man hører om fest og farver i gymnasietiden. Derfor er det også vigtigt at der er adgangskrav.

Jeg elskede at gå i skole, fik rigtig gode karakter, men ingen kunne få mig til at vælge gymnasiet. Jeg vidste hvad jeg ville uddannes som, ikke mindst at det ville være en svær vej, eftersom kun 3 andre kvinder i DK daværende havde den uddannelse.

Idag ville jeg ikke vælge faget, grundet ud/afviklingen i det. Men jeg har aldrig fortrudt, trods konsekvenserne.

Hvis jeg skulle vælge her idag, så ville jeg gerne være snedker. smiley

• #2   12. okt 2023 Cris7 der findes jo så mange slags arbejde og hvis jeg ku lave om på min ungdom var jeg nok blevet statsminister og griner selvstændig men sådan sku mit liv ikke være, dog har jeg det fint her hvor jeg bor, med at hjælpe.

• #4   12. okt 2023 Jojo som jeg forstår er du et par nummer ældre end mig og skolen i gamle dage er jo ikke hvad jeg oplevede, men syntes nu de lære og læreinder gjore det godt og ja jeg kan jo sige at den slæbben mig i ørene og alle de lussinger jeg har fået, må jeg stå for især inden jeg blev Leon den søde smiley

• #6   13. okt 2023 Jojo nej det siges at tiden sletter alle spor og det er løgn, dog har jeg mange gode ting fra livet og det overtager de dårlige ting, men der er et par ting jeg kæmper med fra fortiden, men mon ikke det går smiley

• #8   13. okt 2023 Jojo enig dog kan nogle dårlige erfaringer følge en hele liver og erfaringer kommer jo af alle vores oplevelser i livet smiley

Kommentér på:
Lørdagsfri - mindre skoletid.

Annonce