Frihedens stemme. {{forumTopicSubject}}
Ja når jeg tænker på hvordan den vestlige verden altid har stået for frihed + taget imod rigtigt mange flygtninge så de har ku leve i fred og ro og mange lever så et liv i fred og ro.
Men så er der dem der har måtte flygte fra deres land fordi de havde en anden mening og hvor de så ytrede sig imod det styre der nu var i deres hjemland, men efter en tid begynder de selv samme at ytre sig politisk og det ku være imod det land de måtte rejse fra, eller det ku være at de grundet den frihed vesten har pludseligt begynder at udtrykke sig negativt om det land der så pænt har modtaget den person, for i vesten må man jo ytre sig, så pludseligt er flygtningene imod den frie vestlige verden.
Om der er logik i sådan omvending eller ej TJA hvad siger du.
dec 2014
Følger: 139 Følgere: 154 Fotoprofiler: 1 Emner: 1.644 Svar: 7.660
dec 2014
Følger: 11 Følgere: 83 Emner: 365 Svar: 3.554
De lever efter den samme måde, som ikke fungerede i deres lande.
Hvilket kan indebære sorte penge, tvangsægteskaber, manglede opdragelse af især drenge.
Det er synd for dem som gør en stor indsats for at lære sprog, tage uddannelse og arbejde. Ikke mindst leve på fredelig vis. Ofte bliver de irettesat, endda truet, af netop dem som ønsker at leve efter gammel-kulturel måde.
dec 2014
dec 2014
Eskaleringen af bander og vold har været over en årevis langvarig periode.
Der har været en svært stor hensyntagen, af frygt for at få ordet racist, og diskriminering.
Mens disse hardcore bander har fået lov at vokse, sætte grænser for hvem som kom ud og ind af deres 'territorier'.
Fængsel, eller hårdere straffe nytter intet. Det er nærmere et trofæ på skulderen, som viser at man er loyal overfor banden.
Ikke mindst at det konstant ses, at der gives betingede udvisninger, til trods for hård kriminalitet, drab osv.
Man er ganske enkelt nødt til at sætte den hardcore kriminelles familie, kone børn, evt. forældre med i en udvisning. For det er dét eneste som de kan ha' respekt for.
Vi har vore egne kriminelle at tage hånd om, så den enorme import af flere, går bare ikke!
dec 2014
dec 2014
Ikke mindst sagen omkring TicTok hvor udlændingestyrelsen havde fejlinformeret, så var der ingen hjælp at få!
Nej, der er ingen logik i det, det er sandt.
Det er også bevist at en dansker i arbejde, som bliver gift med en udlænding, vil udlændingen også arbejde, ikke mindst lære sprog og blive helt integreret.
Men det er sværere for en dansker at blive familiesammenført, end det er for indvandrere at få en fra hjemlandet familiesammenført.
Det er helt forkert.
Jeg har været meget involveret i en sag. Derfor véd jeg temmelig meget om det. Jeg var rystet over den måde som ting foregik, ikke mindst de papirer som jeg læste.
Jeg går ind for lov og regler, men ikke på den måde det foregår på.
dec 2014
dec 2014
dec 2014
dec 2014
dec 2014
Ja, det kan lyde kontroversielt, og jeg tror heller ikke at det ville lykkedes at blive enige om det nogen steder.
Men bare fra 1960, hvor der var 3 milliarder og til nu, er befolkningstallet steget med 5 milliarder. Altså 8 millarder mennesker på jorden. Det er en stejl kurve, der kun går op og op.
Med klimaforandringerne, så er det nu mange steder svært bare at ha' drikke -vand til rådighed. Mange steder hvor intet kan gro mere, eller bliver oversvømmet og afgrøden ødelagt.
Dyrene behøver også vand og mad, om de lever i naturen eller i et hushold for at overleve.
Jo flere mennesker, jo mere skal der produceres af alt.
Og, hvorfor sætte en masse børn i verden, hvis mange ikke har en chance for at overleve, fordi de ikke kan få de basale fornødenheder?
dec 2014
dec 2014
Frihedens stemme.