351 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 6 Svar

Ragnarok gør at en Europæisk hjælpepakke vil? Ragnarok gør at en Europæisk hjælpepakke vil?

Ja når jeg læser om hvor mange der blev ramt ved den sidste stormflod og jeg læser om hvordan kartoffelavler og andre er blevet ramt af de største regnmængder siden jeg opdaget Amerika, syntes jeg det vil være på sin plads at vi som land står sammen og får styr på alle de ting der gør at priser vil ku stige grundet efterspørgslen og mangel på afgrøder og EU ku så kigge på olivenolie avlerne, vinavlerne og der er nok rigtige mange mennesker som har brug for en økonomisk håndsrækning, eksempelvis der hvor de ekstreme skovbrande har brændt huse, hoteller og meget andet ned og mange steder skal der laves nye veje, andre repareres og en stor Europæisk hjælpepakke vil da ikke være af vejen + det vil give rigtige mange arbejdspladser

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Mounting of curtain rod 300 kr.
  • Anlæg af græsplæne 5.000 kr.
  • Hjælp til montering af ny vaskemaskine og ny opvaskemaskine 1.500 kr.
  • Hænge 3 lamper op😊 500 kr.
  • Elektriker 700 kr.
  • Afmontering og montering af opvaskemaskine (plus fix af tilkalket vandhane) 1.250 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Ragnarok gør at en Europæisk hjælpepakke vil?
  • #1   11. nov 2023 Først og fremmest skal man slå hårdt ned på alle de kriminelle der stjæler fødevarer og sælger dem.

Olivenolie er det nye 'guld', hvor tonsvis bliver stjålet både fra Frankrig, Spanien, Italien og Grækenland.

• #2   11. nov 2023 EU bør også se på bankernes store grådighed og kæmpe overskud.

Renterne på udlån løber løbsk, renter på indlån scorer bankerne på ved ikke at give nok.

Mangel på fødevarer stiger, eller som man kalder dét, efterspørgrelsen, hvilket i den grad mange firmaer udnytter.

Produkterne formindskes, men sælges stadig til samme dyre priser som før en inflation.

Der er bare så meget forkert i rigtig mange ting, som der bør gøres noget ved.

En EU hjælpepakke er vi alle, borgerne med til at betale. Hvilket de grådige firmaer nyder godt af.

• #4   11. nov 2023 Cris7 ja jeg læste godt om det og tænk at der nu stjæles olivenolie smiley

• #5   11. nov 2023 Cris7 enig og hvordan blev de bankhjælpepakker 1-2 og 3 betalt tilbage og ja hvis der er mindre eksempelvis olivenolie stiger prisen og selvføleligt gør den det og det er nok ikke olivenolie bonden der tjener kassen på det og jeg som jeg skriver mener at hele EU skal betale for de skader sol, vind og ekstremt vejr er skyld i her i sommer, det er jo fordelen ved at være mange om at betale smiley

• #6   11. nov 2023 Jojo hvor ser du de hjælpepakker og kun ved at stå sammen om alle de katastrofale ødelæggelser, kan der rettes op på dem alle smiley

• #8   11. nov 2023 Jojo fortæl fortæl smiley

Kommentér på:
Ragnarok gør at en Europæisk hjælpepakke vil?

Annonce