348 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 5 Svar

Forbandelsen - omsorgssvigt Kysthospitalet. Forbandelsen - omsorgssvigt Kysthospitalet.

Ja politikerne render jo stadigt rundt med en osteklokke på hoved og jeg er så heldig at jeg kan multitaske som de fleste kvinder kan, så når jeg går og laver noget godt, kan jeg samtidigt tænke over livet, Gudskelov er 99% at mine oplevelser i livet gode og positive.
Men Kysthospitalet ved Kalundborg og som lå på Refsnæs var godt nok den oplevelse som har sat sit præ på resten af mit liv, en oplevelse jeg gerne var foruden og hvis jeg sku finde et eller andet der ku undskylde systemets totale uvidenhed om hvordan børn bør behandles.
Må det være fordi systemet den gang var stok konservativt (men den godtager jeg ikke) og at lukke børn ind i en skunk, var der for mange børn på en gang bliv vi sendt op på loftet,
Og man ku selvfølelig blive spændt fast til jernsengen, dog kun om dagen, der sku jo være ro på de forskellige sovesale og ja ja der sad en nattevagt i et lille bur imellem sovesalene.
Og ja jeg ku igen trætte jer med oplevelser fra Kysthospitalet, men jeg har ikke en eneste god oplevelse fra dette sted og de mørke skunke lever i mit sind (angsten for lukket rum) til den dag jeg ikke er til mere.

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Reparation af vaskemaskine 1.200 kr.
  • Blikkenslager 2.200 kr.
  • Montering af opvaskemaskine 960 kr.
  • Udskift vandhane 700 kr.
  • lave gyngestativ 700 kr.
  • Opsætning af spejl,vægreol og knagerække 1.096 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Forbandelsen - omsorgssvigt Kysthospitalet.
  • #1   13. nov 2023 Hvad var årsagen til dit ophold Leon smiley

• #2   13. nov 2023 Cody N jeg kom på Refsnæs i 1966 grundet jeg rastløs - uro - aggressiv - småbarnlig og umoden, de sidste to ting kommer fra en skolepsykolog og ja det må skolepsykologen havde taget grundet jeg rendte rundt i skolegården og kysset pigerne og det var på Nyboder skole og jeg husker det som var det i morges.

• #4   14. nov 2023 Jojo jeg er så heldig at jeg ingen hemmeligheder har og det gør at det er nemt at fortælle om og jeg ku skrive og tale i timevis, i dagevis, dog med både gode og dårlige oplevelser i livet og tænk hvis mobiltelefonen var til den gang smiley

• #5   14. nov 2023 Det undrer mig at i havde psykologer på skolen i start 60’erne for det tror jeg ikke fandtes på ydre Nørrebro hvor jeg gik i skole fra 56 til 60 hvor der var kontant afregning hvis man ex. sloges, men hellere pegepinden og flade øretæver end livslange diagnoser smiley

Min hustru gik også på Nyboder skole fra 56 til 60 og på vej til skole husker hun at soldaterne på Rosenborg kaserne tit rakte en kage udad vinduet om morgenen når hun vinkede til dem gennem kældervinduerne hvor deres spisesal lå smiley

PS. I 1966 nøjedes jeg ikke med at kysse pigerne, men det har jeg aldrig fortalt min hustru smiley

• #6   14. nov 2023 Cody N sjovt nok husker jeg heller ikke at havde mødt en skolepsykolog på Nyboderskole, men jeg husker at min mor tog mig ud af den skole grundet at skoleinspektøren stak mig et par flade, grundet jeg ikke var mødt i skolen dagen før (jeg troede at vi havde fri) og ja jeg var en snotunge der altid var ude på sjov og ballade.

Kommentér på:
Forbandelsen - omsorgssvigt Kysthospitalet.

Annonce