Forbandelsen - omsorgssvigt Kysthospitalet. Forbandelsen - omsorgssvigt Kysthospitalet.
Ja politikerne render jo stadigt rundt med en osteklokke på hoved og jeg er så heldig at jeg kan multitaske som de fleste kvinder kan, så når jeg går og laver noget godt, kan jeg samtidigt tænke over livet, Gudskelov er 99% at mine oplevelser i livet gode og positive.
Men Kysthospitalet ved Kalundborg og som lå på Refsnæs var godt nok den oplevelse som har sat sit præ på resten af mit liv, en oplevelse jeg gerne var foruden og hvis jeg sku finde et eller andet der ku undskylde systemets totale uvidenhed om hvordan børn bør behandles.
Må det være fordi systemet den gang var stok konservativt (men den godtager jeg ikke) og at lukke børn ind i en skunk, var der for mange børn på en gang bliv vi sendt op på loftet,
Og man ku selvfølelig blive spændt fast til jernsengen, dog kun om dagen, der sku jo være ro på de forskellige sovesale og ja ja der sad en nattevagt i et lille bur imellem sovesalene.
Og ja jeg ku igen trætte jer med oplevelser fra Kysthospitalet, men jeg har ikke en eneste god oplevelse fra dette sted og de mørke skunke lever i mit sind (angsten for lukket rum) til den dag jeg ikke er til mere.
nov 2017
Følger: 6 Følgere: 54 Emner: 147 Svar: 2.266
dec 2014
Følger: 139 Følgere: 154 Fotoprofiler: 1 Emner: 1.644 Svar: 7.656
dec 2014
nov 2017
Følger: 6 Følgere: 54 Emner: 147 Svar: 2.266
Min hustru gik også på Nyboder skole fra 56 til 60 og på vej til skole husker hun at soldaterne på Rosenborg kaserne tit rakte en kage udad vinduet om morgenen når hun vinkede til dem gennem kældervinduerne hvor deres spisesal lå
PS. I 1966 nøjedes jeg ikke med at kysse pigerne, men det har jeg aldrig fortalt min hustru
dec 2014
Forbandelsen - omsorgssvigt Kysthospitalet.