Ved Folketinget enligt hvad de laver. {{forumTopicSubject}}
Ja selv i min travlhed hørte jeg om at flere offentlige ting inden for uddannelse igen skal flyttes væk fra Slagelse og det er til trods for flere ting er bygget og på vej til at blive bygget, netop grundet at Slagelse. Korsør. Skælskør- Sorø og eksempelvis skal der ude hvor det blev kaldt for en Ghetto rives x-antal blokke ned, andre kun rives halvt ned og bygges om og ja så skal der bygges ungdomsboliger til omkring 125/150 ung (hvis jeg ikke husker helt forkert) og der hvor nogle af de blokke der skal rives ned skal der bygges ejerboliger og ja jeg kan ku tro at det bliver godt og grønt.
Men hvor dem der ikke vil være plads til så skal bo, står i det uvisse.
Men hvorfor laver Folketinget den ene nye ide om hvor uddannelsesstederne skal være hvis de 3-5-7.år senere finder ud af at sådan skal det ikke være og hvor en masse penge og energi, gå ud som resursespild, der ku være brugt på en masse andre ting så som ældreplejen, sundhedsvæsnet, skolesystemet, offentligt transport, bekæmpelse af klimaforandringerne, kyst beskyttelse og måske indførelsen af et klogere Folketing (jeg ku ikke lade vær) grundet jeg kom til at tænke på Supersygehuse og DSB.
dec 2014
Følger: 11 Følgere: 83 Emner: 365 Svar: 3.585
Folketinget handler alt for ofte uden fornuft, med tilsyneladende manglende indsigt i virkeligheden, og virkelighedens problemer.
Det koster dyrt for os alle.
dec 2014
Følger: 139 Følgere: 154 Fotoprofiler: 1 Emner: 1.644 Svar: 7.660
Ved Folketinget enligt hvad de laver.