{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
352 visninger | Oprettet:

Upassende adfærd {{forumTopicSubject}}

Moderaterne har ekskluderet Mike Fonseca (28 år) grundet hans åbenlyse forhold til en 15 årig skoleelev 😲
Noget tyder på at partiet tiltrækker små klamme politikere for også hedengange Jon Stephensen (57 år) røg ud efter klamme beskeder til en ung pige fra partiets ungdomsafdeling.

https://www.tv2east.dk/sjaelland-og-oeerne/smidt-ud-af-partiet-efter-forhold-til-15-aarig-pige

Hvis man som voksen har et seksuelt forhold til en mindreårig er man kriminel og skal retsforfølges og mon ikke det er det næste der sker for Mike Fonseca som nu har sygemeldt sig efter at han forgæves har bejlet til andre partier der selvfølgelig ikke vil have noget med ham at gøre.

Bekymrende at politikere med så dårlig moral og dømmekraft kan blive valgt til folketinget !

Hvad mener i andre ?

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Upassende adfærd
  • #2   19. nov 2023 Alis C

Ganske enig, men nu var det mere moralen og situations fornemmelsen på det personlige plan jeg tænkte på smiley

• #4   19. nov 2023 Jeg tænker at dem der ønsker at være sammen med en pige på 15.år nok ikke høre til inde i Folketinget og det ku ligeså godt være en dreng på 15.år og der er jo en grund til at der findes en alder hvor vi siger at så er de voksende nok til at gå i byen, drikke og for den sagsskyld få børn og et kørekort som 18.årig.

• #5   20. nov 2023 Bekymrende at politikere med så dårlig moral og dømmekraft kan blive valgt til folketinget ! jvf. Cody

Ja, det er meget bekymrende. Hvilket også gælder dem som misbruger deres embede på forskellig vis.

• #6   20. nov 2023 ris7 ÅRH det er der jo intet nyt i.

• #7   20. nov 2023 Netop Leon. At der intet nyt er i det er bekymrende.

Ham fjolset Jon Stephensen som ingen heller vil røre med en ildtang, ... altså lige til at regeringen kan vakle med sit flertal, for så kan han godt bruges til at lave en aftale med. smiley

• #8   20. nov 2023 Cris7 politik behøves jo ikke være kønt, bare det køre og det uanset om jeg syntes om det eller ej.

• #9   22. nov 2023 #8 Leon

Det kan godt være at politik ikke behøver at være kønt, men politikkere bliver utroværdige når de omgår deres egne holdninger for at redde deres politiske liv.

De har ingen integritet overfor dét som de påstår at stå for på et tidspunkt, og så vender bøtten for at påstå noget andet.

• #10   22. nov 2023 Cris7 nu er jeg jo en ældre herre, så jeg er ikke til 15.årig piger, men hvis vi tager den kriminelle lavalder er den 15,år og var politikeren 28.år og syntes at huske at der findes x-antal mange unge kvinder der er sammen med en oldsag på og over min alder, syntes i det lyder bedre smiley

• #11   23. nov 2023 Da jeg gik i skole, var der en pige i klassen over mig, hun var 15 år, som begyndte at komme sammen med en meget kendt sportsjournalist, som var 19 år ældre. (Vil ikke nævne hans navn).

Han kom nogle gange og hentede hende i sin sportsbil når hun fik fri fra skole. Selvom nogle af os mente det var mærkeligt, var der også mange som synes det var sejt. Ingen voksne greb ind.

Nu er tiden så en anden. Hvilket er godt.

Men jeg mener at det er en skandale at Jon Stephensen bliver lukket ind i varmen igen, og får plads i Folketingets Udenrigsudvalg, Socialudvalg og Grønlandsudvalg, bare fordi man vil sikre regeringens overlevelse.

Ingen ville ha' med ham at gøre efter alle hans sager. Det er mangel på integritet overfor det man har sagt før, og det man gør nu. smiley

• #12   23. nov 2023 Cris7 tænker du på den sag hvor de var tre i en seng.

Kommentér på:
Upassende adfærd

Annonce