{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Sexuel misbrug
  • #1   5. apr Det er ikke sikkert Brok fordi grænserne for hvad der er sexuel chikane flytter sig konstant.
    Da vi to var unge var det tilladt at komplimentere pigerne med både fløjt og fagter hvilket desværre betragtes som chikane i dagens Danmark - ak ja det var tider smiley smiley


  • #2   6. apr Tror også at der er for mange som er bange for at sige fra, mangler rygrad.

    Jeg har svært ved at forstå de kvinder der bukker under for seksuel misbrug af frygt for at miste deres arbejde. Jeg ville hellere miste arbejde end finde mig i sådan en opførsel.

    En lille historie.
    Engang skulle hele ledelsen i firmaet på teambuilding kursus, fra fredag til søndag eftermiddag. Lørdag aften var der middag med fest bagefter. Vi var ca. 20.

    Jeg sad ved et rundt bord, hvor også direktøren var, jeg sad ved siden af produktionschefen. Pludselig mærker jeg hans hånd glide om op ned af mit lår under bordet.

    "Hvad ialverden laver du, din idiot" siger jeg. " Hold dine fingre for dig selv!"

    Til det svarer han: " Du kan bare lade vær' med at være så provokerende klædt."

    Jeg var på ingen måde provokerende klædt, hverken for nedringet eller i lårkort, men pænt nobelt tøj.

    Han fik skæld ud af de andre, og blev totalt ignoreret på resten af turen.

    Man er nødt til at sige fra med det samme, sætte sig i respekt for sådan noget, for ellers fortsætter det bare.

    Han begyndte så at modarbejde mig bagom ryggen efterfølgende. En dag fik jeg nok. Vi andre sad i et stort åbent kontor, han sad på en lille gang tæt ved. Jeg skældte han ud, vendte om og gik, og havde slet ikke tænkt på at alle andre kunne høre det hele.

    Så da jeg kom ind i kontorlokalet, kiggede alle på mig, og een sagde: "Hold da op Cris, jeg vidste slet ikke at du kunne blive så vred! Men det var på tide at nogen sagde noget til ham".

    Det rygtedes til hele trykkeriet, og selvom han var deres chef, stod de bag mig. Det var endda nogle af dem som havde fortalt mig, hvordan han forsøgte at lave 'rævekager'.

    Det er ikke en rar situation at være i, og slet ikke nemt at være nødt til at handle på, men desværre nødvendigt.









  • #3   6. apr Der findes sku mange idioter, men dem som udnytter deres magtposition er sku de aller værste. Godt du fik sat idioten på plads 👍🏼

Kommentér på:
Sexuel misbrug

Annonce