585 visninger
|
Oprettet:
Har børn ikke Forældre ? {{forumTopicSubject}}
https://dk.trustpilot.com/review/www.bornsvilkar.dk
Det lyder som om staten skal have ansvaret for børn,
det burde være forældrene der sørger for deres
adgang og brug af internettet.
feb 2017
Følger: 4 Følgere: 3 Emner: 4 Svar: 201
Det siger ikke meget om kernen i dit indlæg, som du skriver handler om forældrenes holdning til børns brug af og adgang til internettet.
dec 2014
Følger: 11 Følgere: 83 Emner: 438 Svar: 3.562
Hold dig til dit eget Forum, du er ynkelig og anmassende.
apr 2019
Følger: 3 Følgere: 27 Emner: 310 Svar: 2.100
apr 2019
apr 2019
Du er for meget amatør, din side er som det der blev lavet for 30 - 40 år siden.
dec 2014
Vær vred alt du vil.
Det ændrer ikke på hvem du er!
Blogger
Følger: 14 Følgere: 255 Emner: 439 Svar: 9.817
Jeg har ingen anelse om hvem denne Polle er?
Kan du forklare det nærmere? Jr Ergo H
Det vil jeg meget gerne forklare, Alic, Polle D, Bente C, Dora H, Carsten H, Helene C og det sidste nye Ergo H, du skriver på nøjagtig samme måde, du opretter grupper, så du kører i stereo og tror alle melder sig ind. Du har spammet BB til lige siden det tidligere forår, det kan jeg se i min mail, når der er nye, som følger mig, du fylder godt.
Og hver gang du bliver konfronteret med dit kalde navn: Polle D, så skriver du efterfølgende, at du har anmeldt os, det er også en standardtekst, du har, hvordan går det ellers med det der anmeldelse - synes ikke vi hører noget
Du er aldeles uønsket her, så S K R I D herfra, vi gider dig ikke, din løgnhals, og de gider der heller ikke på din egen side, der sidder du også og lyver så tydeligt, at dit løgn kan fanges i luften og males blå, jeg synes også lige, jeg vil hente lidt fra Statusbeskeder, så dem der læser med her, kan se, hvad du er for en, du burde slet ikke have lov til at have adgang til sociale medier, du er et rædselsfuldt menneske.
Men nu skal I lige læse med her, så I kan danne jer et indtryk af Poul David B.K.:
Blogger
jetset
5. aug
Og jeg kan give info om, at profilen "Bente C" er alias Polle D, altså her sidder han også og snakker med sig selv, lige som han gør på eget forum, han burde slet ikke have adgang til sociale medier, han er som Cris7 skriver total frastødende og overtræder alle BB's regler og vilkår.
https://www.baboom.dk/forum/off-topic/651709-jojo_
1 synes godt om
jetset
Fortryd
cris7
4. aug
Til BB's 'fraværende administration'.
Stop Polle D og alle hans fake profiller. Stop Polle D, og hans mentalt forstyrrede univers.
Han er et totalt frastødende menneske!
2 synes godt om
2 kommentarer
cris7
4. aug
cris7
https://www.baboom.dk/forum/off-topic/650209-polle
1 synes godt om
cris7
4. aug
cris7
Glemte lige at tilføje, at i overstående link, har Polle hurtigt efter slettet sin profil. Derfor er hans svar ikke tilgængelige at se.
1 synes godt om
jetset
Fortryd
jetset
25. jul
Der er ingen aktive på dagligdags debatten mere!
Der er kun ca. 5 medlemmer på den hemmelige jetset gruppe!
Så forummets delvise aktive, kan tælles på en hånd! smiley Jr. Polle Knold
Hvor skadefro, er det fordi du fik afslag, da du søgte ind på Forum (privat), der er alle dem, som var aktive på Forum før, undtagen din Ven, til din store ærgrelse.
3 synes godt om
jetset
Fortryd
Hello kitty Kokos
15. jul
Det er rigtig rigtig synd for dig Trolle Polle Trolle Rolle
verdenen er så hård og brutal i mod dig. Ja nærmest ond.
Det er altså ikke fair overhovedet.
Uretfærdigt
Dig som er sådan et godt og ærligt menneske at du skal udsættes for det. Føler med dig. Rigtigt meget god bedring ønskes du herfra.
Ps håber alle de onde grusomme bruger herinde inde bliver spist af trolde.
1 synes godt om
3 kommentarer
Me .
15. jul
Me .
smiley
Me .
17. jul
Me .
Ja, og han bliver ved med at linke til hans egen hjemmeside her inde, selv om man ikke må det. smiley
Hello kitty Kokos
17. jul
Hello kitty Kokos
Ja han er en heldig kartoffel at have sær regler.
1 synes godt om
jetset
Fortryd
jetset
15. jul
Polle, det har du tænkt dig, at kalder dig her i den weekend der er gået, sidst du var her, kaldte du dig Carsten H, og så har du også en anden fake profil, hvor du kalder dig Bente C, du har tilknytning til disse navne, da det er i din familie bl.a., men du kaldte dig også Alis sidst, da du var på og brugte Alis kopierede tekst, det ved Alis nok ikke noget om, for du har nok ikke spurgt om du må bruge det, men det kaldes identitetstyveri.
Jeg har lagt mærke til, at du bruger weekenden på at spamme på BB, lukker din egen side ned, da du har travlt på denne her side, spammer med dobbelt tråde, ved at oprette en grupper, så der både er grupper og Forum tråde x 2.
Du følger div profiler samtidig med at du blokere dem. Denne her Statusbesked er blot til info for BB's læsere, så de kan have en fornemmelse af, hvad du er for en giftig profil.
Polle alias Poul David B.K. - jeg kan give flere oplysninger i PB.
2 synes godt om
1 kommentar
jetset
17. jul
jetset
Og denne her Statusbesked skriver du den 15.7., allerede efter din oprettede profil: 11.7.
15. jul
På grund af personangreb har jeg været nød til at blokere og anmelde flere profiler her på BaBoom!
Hilsen
Polle
Så i og med du føler dig angrebet, hvor du samtidig med din oprettelse af din nye profil : Polle har blokeret samtlige aktive medlemmer her, du har ikke fået et eneste angreb, så du er hermed afsløret Carsten H, Bente C, Dora H, Alis, den var så tyk, at den kunne males blå i luften, Polle, Poul David, du har mange døde hjerneceller.
jetset
Fortryd
jetset
15. jul
Polle, det har du tænkt dig, at kalder dig her i den weekend der er gået, sidst du var her, kaldte du dig Carsten H, og så har du også en anden fake profil, hvor du kalder dig Bente C, du har tilknytning til disse navne, da det er i din familie bl.a., men du kaldte dig også Alis sidst, da du var på og brugte Alis kopierede tekst, det ved Alis nok ikke noget om, for du har nok ikke spurgt om du må bruge det, men det kaldes identitetstyveri.
Jeg har lagt mærke til, at du bruger weekenden på at spamme på BB, lukker din egen side ned, da du har travlt på denne her side, spammer med dobbelt tråde, ved at oprette en grupper, så der både er grupper og Forum tråde x 2.
Du følger div profiler samtidig med at du blokere dem. Denne her Statusbesked er blot til info for BB's læsere, så de kan have en fornemmelse af, hvad du er for en giftig profil.
Polle alias Poul David B.K. - jeg kan give flere oplysninger i PB.
1 synes godt om
jetset
dec 2014
Men han er også en stalker, som forfølger flere profiler her, samtidig med at han anmelder dem konstant. Ikke mindst via sine konstante fake profiler.
Polle kunne ha' været et aktivt medlem af dette Forum, men valgte sin egen vej, ved konstant at nedgøre medlemmer her, for at forsøge at få alle over på sit eget debatforum.
Et debatforum som han i øvrigt heller ikke kan få til at fungere. For dér har han også en masse aliasser.
Han har overtrådt alle regler for BB's reglementer.
Det er meget trist, for nye medlemmer vil altid være velkomne, men desværre har vi været nødsaget til at handle anderledes, grundet Polle.
Hvilket BB burde handle overfor? Hvis de er tilstede?
Blogger
nov 2017
Følger: 6 Følgere: 50 Emner: 142 Svar: 2.223
Jeg kan se i alle er gået off topic i forhold til emnet så jeg vil lige give mit besyv med.
Jeg har fulgt Poul David siden han åbnede sin første debat side og jeg kan næsten garantere jer for at han vender tilbage fordi hans liv består udelukkende af film, musik og debatforum, men desværre har manden ingen situationsfornemmelse hvilket i nok har opdaget for længe siden og trods utallige opfordringer har han ikke ændret stil.
Der er ingen tvivl om at han allerede er dukket op under nyt profilnavn og følger med i tråden her 🙄
nov 2017
Følger: 6 Følgere: 50 Emner: 142 Svar: 2.223
Det kan jo kun gå galt når mennesker absolut skal være på hele tiden og selv min hustru farer til telefonen hvis den ringer uanset hvor travlt hun har med noget andet.
Det er sku da sygeligt at det er kommet så langt ud at man ikke kan vente med at ringe tilbage til man er færdig med det man er igang med.
Selv på byggepladser og ved vejarbejde ser jeg arbejdere på stribe der snakker i mobil og det koster utvivlsomt kassen med al den spildtid.
Stress er jo oppe i tiden og jeg er overbevist om at det skyldes mobil afhængighed blandt både voksne og børn.
Har i andre oplevet det samme eller er det bare mig der er old school ??
dec 2014
Helt enig i dit indlæg.
Selv er jeg ikke afhængig af mobilen, den må vente til jeg har tid. Jeg kunne heller ikke drømme om at tage den hvis jeg er ude og handle, for jeg synes det er ret generende når folk går og taler højt i mobil, mens de køber ind.
Det værste er dem som kører på cykel. Jeg har ikke tal på hvor mange gange det kunne have gået galt, for så snart nogle hører 'plinget', bliver den straks taget op af lommen, opmærksomheden på skærmen, så man er ved at køre galt.
Eller dem som kører på 'Christaniacykler', som jo ikke kan vælte, selv med børn i , så kører man med hoved dybt begravet i skærmen.
Det er virkelig frygtelig når man er på cykel, for man skal virkelig være opmærksom.
Har børn ikke Forældre ?