Engell om Trump. {{forumTopicSubject}}
https://ekstrabladet.dk/nyheder/politik/engell-om-trump-pak-manden-ind-i-vat/10526393
Hans Engell, mener at der efterhånden ikke er andet at gøre end at behandle Donald Trump som en meget vanskelig psykisk syg patient. jvf. EB
Det er jeg helt enig i, hvilket også gælder Trump's 'soldater' og medsammensvorne i hans regering. De er alle psykisk syge, som ikke har sund fornuft, god moral, eller sans for hvordan man bør opføre sig over for andre mennesker, og er slet ikke i stand til at lede et stort land, navigere demokratisk og diplomatisk overfor andre lande.
Trump har altid sat sig selv først i alt, er et frastødende og ulækkert menneske, med storhedsvanvid. Ikke et hak bedre end andre af verdens værste diktatorer.
Det kan godt være at nogle mener at han har taget et par gode tiltag, men et par gode ingredienser i en rådden suppe, gør den ikke spiselig.
Mener dog ikke at Trump skal pakkes ind i vat til han falder til ro, for det er noget han ikke forstår. Der er nødt til at være en klar direkte og hård tone overfor ham.
Hvordan ser I på Trump?
Trump's regering?
Den ekstra store magt Elon Musk har fået?
apr 2019
Følger: 4 Følgere: 30 Emner: 323 Svar: 2.137
Så hvor er forskellen, forskellige meninger og intet andet,
https://www.dr.dk/nyheder/indland/korrespondent-fe-vurdering-viser-russerne-ikke-noedvendigvis-stopper-ved-ukraine
Verden er blevet en stor legeplads for idioter.
dec 2014
Følger: 11 Følgere: 86 Emner: 466 Svar: 3.728
Helt enig. En legeplads hvor drengene vil vise deres muskler, og er ligeglade over hvem det går ud over.
apr 2019
feb 2025
Følger: 7 Emner: 1 Svar: 9
Jeg ved ikke om Trump er syg, men der er godt kommet nogle mærkelige udsagn fra ham et godt stykke tid, også før han blev præsident!
apr 2019
dec 2014
Men de sejler på en isflade der hurtigt kan smelte under dem.
De mener sig nu, totalt udnyttet af 'kolonimagten' Danmark. Hvilket er noget vrøvl.
De taler i øst og vest, om alt muligt dårligt de har måtte udholde, og har intet gjort selv for fx. at stoppe seksuelt misbrug af børn, incest, stort alkoholmisbrug som de har været velvidende om.
Man må ikke mere bruge ordet 'grønlænderstiv', men det er nu engang fakta, at i rigtig mange år, og stadig, er grønlændere her som bliver behandlet for dette, og stadig render rundt stangstive.
Men hva', hvis de ønsker selvstændighed, så lad dem selv klare sig.
feb 2025
Følger: 7 Emner: 1 Svar: 9
Jeg tror ikke, at der er et flertal i det danske folketing for at Grønland bliver selvstændig!
Hvis de derimod selv laver en folkeafstemning om selvstændighed og stemmer ja til det, og de også mener at de kan klare sig selv både økonomisk og sikkerheds mæssigt, hvad jeg har svært ved at se, at de kan gøre - ja så kan der måske nok komme et dansk flertal for deres selvstændighed!
dec 2014
Der er ingen forskel på ham og Putin.
maj 2023
Følger: 3 Følgere: 10 Emner: 7 Svar: 364
apr 2019
Engell om Trump.