{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af gardinstang 250 kr.
  • Montere en kattelem i en dør 1.000 kr.
  • El løbehjul - skift af bremseklodser - kugoo g2 600 kr.
  • Flytterengøring 2.500 kr.
  • Samling af 2 garderober fra jysk 2.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Erfaringer med ferie i Tyrkiet ?
  • popsie .
    popsie . Tilmeldt:
    okt 2008

Følger: 1 Emner: 35 Svar: 149
    #2   12. apr 2009 Kan sige at Tyrkiet skulle gerne være et godt land med gode mad.
    Jeg vil anbefale at I tager til Izmir, da stranden skulle gerne være god der ved kysterne. Har selv par tyrkiske venner, og maden derover er enormt billigt! smiley

• #3   12. apr 2009 har være i tyrkiet på ferie 9 gange, det siger lidt om hvor glade vi er for stedet i min familie når jeg kun er 17. Det er et kanont land, massere af varme, venlige mennesker, billigt, og rigtig rigtig god mad. Sælgerne kan være lidt trælse, men det vender man sig til. De byder gerne på the osv.

Kan kun sige at det er et kanont land,

Vi har primært boet i alanya, men har prøvet side en gang, hvor vi ikke var så glade for.

Men et hotel vi var på de første 4 år, hed Green garden, som er blevet et kæmpe hotel, med lime plantage lige ved siden af(nice til ens drinks,:b)

• #4   12. apr 2009 jeg var i marmaris og det var såååå godt ! virkelig , det kan anbefales .

• #5   12. apr 2009 Der er kun gode ting i det land, ingen sure miner over muhammed tegningerne eller lign, og folk er bare generalt søde dernede, var jeg og min families indtryk dernede fra hvert fald, så tag i trykt derned, om det er enten bade ferie eller bare slappe af og se seværdigheder så kan det stadig anbefales smiley
    Alle formåle er gode, og nattelivet dernede er også vildt nok, så GO GO !

• #6   12. apr 2009 Jeg har været begge steder. Jeg vil klart anbefale Alanya frem for Marmaris. Der sker meget mere i Alanya.
    Men begge steder er rigtig lækre og de er meget flinke alle steder. Vi har aldrig haft nogen problemer dernede. Tyrkiet kan kun anbefales. Helt sikkert

• #8   12. apr 2009 Alanya og Marmeris er vildt fedt! Vi har lejlighed i Oba. Det er liige udenfor Alanya. Det er dejlig og det er varmt smiley

• #9   12. apr 2009 Men vil helt klart også fortrække alanya .. det bedste sted i tyrkiet efter min mening .

• #10   12. apr 2009 Shit.. Mange tak for alle svarene.. Bare blive ved med det..

Har i været ude og dykke ? Lige pt hælder jeg mest til marmaris, da min chef har anbefalet det sted. Hvordan er stranden i marmoris ?

• #11   12. apr 2009 Alle er glade og vil hjælpe, dog kan det også blive for mget, men så må man ære bestemt og sige nej. Men Det er et ddejligt land smiley Gode strande for det meste. Det med om det er sandstrand eler stenstrand kommer helt an på hvordan vinterens vinde har været. Det er forskelligt sidste år var der stenstrand men eftersigende skulle der være sandstrand i år. smiley

• #12   12. apr 2009 Ja, i må meget gerne beskrive hvilket rejseselskab, i har gjort brug af.. Overvejede nemlig Tyrkiet eksperten indtil jeg hørte om deres service mv.

• #13   12. apr 2009 Stranden er bedre i alanya end i marmoris ?

• #15   12. apr 2009 Ebru, det er vel det der bazar område du snakker om ikke ? smiley kanont sted.

• #16   12. apr 2009 Hr. Esmann ?
    Jeg syns strandden er bedre.. Men det er stortset det samme efter hvd jeg husker. smiley Hviis du er til diskoteker osv så er det bare at tage til Alanya Havn. Der er masere at vælge imellem. Vi tager bare det billigste da vi har lejglighed der nede. smiley Så det kan du vidst ikke brugeil noget smiley

Kommentér på:
Erfaringer med ferie i Tyrkiet ?

Annonce