{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.869 visninger | Oprettet:

b c
b c
Følger: 7 Følgere: 7 Emner: 68 Svar: 344

Mamaris - Tyrkiet. {{forumTopicSubject}}

Ovenstående feriested, har vi lige booket til, og derfor vil jeg lige hører jer herinde (som har været der) om nogle ting.

- Nogle oplevelser, som er værd at hører?
- Hvordan med priser?
- hvordan med stranden?
- Hvad valuta billigst?

Er der noget, som er normalt og som jeg skal bemærke eller hvordan?

-// ser frem til at hører fra jer - Bjarne

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af gardinstang 250 kr.
  • Montere en kattelem i en dør 1.000 kr.
  • El løbehjul - skift af bremseklodser - kugoo g2 600 kr.
  • Flytterengøring 2.500 kr.
  • Samling af 2 garderober fra jysk 2.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Mamaris - Tyrkiet.
  • #1   25. maj 2009 Altså kan vist svare på den ene .. (:
    Skal selv til Alanya i sommer, nå men Valuta er det billigst at veksle dernede, er de (næsten)t med alle lande (:

• #2   25. maj 2009 Jeg har arbejdet som guide i Tyrkiet i de sidste 7 sommerferier. Jeg har dog altid været helt ude på vestkysten ved Kusadasi, har aldrig været i Marmaris.
    Men det kan være, jeg kan svarer på nogle af dine spørgsmål, hvis du lige præcisere lidt.

• #3   25. maj 2009 Ang. Valuta, kommer det meget an på hvilken bank aftaler du har i din bank. Jeg plejer bare at hæve i en hæve automat dernede, fordi jeg er doven.

• #4   25. maj 2009 Tænkte mere ,på tyrkiets egen valuta, ELLER euro ..
    Tænker bare de jo gerne vil have euro ind i landet?

• ca s
    ca s Tilmeldt:
    sep 2007

Følger: 1 Emner: 5 Svar: 42
    #5   25. maj 2009 Bedst med tyrkiske lire. Betaler du med euro dernede, så har de lokale en anden kurs når de veksler om. Så du får mere hvis du har dem i lire. Det eneste minus er at du ikke kan veksle dem om når du kommer hjem, så husk og brug dem inden.

Har aldrig være i Marmaris, kun i Side og Alanya, og det sidste kan klart anbefales. Side er kedeligt og der er langt til Alanya. Har hørt flere at Mamaris skulle være godt, men jeg er dog mest selv til Alanya.

• #6   25. maj 2009 du skal ikke købe tyrkist Lire her i DK. køb det i Tyrkiet, ellers taber du penge. Det er en rigtig fed ferie sted, der er sindsygt meget varmt dernede. strandet er familie venlig

• #7   25. maj 2009 jeg var i marmaris sidste år. der er virkelig nogle ting der er værd at prøve.. f.eks. hamam, en tur til skildpaddestranden og ja. en masse ting.

• #8   25. maj 2009 Hvaa ? Er der bare proppet af turister dernede ? Altså kan man overhovedet se vandet for bare turister, når man ligger på stranden.. ?

Hvordan er trygheden og sikkerheden dernede ?

Det er første gang min kæreste og jeg alene skal til udlandet. Vil i sige at det er et nemt land at rejse i ?

• #9   25. maj 2009 anne *jeg hedder mette -- Hvad er der at opleve . fortæl gerne det hele detaljeret smiley

• #10   25. maj 2009 ja selvf ka du da se vandet for turister (:

tryghede og sikkerheden?? jeg var ikke utryg over noget dernede overhovedet ... jeres rejseguider skal nok fortælle jer alt det der på turen.

nemt land at rejse i? hvordan er et land svært at rejse i? ige, jeres rejse guider fortæller og hjælper.

• #11   25. maj 2009 hmm har været der 7 gange efterhånden og syntes stadig det er fedt. men i selve marmaris er der mange turister rigtig mange men det er også en by med gang i i sær nede ved strand promenaden så hvis i skal feste er det det helt rigtige sted. og jeg vil anbefale jer at tage på en jeepsafari og en crosser tur og lad vær med at køb det igennem hotellet i skal gøre det at i går ned til en af de mange boder der er i byen og snakker med dem og tit er det sådan at hvis i booker flere ting på en gang får man rabat men det kommer jo ikke af sig selv i skal virkelig handle om det også når i går i bazaren og shopper i skal ALDRIG bare sige ja til den første pris de siger. og hvis i mener i ikke gidder give det i har handlet jer frem til så vend om og gå og hvis de så kalder jer tilbage får at komme med en bedre pris så gå med på den. men god tur og håber du kan bruge det til noget

• #12   25. maj 2009 og sikkerheden er fin politiet er meget synlige. og der er jo kommet nogle nye regler så de må ikke bare hivefat i folk der nede. hvis et spisested gør det så bliver det lukke i 3 dage og hvis de bliver ved bliver straffen hårdere og hårdere og som turist er det altså meget dejligt at det er blevet sådn

• #13   25. maj 2009 Ang oplevelser, hvad kan du da komme med , vil meget gerne hører en masse - priser på dem osv smiley ..

• ca s
    ca s Tilmeldt:
    sep 2007

Følger: 1 Emner: 5 Svar: 42
    #14   26. maj 2009 Pamuk, betyder altså bomuld på tyrkisk. Så det er en bomuldsbjerg og ikke kalkbjerg.
    Røvkedeligt og se.

I er unge, så hvorfor på sådan en morfar tur.

Kommentér på:
Mamaris - Tyrkiet.

Annonce