{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.364 visninger | Oprettet:

7 piger til spanien {{forumTopicSubject}}

halløj.

vi er 7 piger der i uge 29 skal til spanien - lloret de mar eller mallorca eller magaluf.. er der nogle af jer som har nogle gode hjemmesider, hvor man kan få billige flyrejser? billige hoteller? eller billigt fly og hotel sammen? det ville være lækker..

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  7 piger til spanien
  • #1   6. jan 2010 kommer an på hvordan i ser ud haha smiley
    ej kom til lloret de mar!!

• #2   6. jan 2010 ung ferie smiley

• #3   6. jan 2010 ååååh vi er alle mega lækre! smiley øøh..

altså nogle vil ikke med ungrejs, selvom det ville være lettest og billigst.. og vi er 3 som er meget FOR for ungrejs.. vi ville bare se om der var andre muligheder end ungrejs..

• #4   6. jan 2010 go go go go smiley

• #5   6. jan 2010 det billigste for jer er at rejse fra hamborg, gå ind på mallorca.dk der kan i sambygge jeres ferie, magaluf er klart et sted for unge og er man til store vilde diskoteker skal man finde det der hedder BCM (på youtube kan du finde lidt optagelser der inde fra).

Kommer selv fra mallorca og der er bare alle tiders der nede :o)

• #6   6. jan 2010 (foresten så er magaluf på mallorca ;o) )

• #7   6. jan 2010 hahahah okay, troede faktisk det var 2 øer.. men tak. så må vi se hvad vi finder ud af i aften, da skal vi nemlig samles og blive enige smiley wuhu .. men tak for hjælpen.. modtager gerne flere bud

• #8   6. jan 2010 tag med ungrejs til Lloret så for i en fed ferie med mig som guide! bliver alt for fedt smiley

• #9   6. jan 2010 salem .

på Mallorca ligger BCM også .. Europas trejde største diskotek.
    1 sal som spiller elektronisk, og 1 sal som spiller club, R'n'b og det ..

Super fedt.

• #10   6. jan 2010 ryanair.com

• #11   6. jan 2010 Jeg synes også i skal tage med ungrejs, det er vildt billigt i forhold til man får rejsen hotel osv smiley

• #12   6. jan 2010 Sidsel

Huak lige at lægge ekstra gebyr oveni. Så er det ikke så billigt længere!!

• #13   6. jan 2010 kenneth, nu så jeg ikke lige hvor i spanien hun ville til, men vi plejer at kunne flyve fra billund til alicante for 150 kr tur/retur.
    Det synes jeg da der er billigt?

• #14   6. jan 2010 Har i så bagage med?? For det koster ekstra

• #15   6. jan 2010 ja ungrejs er vildt billigt, men der er desværre nogle som udelukker det smiley men håber vi kan få dem overtalt..

tak for hjælpen alle smiley

• #16   6. jan 2010 Kenneth: Ja, vi havde bagage med uden at betale ekstra. Du må ikke ha lige så meget som hos andre flyselskaber, men igen, så er de også virkelig billige, så mon ikke man overlever smiley

• #17   6. jan 2010 Sidsel O - det lød ellers billigt.. tror det billigste jeg kunne finde ved ryan air, var 2000 kr?!

• #18   6. jan 2010 Det er fordi du kigger nu.. smiley December-februar er de værste måneder.
    Vi har familie i Spanien og skal også snart selv flytte derned, vores venner dernede kender alle de billige metoder smiley
    Mener også norwegian er ret billige.. Der må man nemlig ha hund med som håndbagage og det må man ikke hos ryanair.

• #19   6. jan 2010 Maria: Det kan også ha noget at gøre med destinationen.
    Vi kiggede selv på fly fra billund til malaga, det billigste var 1800 kr pr pers, men ændrer du destinationen til alicante sparer du et hav af penge.
    Vores familie skal så køre fra Fuengirola til alicante og hente os, men det gør de gerne for at spare os et par tusind smiley

• #20   6. jan 2010 men vi ved ikke hvordan vi skal komme hen til lloret så eller mallorca smiley

• #21   6. jan 2010 Sidsel, ved ikke hvornår du har bestilt sidst. Men vi rejste sidste år 18 dec. (London) det var os meget billigt derover. 80 kr par mand uden afgift. Så det var billigt nok. Dog da vi skulle hjem kostede 390 + lufthavns afgidt par mand. Det var os ok. Men da vi skulle betale kom der et gebyr på bagage + en anden afgift hvilket gjorde vi betalt omkring 1100 ialt pr person. Hvilket ikke var specielt billigt i forhold til de andre selskaber. Heldigvis havde vi ikke mere end de 15 kg pr. taske. For så var der kommet en straf afgift eller måtte man efterlade noget i lufthavnen.

Men rejser man uden bagage (dog må man ha 10 kg håndbagage med) og finder de billige dage hvor de fleste ikke kan rejse. Ja så er det billigt. Ellers er det ikke meget billigere

• #22   6. jan 2010 B O P P E L O P .
    igen magaluf ligger jo på mallorca så ja selvfølgeligt ligger BCM også på mallorca ;o) men skal forresten påregen at det for turister ikke er videre billigt og komme ind.

• #23   6. jan 2010 Kenneth P
    pt har man kunne komme fra mallorca til hamborg og samme vej tilbage for kun 43 euro og ja det er alt incl det synes jeg nu ikke er dyrt og det var med ryan air.

• #24   6. jan 2010 Så skal du lige huske ekstra tillæg. De skal tjene deres penge et sted. Og de ekstra tillæg kommer først længere inde i bestilling og kan ikke ses før man er ved sidst trin i bestillingen. Lige pt kan jeg ikke finde mallorca på ryanair hjemmeside som afgang. Har det et andet navn??

• #25   6. jan 2010 Kenneth: Personligt synes jeg at 10 kg håndbagage er rigeligt, og som sagt rejser vores familie meget frem og tilbage mellem billund og alicante, og det er ikke bare held når de finder de bilige biletter, ved ikke hvor du har det fra? Og at der kun er billigt på bestemte dage, har man ferie er der vel ikke dage der er bedre end andre at rejse?

• #26   7. jan 2010 Sidsel: Er vi enig om de skal tjene deres penge et sted?? Og det gør de ikke på så billig billetter til 150 kr tur retur. Det er muligt at der er nogen der kan flyve uden ekstra bagage og kan spare nogen penge der.

Reglen er 10 kg for håndbagage. I en taske der er beregnet efter bestemte mål. Alt ud over det koster ekstra. Og det er der de tjene deres penge. Har man mere end 15 kg med i sin taske skal man os betale for taske nummer 2

Dr1 har lavet en udsendelse om det. Mener det var kontant. Dog var ryanair ikke med. Men det er samme ryan tjener deres penge for.

• #27   7. jan 2010 Okay. Jeg er da ked af du har haft en dårlig oplevelse med dem.. Men som sagt har hele vores familie kun gode erfaringer..

• #28   7. jan 2010 Tja, dårlig oplevelse, ved jeg ikke om man kan kalde det.

Men misvisende priser kan man kalde det. Når de ikke oplyser den fulde/rigtig pris.

• #29   7. jan 2010 Kenneth P: Som sagt, det er ikke min oplevelse smiley

• #30   7. jan 2010 kennth der er ikke noget andet tillæg min famlie fra mallorca har lige været her og gav den pris 43 euro slut prut ikke en krone mere end det ;o) min far stod selv for bestillingen så jo rayn air kan godt være billige :o)

• #31   7. jan 2010 salem: sjovt nok var jeg i london i sdiste mdr. og vi havde 1 taske med udover håndbagage. Og den ekstra taske betaler du for salem + gebyr for at bestille på nettet osv. Dog kan nogen nøjes med håndbagage som sidsel kan. Og så undgår hun det gebyr! Synes lige du skal læse den tekst, før du skriver igen salem.

http://www.viviro.com/da/Nyheder/Ryanair-tjener-5-mia.-pa-gebyrer.html

• #32   7. jan 2010 jamen kenneth prøv nu lige og hør her, du tror ikke min famlie havde en kuffert med ud over den håndtaske?

prisen incl alle gebyr var som nævnt pr person 43 euro det er altså ikke dyrt.

Kommentér på:
7 piger til spanien

Annonce