{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
3.474 visninger | Oprettet:

...
...
Følger: 1 Emner: 19 Svar: 395

Lloret vs. Golden Sands vs. Sunny Beac {{forumTopicSubject}}

Heej Baboom.

Hvad er det bedste sted at tage hen, hvis man vil på "partyferie". Altså hvad taler for og imod stederne?

Vil gerne høre om erfaringer fra: Lloret de Mar, Golden Sands, Sunny Beach, Magaluf og Kos. Evt. også andre fede steder, hvis du mener der er et, som ikke er nævnt her smiley

På forhånd tak.

God weekend smiley

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af gardinstang 250 kr.
  • Montere en kattelem i en dør 1.000 kr.
  • El løbehjul - skift af bremseklodser - kugoo g2 600 kr.
  • Flytterengøring 2.500 kr.
  • Samling af 2 garderober fra jysk 2.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Lloret vs. Golden Sands vs. Sunny Beac
  • #1   16. jan 2010 Var i Lloret i sommers, og kan kun sige tager derned igen til sommer, svar nok ;)?

• #2   16. jan 2010 Min veninde har været i golden sands og sunny beach, hun siger der er meget hyggeligere i golden sands fordi sunny er så stor.. så vil hellere til golden frem for sunny...

Men jeg kigger lige med her

• #3   16. jan 2010 Vi står og skal vælge mellem sunny og lloret... tror bare vi vælger lloret igen smiley

• #6   16. jan 2010 Men helt sikkert, Lloret har en alt for fed stemning, har ikke været de andre steder men Lloret lever sku op til nogle forventninger :)!

• #7   16. jan 2010 har været i loret ret skuffet over det. den er så smadret af og være et druk ferie mål. det er ikke billigt og drikke der. det var med ung rejs jeg var der nede.

alanya med uptours det rykke så max! der så så meget gang i den hele tiden. også giver man 20 lire for en Long Island ice the der består af 90 % sprut og 10% cola:) tjek evt www.uptours.dk

• #8   16. jan 2010 scott pigen... ja men golden er mini.. den glade viking er ihvertfald der smiley

• #10   16. jan 2010 ser lige med :=)

• #11   16. jan 2010 tag til alanya og gi den gas:) der er diskoteker med en pool i selve diskoteket:)

• ...
    ... Tilmeldt:
    jan 2007

#12   16. jan 2010 Tak for alle de gode svar.. smiley

Vi er også mest på Lloret de Mar. Jeg har bare læst, at musikken er lort, fordi der er så mange hollændere dernede, så de spiller kun techno, hardstyle og andet lort. Så har jeg også hørt herinde på siden, at der er utrolig mange tyskere og englændere, nogle der kan be - eller afkræfte dette? smiley

Ellers så bare kør på med jeres erfaringer smiley

• ...
    ... Tilmeldt:
    jan 2007

#13   16. jan 2010 Bjørn - Alanya havde vi også overvejet, men det er bare ikke så rendyrket som de andre steder jeg har nævnt smiley Altså når man snakker party! smiley

Vi kommer jo derned udelukkende for at feste og møde nye mennesker, hovedsageligt søde piger smiley Hehe..

• #14   16. jan 2010 det er der masser af i alanya deres diskoteker der nede er jo kæmpe der er også masser af unge fra resten af norden:) også bliver der spille det fede musik der nede:)

opretter lige et album med billeder fra da jeg var der nede:)

• ...
    ... Tilmeldt:
    jan 2007

#15   16. jan 2010 Bjørn C - Okay.. Det lyder også fedt og tak smiley Jeg har bare været der, godt nok med min familie, og der var på ingen måde dødt. Det er bare mere en "rigtig" by og det kan man jo ikke ligefrem sige om f.eks. Lloret. Den er bygget til fest. smiley Men vil da, helt sikkert, lige tjekke dine billeder ud.

• johnny j
    johnny j Tilmeldt:
    feb 2007

Følger: 1 Emner: 1 Svar: 28
    #16   16. jan 2010 vi var i sunny sidste år det var bare alt for fedt.. kanont sted

• johnny j
    johnny j Tilmeldt:
    feb 2007

Følger: 1 Emner: 1 Svar: 28
    #17   16. jan 2010 vi var i sunny sidste år det var bare alt for fedt.. kanont sted

• #18   16. jan 2010 så er nogle af dem kommet op. deres strand er også langt bedere end den katte bakke der er i loret.

• #19   16. jan 2010 Har været i lloret de 4 sidste år. Det er der bedste sted. Colossos smiley

• #20   16. jan 2010 Colossos er niiice..

Lloret's strand er lort

• ...
    ... Tilmeldt:
    jan 2007

#21   17. jan 2010 Spiller de ikke kun techno og andet, som gør hollænderne liderlige på Colossos? Fik jeg fortalt af en bruger herinde.

• #22   17. jan 2010 det kan ikke spille andet deres lyd anlæg. det er nok ti år gammelt min og der er bare pump de spiller der inde.

• ...
    ... Tilmeldt:
    jan 2007

#23   18. jan 2010 Det lyder sgu lidt træls. Spiller de slet ikke noget, som man hører herhjemme? Jeg tænker ikke så meget på danske bands, men mere noget, som f.eks.: Jason Darulo, Casada, David Guetta, Akon, Tinchy Stryder, Lady Gaga osv. osv.? smiley

• #24   18. jan 2010 vi hørte da som eksempel pitbull - uno does...osv dernede (:

• ...
    ... Tilmeldt:
    jan 2007

#25   18. jan 2010 Kevin - Kan du nævne mere, som er internationalt anerkendt? smiley Det er jo ikke så underligt, at sangen spilles, når det er spansk der synges på smiley

• #26   18. jan 2010 vi hørte det meste af dem du nævnte, på colossos

• ...
    ... Tilmeldt:
    jan 2007

#27   18. jan 2010 Okay, fedt nok smiley

Så er der jo intet at være bange for. Er pige/dreng fordelingen nogenlunde? smiley

Og er Colossos det eneste der holder dernede? smiley

• Rasmus M
    Rasmus M Tilmeldt:
    okt 2009

Følger: 1 Svar: 1
    #28   10. okt 2010 kan man ikke rejse med ungrejs til sunny beach ?

Kommentér på:
Lloret vs. Golden Sands vs. Sunny Beac

Annonce