Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Mounting of curtain rod 300 kr.
  • Anlæg af græsplæne 5.000 kr.
  • Hjælp til montering af ny vaskemaskine og ny opvaskemaskine 1.500 kr.
  • Hænge 3 lamper op😊 500 kr.
  • Elektriker 700 kr.
  • Afmontering og montering af opvaskemaskine (plus fix af tilkalket vandhane) 1.250 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  erfaring med rejse til cypern?
  • tom a
    tom a Tilmeldt:
    feb 2007

Følger: 2 Emner: 47 Svar: 495
    #2   21. jul 2010 CYPERN ER ET DEJLIGT STED , MEN DER ER DYRT ,

• #3   21. jul 2010 Jeg var 2 uger i Cypern.. Hold dig på den græske side.
    -Var på Hotel med All Included.. Fordi hvis du skulle spise ude hver aften - Vi var 4 mennesker cirke 450kr hver aften.. Så derfor valgte vi at finde et 4 stjernet hotel med All included..

Men super lækkert sted. Lækker strande, og ikke mindst søde mennesker men det er dyrt! Du finder ikke så mange billige kopi vare.. Så skal man tage en tur over på den tyrkiske side hvor de står og skriger efter en smiley

-Håber det kunne bruges

• #4   21. jul 2010 lyder godt... skal lige have undersøgt hvilken del det er så.. fandt nemlig en rejse der var 50% på.. så 3600 kr for 2... jeg vil gerne betale for at spise ude hver dag.. syntes 450 for 4 er ganske fint..

• #5   21. jul 2010 Vi var på en tur til en af de store byer, hvor man kunne gå over på den tyrkiske side..

Der advarede den græske guide os om at tage derover fordi det var farligt..
    Men så er spørgsmålet om det er personligt had, eller om der er noget om snakken smiley

• #6   21. jul 2010 hehe oki...

• #7   21. jul 2010 Men dødmandszonen som de kalder den. Er helt klart værd at se.. Grænsen der deler Den græske side med den tyrkiske.. Det er vildt fedt.. skud huller og huse som står som de gjorder dengang der var krig smiley

• #8   21. jul 2010 Er mere til kolde øl ved poolen nyde sol, shoppe ture og god mad..

• #9   21. jul 2010 Så spar lidt mere sammen. og køb et all included hotel.. Det fedeste nogensinde Gratis øl sprut drinks vand sodavand mad is slik 24 timer døgnet rundt.. Sådan var det på vores hotel smiley

• #10   21. jul 2010 is og slik har jeg dog ikke hørt om.. men alt det andet har jeg haft de sidste 2 år..

Har skam penge nok..

• #11   22. jul 2010 Vi var på et 4 stjernet hotel i cypern 2 uger på den græske side...

Der var 4 rasturanger .. hvor 1 af dem havde åbent 24 timer døgnet rundt..
    En stor slikbutik hvor man bare kunne gå ind og blande selv.. alt det man ville..
    Og is maskiner over det hele med alt det du kunne æde smiley

- Kan godt love dig for at man tog nogle kilo på smiley

Kommentér på:
erfaring med rejse til cypern?

Annonce