{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
903 visninger | Oprettet:

at rejse med fly for første gang {{forumTopicSubject}}

Hej,

JEg er i gang med at lede efter flybilleter og finder nogle billige til den ønskede destination, men jeg kan se at der er 1 stop imellem.

Fint nok, men der er kun 30 minutter fra det ene fly lander til det næste letter og man plejer at sige at check in skal ske 30-45 minutter før afrejse.

Kan jeg risikere ikke at komme afsted til det næste fly i en sådan situation? :S :

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  at rejse med fly for første gang
  • Muddi .
    Muddi . Tilmeldt:
    feb 2010

Følger: 4 Følgere: 3 Svar: 113
    #1   5. dec 2010 Man checker in 1 gang smiley Så du skal bare stige af og til næste gate smiley

• Muddi .
    Muddi . Tilmeldt:
    feb 2010

Følger: 4 Følgere: 3 Svar: 113
    #2   5. dec 2010 Jeg er 85 % sikker .. smiley

• brian l
    brian l Tilmeldt:
    feb 2009

Følger: 1 Emner: 2 Svar: 20
    #4   5. dec 2010 jeg flyver en del pga mit arbejde og skifter tit.hvis det er en stor lufthavn du skal skifte i,kan du risikere at skulle køres til terminalen i bus fra flyet.så er 30 min ikke rigtigt nok smiley men hvis flyet kører direkte til gaten er det ikke noget problem .
    mvh brian

• brian l
    brian l Tilmeldt:
    feb 2009

#5   5. dec 2010 har desværre misset 2 fly pga buskørsel i lufthavnen og der var der 45min mellem flyene

• Tommy D
    Tommy D Tilmeldt:
    jan 2009

Følger: 1 Emner: 5 Svar: 210
    #6   5. dec 2010 Det kommer også an på om gates'ne ligger tæt på hinanden og om det er sikkerhedskontrol imellem dem.

Har personligt måtte løbe fra den midten af lufthaven til den ene ende, da vi kun havde 1 time mellem ankomst og afgang. Dette var i Frankfurt.

• brian l
    brian l Tilmeldt:
    feb 2009

#7   5. dec 2010 og netop i frankfurt kører man ofte i busser,tit pga diverse ombygninger

• Tommy D
    Tommy D Tilmeldt:
    jan 2009

Følger: 1 Emner: 5 Svar: 210
    #8   5. dec 2010 brian L
    Ja det gør man, men det var i sikkerhedskontrollen vi blev forsinket. Det endte med at da vi kom løbende ned til gaten, havde de allerede tjekket os ind, for de kunne se vi kom løbende smiley Ser måske også lidt mærkeligt ud at der kom 7 gutter løbende op i til den sidste gate i bygningen.. smiley

Kommentér på:
at rejse med fly for første gang

Annonce