hjælp til ferie kataloger over disney hjælp til ferie kataloger over disney
hejsa jeg vil høre jer herinde om i evt kan hjælpe mig med ferie kataloger over disney world parkerne i florida og california.
har haft kontakt til de danske rejseselskaber men de har kun over det i paris.
jeg har en veninde som bor derover og som havde skaffet ferie kataloger og sådan en dvd man kan få inde på disney worlds hjemmeside over parkerne men de er desværre blevet sendt til min gamle adresse som jeg flyttede fra her 1 marts, vi begge har haft kontakt til vores posthuse men de videre sende ikke post til ny adresse efter 6 måneder og når tingene er gratis bliver de ikke sendt retur til afsender men destureret desværre.
De sender desværre kun til hustande i usa, har kontakten disney world over email men desværre sender de ikke ud af landet, så derfor jeg spurgte min veninde om hun kunne hjælpe.
så ville høre jer om i evt kender nogle som bor derover eller i selv gør og kan skaffe ferie katalogerne over disneyworld og denne gratis dvd som fåes inde på disney worlds hjemmeside.
sep 2007
Følger: 16 Følgere: 13 Fotoprofiler: 1 Emner: 57 Svar: 1.088
sep 2008
Følger: 2 Følgere: 1 Fotoprofiler: 1 Emner: 183 Svar: 574
sep 2007
Følger: 16 Følgere: 13 Fotoprofiler: 1 Emner: 57 Svar: 1.088
men hvad er det du skal bruge i selv kataloget som man ikke kan se på deres hjemme side ?
aug 2008
Følger: 2 Følgere: 1 Emner: 14 Svar: 147
sep 2008
har det bedst med at man kan bladre i et katalog isteden for at man skal bruge nettet til dette men sådan er vi jo så forskelige.
aug 2008
Følger: 2 Følgere: 1 Emner: 14 Svar: 147
sep 2008
hjælp til ferie kataloger over disney