{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.001 visninger | Oprettet:

unknown *
unknown *
Følger: 1 Emner: 324 Svar: 622

alanya {{forumTopicSubject}}

ny har jeg aldrig ligget inde med den store rejsefeber, men er nu i gang med at bestille rejse til sommer til alanya en tur.. Er ret sikker på jeg bestiller et hotel med all inclusive, men nu vil jeg gerne høre nogle erfaringer:

Hvad kan man forvente af mad dernede? har ingen ide om hvad man spiser dernede på feriesteder.

Hva hotel skal man gå efter mht. beliggenhed?

Andet??

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  alanya
  • #2   15. dec 2010 var der i sommers , ikke et sted jeg vil tage hen igen pga de indfødte dernede de hiver folk til deres lorte butikker heletiden .

og LAD VÆRE at få isterninger i dine drinks ..
    du får myllermave af det

• tom a
    tom a Tilmeldt:
    feb 2007

Følger: 2 Emner: 47 Svar: 495
    #3   15. dec 2010 jeg kommer meget til tyrkiet , men det er i belek, grundet jeg har et hus dernede, ,De er meget flinke de tyrkere, mange gode steder at spise og billigt, der er også en masse 5 stjerne hoteller, med alt inc , det er buffe hver aften, men mange forskellige retter, morgenbordet er også fantastik. .men alanya er et stort turrist center. så er der meget mere roligt i belek

• michael b
    michael b Tilmeldt:
    nov 2007

Følger: 1 Svar: 57
    #4   15. dec 2010 ville osse vælge belek eller kemer det er bedre end alanya kvaliteten i den by er blevet meget dårlig med årene, har været der rigtig mange gange

• unknown *
    unknown * Tilmeldt:
    mar 2007

#5   15. dec 2010 hvordan er "shopping"-mulighederne og bare det at opleve lidt andet end hotellet i belek og kemer?

• Osten L
    Osten L Tilmeldt:
    maj 2009

Følger: 1 Emner: 2 Svar: 63
    #6   15. dec 2010 Enig med Peter L. Jeg tager ALDRIG til tyrkiet igen. Har ellers været i Alanya 2 gange nu. Sidste gang jeg var der, blev vi snydt for 2500 kr. Vi tilbragte det meste af en dag på politistationen, men vi fik da pengene tilbage. Man kan ikke stole på dem.

• tom a
    tom a Tilmeldt:
    feb 2007

#7   15. dec 2010 der er mange butikker og restuarenter i belek, og så er der kun 25 min kørsel til antalya
    by, 20 min til lufthaven, 40 min til Side som er en flot middelalderby med en masse forretninger. de gange jeg har været der har jeg set og prøvet Aspendos , riverrafting, sejletur, golf, vandfald, atv i bjergene, kameler, vildt traking i floder og bjerge, .men der er ikke noget vildt natteliv, dog er der på stranden lige startet et stort diskotek faktisk ved siden af et andet lidt ældre,men der plejer at ske noget om aftenen på hotellerne, . jeg lejer mit hus ud ,så hvis det er noget så bare skriv

• tom a
    tom a Tilmeldt:
    feb 2007

#8   15. dec 2010 til peter, jeg tror ikke der er mange steder man kan holde ferie uden at de hiver lidt i en , syntes ikke det er så slemt i belek, men på Bali, der er de vilde, lidt mere fredlige i thailand.

• michael b
    michael b Tilmeldt:
    nov 2007

Følger: 1 Svar: 57
    #9   15. dec 2010 vælg kemer hvis man ikke gider de hiver i en, der gør de de næsten ikke, kemer resort kan anbefales

• unknown *
    unknown * Tilmeldt:
    mar 2007

#10   15. dec 2010 mange tak tom...
    Hvor kan man evt. tage til hvor der også er bare en smule gang i nattelivet? gå ud og få et par drinks evt.

• tom a
    tom a Tilmeldt:
    feb 2007

#11   15. dec 2010 altså hvis man bor på et all inc, hotel så er det bare at hælde i hovedet der.. men ellers er der flere steder i byen hvor man kan få drinks .samt på stranden, ved ikke hvorlangt de er nået med Kadriya strand ,der skulle være et udendørs disko på stranden .den strand ligger ved siden af belek strand dog med nogle hoteller imellem.

• #12   16. dec 2010 tom A : da jeg var i bulgarien var der slet ingen der gjord det .

• tom a
    tom a Tilmeldt:
    feb 2007

#13   16. dec 2010 Peter nej det er egentligt rigtig hvad du siger , det bemærkede jeg ikke da jeg var der , de er lidt mere europæiske

Kommentér på:
alanya

Annonce