{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.170 visninger | Oprettet:

New York og Los Angeles {{forumTopicSubject}}

Hej allesammen smiley

Jeg står og skal ud, at rejse fordi jeg har et sabbatår. Jeg skal rejse med et hold andre unge, men inden har jeg et par dage i Los Angeles og til slut et par dage i New York.
Er der nogle der har været der selv og som har nogle must sees? Har nogle ting jeg ved, at jeg skal se. Men ville lige søge noget inspiration, måske gode råd?:-) Har bl.a. kigget på New York Pass til 3 dage, nogle der har erfaringer med det?

Også lige til slut, jeg har tjekket tolds hjemmeside - der står jeg må have for 3250 kr. med hjem fra USA, toldfrit. Men jeg synes bare tit jeg hører om, at folk har flere kufferter med hjem fordi de har shoppet amok.
Altså nu havde jeg jo tænkt, at når jeg var i fx New York, så skulle jeg da forkæle mig selv lidt ekstra, så for mig lyder 3250 kr. ikke som det helt vilde? Er det bare mig eller er der nogle regler som jeg overser?:-p

Håber nogen kan hjælpe mig smiley
Nanna

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  New York og Los Angeles
  • niels l
    niels l Tilmeldt:
    feb 2008

Følger: 1 Emner: 1 Svar: 23
    #1   7. feb 2011 ja husk at pakke skidtet ud, og smid emballagen væk... ellers kan du jo vælge at lange fx i en lille lufthavn som karup, der er aldrig toldere!

• #2   7. feb 2011 De 3250kr er korrekt. Det er i øvrigt lige sat op, de første 10 gange jeg var i USA, var beløbet 1500kr.

Om du så bliver taget i Tolden er en helt anden snak

• Lars S
    Lars S Tilmeldt:
    dec 2009

Følger: 1 Emner: 2 Svar: 6
    #3   7. feb 2011 New york: Kan anbefale circle line en 3timers sightseeing cruice tur med mini færge rundt manhatten. Empire state buliding, 5 avenue og Trump building/tower (hotel/indkøbscenter) kan anbefales smiley

Vær lidt forsigtig med hvordan du bevæger dig rundt i byen, og brug din sunde fornuft.

Og Ja... det er svært ikke at gå shopamok smiley

Kommentér på:
New York og Los Angeles

Annonce