{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.206 visninger | Oprettet:

Mette  M
Mette M
Følger: 1 Emner: 13 Svar: 164

Hjælp os med vores ferie {{forumTopicSubject}}

Vi skulle have været 6 personer til Krakow i dag med fly, men kom desværre ikke afsted.
Vi tog toget fra Herning kl. 07.04 mod København, skulle have været i Kastrup omkring 11.10 (uden at vide det helt præcist) og tjekke ind kl. 12.30 for så at flyve 13.20.
Da vi er 2 minutter væk fra Valby, er der desværre en sørgelig skæbne som vælger at ende sit liv - han hopper ud foran vores tog. Dette er selvfølgelig dybt tragisk på alle måder.
På grund af dette (vi kørte først fra Valby omkring 12.35 - altså efter sidste tjek-inn) når vi ikke vores fly - der var intet at gøre, de prøvede at ringe til kaptajnen, men det var for sent.
Vi er nu strandet i København - og har mistet ferien. Min kæreste og jeg trænger til en god oplevelse sammen og havde derfor set meget frem til dette.
Vi har derfor snakket om, at se om vi kan finde en afbudsrejse - men selvom jeg har søgt en del, er der ikke lige nogle gode tilbud der springer i øjnene.. Vi er lidt uerfarne med dette og lidt på bar bund.. Er der nogle gode forslag til hvordan vi kommer hurtigt (gerne imorgen) på ferie - uden at det koster en formue? Med lidt held har vi et budget på 11.000 (det kommer an på, hvad vores rejseforsikring siger til denne hændelse) - og det er kun os to.
Vi vil gerne ud af Danmark..
Al hjælp/forslag er velkomne - vi vil bare SÅ gerne afsted! På forhånd tak..

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hjælp os med vores ferie
  • åh åh
    åh åh Tilmeldt:
    mar 2011

Følger: 1 Emner: 82 Svar: 334
    #1   17. jul 2011 jeg havde kontaket pårørende's familie og bedt dem om at betale ej hehe.. Men i har vel de rigtige forsikringer så i næten for det fulde beløb tilbage?

• #3   17. jul 2011 http://www.afbudsrejser24.dk/

• Mette  M
    Mette M Tilmeldt:
    aug 2010

#4   17. jul 2011 Hulubulu: Det håber jeg da bestemt - vi har da betalt i halv-dyre domme for den.. Men det er svært at vide sig sikker, før man har haft kontakt med dem (hvilket først kan ske fra imorgen kl. 8).

Bo: Det er kun min kæreste og jeg der tager afsted, og eftersom budgettet lyder på (forhåbentligt - hvis altså forsikringen dækker de tabte billetter) 11.00, så bliver 6200 også for dyrt (de fleste steder jeg har kigget, står det anført pr. person, det er dette nok også..) .. Men tak for hjælpen..

David, tak - kigger på det..

• #5   17. jul 2011 Hejsa Mette

trist historie, men jeg tror altså at bo havde fundet en rejse for jer alle 6 til cypern til pris 6200 grundet at det er en afbudsrejse

men eller søg div. selskaber ang afbudsrejser skulle være muligt til ca 1-1500,- pr person

• #6   17. jul 2011 hm... tja disse tilfælde jeg på sin vis er lykkelig over at have en mor der gerne vil have vi køre, så det passer med vi er der minumum 2 timer før tjek in på vores familie ferier.

men ja, sikkke dog os en idiot. personen fortjener sgu heller ik at leve. tænk at bare fordi man selv har en lorte liv og ik gider mere, så skal man lige lade gå ud over en masse andre mennekser på vejen...tsk... hva sker der for folk....

nå men håber da i finder ud af noget andet. det er sgu surt.

• #7   18. jul 2011 ta til sverige smiley nemt og billigt !

• Mette  M
    Mette M Tilmeldt:
    aug 2010

#8   18. jul 2011 Nå, nu har vi fundet en løsning. Min kæreste og jeg har fået nye flybilletter til Krakow og flyver i aften - dem får ve betalt af vores rejseforsikring. Så yes!! - vi kommer afsted!
    Resten af familien havde desværre ikke dækket sig ligeså godt ind med forsikring, men tilgengæld bliver de en uge i København og holder ferie.. smiley

• #9   18. jul 2011 godt at høre... god tur smiley

• Mette  M
    Mette M Tilmeldt:
    aug 2010

#10   18. jul 2011 Mange tak! smiley

• Mette  M
    Mette M Tilmeldt:
    aug 2010

#12   18. jul 2011 Bo A:
    De andre besluttede sig som sagt til at blive i København istedet for en anden rejse - hvad de beslutter er jo ikke op til os..
    Min kæreste og jeg er rigtig glade for denne løsning, så det er jo som det skal være. smiley

Kommentér på:
Hjælp os med vores ferie

Annonce