988 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 8 Svar

amsterdam mangler 2 pers. amsterdam mangler 2 pers.

hej en kammerat og jeg tager til amsterdam på torsdag og hvis der var andre der ville på en lille spontan ferie kan de køre med vi køre i min bil hvor der vises dvd film og musik vejen derned

vi tager hjem igen søndag

vores plan er at tage ned og høre noget musik der hedder die antword hvor vi køber en weekend billet dertil

og vi bor på hotel dernede og for køre turen blev lidt billigere for os ville vi se om vi kunne finde 2 mere der ville med derned til at splitte benzinen smiley

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Ophængning af lamper og spejl. 650 kr.
  • Samle det sidste af min jysk seng😂mangler meget lidt 720 kr.
  • Ophæng skab på lille badeværelse 400 kr.
  • Reparation af vandvarmer i kolonihave7 1.500 kr.
  • Fastmontere stik bag indbygget ovn - skal udføres af elektriker 750 kr.
  • Reparation carportlåge 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  amsterdam mangler 2 pers.
  • Who knows?? W
    Who knows?? W Tilmeldt:
    jun 2012

Følger: 1 Emner: 11 Svar: 330
    #2   1. jul 2012 Ikke når turister ikke må tage på coffee shop, hvad fanden skulle man ellers tage til Amsterdam for smiley

• #3   1. jul 2012 Nu holder folk fandme kæft med det pis, turister må stadig godt tage på coffeshop...

• Who knows?? W
    Who knows?? W Tilmeldt:
    jun 2012

#4   1. jul 2012 Gu må de ej.

Nye regler basse mand!!!

• #5   1. jul 2012 okay, så ignorant du er...

JA, der er nye regler, men hvis en af jer fuckhoveder der render rundt og siger det pis, LÆSTE PÅ DET, istedet for at tage hvad andre FUCKHOVEDER siger for gode varer, så ville du vide at det indtil videre kun er i 2 KOMMUNER i udkandten af HOLLAND..
    Seriøst man, hvordan kan man diskutere noget man ikke aner en skid om..

• #6   1. jul 2012 Gryden .

det ligger til dansk natur, bare se på alle de flittige politikere vi har, de er da også bare kort blevet briefet, og derefter ved de alt om emnet, og om det jeg lige sagde passede har jeg faktisk ikke den fjerneste ide om, da jeg bare går ud fra det er sådan tingene hænger sammen smiley

• Who knows?? W
    Who knows?? W Tilmeldt:
    jun 2012

#7   1. jul 2012 Gryden

Hvad med du slapper af og falder lidt ned, der er da ingen grund til at snakke på den der måde.

Jeg er mand nok til at indrømme når jeg har lavet en fejl, og ja du har ret, det er vis fra 2013 først.

Men slap nu lige lidt af.

• #8   1. jul 2012 var dernede sidste år der sagde de ihvertfald ikke noget såeh rolig nu folkens smiley

Frk smed *:
    vi tager det da bare stille og roligt og tror du ikke familien kan forstå hvis du vil have en lille ferie ? smiley

• #9   2. jul 2012 Du har ret, men er bare virkelig ved at være træt af at folk siger det hver eneste gang jeg nævner amsterdam/jeg skal derned...

"NÅÅÅEHHH, ØHH DET JO IKKE SJOVT MAN MÅ IKKE KØBE HASHHHH DERNEDE MERE"

Kommentér på:
amsterdam mangler 2 pers.

Annonce